  • 21. Data: 2009-03-08 19:15:22
    Temat: Re: nie place za abonament rtv - brak odbiornika czy na pewno?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Dykus wrote:

    > A czy radio w samochodzie, to "prawdziwe radio"? Jeśli tak, to te w
    > telefonie również jest "prawdziwe"... :)

    radio w samochodzie to prawdziwe radio, w komórce nie.

    > Czy "prawdziwe radio", to urządzenie wyposażone w odbiornik radiowy
    > przeznaczone z założenia do użytku domowego (stacjonarne)?

    przenosne radio to tez radio.

    generalnie definicja prawdziwego radia jest taka, ze jak wezmiesz parę
    mocherowych beretow i poprosisz zeby powiedzieli "co to jest" i
    wiekszosc odpowie, ze to radio, to wtedy jest to prawdziwe radio.

  • 22. Data: 2009-03-08 19:15:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    *piotr'ek* wrote:

    > Tym bardziej, że czy człowiek chce, czy nie, to radio w telefonie czy
    > też w nowym samochodzie dostaje zwykle z mocy prawa i nie ma możliwości
    > rezygnacji z tej opcji.

    ma, moze kupic bez radia.

  • 23. Data: 2009-03-08 20:37:29
    Od: p...@g...com

    Co do płacenia abonentu za słuchanie radia przez neta to uznałem to za
    fakt po przeczytaniu tego:

    http://media2.pl/media/32594-sluchasz-radia-w-sieci-
    %E2%80%93-plac-abonament-rtv.html

    "I na zakończenie mniej przyjemna informacja. Dziennik Polska
    przypomina, że słuchając radia przez Internet, także jesteśmy
    zobowiązani płacić abonament RTV."

    sądziłem , że to wiarygodna informacja.

    pozdrawiam,
    Paweł

  • 24. Data: 2009-03-08 21:32:20
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 08 Mar 2009 14:15:22 -0500, witek napisał(a):

    > radio w samochodzie to prawdziwe radio, w komórce nie.

    bo poniewaz?

    --
    marcin

  • 25. Data: 2009-03-08 21:39:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zly wrote:

    > bo poniewaz?

    bo poniewaz nie ma zadnej ani ustawy ani rozporządzenia precyzującego za
    co się płaci a za co nie.
    Ustawa mówi o urządzeniu. A tym może być wszstko.
    Jedyny dokument który coś precyzje i któego trzyma się poczta przy
    ściąganiu abonamentu to pismo KRRiTV.
    Tam sie przyczepili telewizora, radia w domu i radia w samochodzie.
    Maagnetowidu, komorki, komputera z karta telewizyjna narazie nie,
    chociaż pomysły już były.
    Chcesz być pierwszy, który się postawi? Nie ma sprawy. Wygrać nie
    możesz, ewentualnie spowodujesz, że za komórki też będziesz płacił.

  • 26. Data: 2009-03-08 23:42:24
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    witek pisze:

    > Tam sie przyczepili telewizora, radia w domu i radia w samochodzie.

    To dziwne, bo w "jedynym i słusznym" ministerstwie jakiś czas temu
    abonamentu za radia samochodowe nie płaciło się.
    Od kiedy wyszedł ten rozkaz płacenia za abonamenty radia w samochodach?

    --
    animka

  • 27. Data: 2009-03-09 00:24:15
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    animka pisze:

    > To dziwne, bo w "jedynym i słusznym" ministerstwie jakiś czas temu
    > abonamentu za radia samochodowe nie płaciło się.
    > Od kiedy wyszedł ten rozkaz płacenia za abonamenty radia w samochodach?

    Miało być: abonamentu za radia samochodowe.
    --
    animka

  • 28. Data: 2009-03-09 06:35:06
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    animka pisze:
> [...]

    Kaju miła, jak jesteś osobą "prywatną" to płacisz *jeden* abonament za
    wszystkie urządzenia RTV w gospodarstwie, do którego zalicza się również
    samochód. Jak jesteś "firmą" to płacisz za każdy odbiornik osobno, w tym
    oczywiście za każde radio w każdym samochodzie.

    andy_nek

  • 29. Data: 2009-03-09 06:43:40
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 08 Mar 2009 13:43:36 +0100, mt napisał(a):

    > Nie martw sie juz niedlugo bez placenia nic nie obejrzysz .

    Czy chodzi Tobie o zdecydowanie większe możliwości techniczne tv cyfrowej w
    tym zakresie?? mianowicie możliwość zablokowania odbierania tv tylko
    wybranym odbiorcom ?

    Ciekawe czy będą blokować... czy jakieś utrudnienia na ekranie będą.
    Zawsze jednak chyba TVP Polonia pozostanie niekodowana.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Miłośnik kolejowej jazdy i przemijających Krajobrazów.

  • 30. Data: 2009-03-09 07:12:22
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 08 Mar 2009 16:39:03 -0500, witek napisał(a):

    > bo poniewaz nie ma zadnej ani ustawy ani rozporządzenia precyzującego za
    > co się płaci a za co nie.

    Chodzi mi konkretnie dlaczego uwazasz, ze radio w samochodzie jest
    prawdziwe, a w komorce nie. Czym sie roznia?
    --
    marcin