  • 51. Data: 2021-07-10 04:44:22
    Temat: Re: nie obrazaj prezydenta
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-08, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No niby tak, ale jak uwazam, ze taka polityke moze uprawiac tylko
    > ch... ? :-)

    A może należy na to spojrzeć jak na policjanta? :) Policjant (lub ogólniej,
    funkcjonariusz publiczny) podlega rozszerzonej ochronie, a przecież ujem być
    może. Zrozumienie tej zalezności jest chyba łatwiejsze niż przy prezydencie, a
    MZ analogia w sumie pewna jest, bo i tu i tu mamy ograniczenie określonych praw
    wynikających ze specyfiki urzędu.

    --
    Marcin

  • 52. Data: 2021-07-10 04:50:34
    Temat: Re: nie obrazaj prezydenta [z jakiej opcji by nie był]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Debilem też wolno. Co więcej - zaryzykowałbym że gdyby p.o.rezydent
    > poczuł się dotknięty taką sugestią i wyraził swoje oburzenie publicznie
    > to lecąc literalnie w chuja, popełniłby mowę nienawiści, w stosunku do
    > upośledzonych intelektualnie w stopniu lekkim:P

    Wydaje mi się, że to nie o to chodzi kim być można, ale o odbiór społeczny /
    językowy konkretnego określenia czy wypowiedzi. Przykładowo, wydaje się, że
    jakby nazwać prezydenta babiszczem to przy hipotetyczniej mocy legislacyjnej i
    sprawczej tej grupy, parę osób z pierdla nie wyszło by do końca życia.

    --
    Marcin

  • 53. Data: 2021-07-10 08:32:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A może należy na to spojrzeć jak na policjanta? :) Policjant (lub ogólniej,
    > funkcjonariusz publiczny) podlega rozszerzonej ochronie, a przecież ujem być
    > może.
    Milicjanta określa się po prostu kulsonem. I wszystko jasne. A jakby coś
    marudzili w sądzie to przynosi się nagranie z cyrkiem obwoźnym (wróć
    konferencją prasową) z aspirantem kulsonem i plakat rekrutacyjny i pyta
    w którym miejscu dokładnie nastąpiła owa zniewaga. Należy również
    wyjaśnieć, że choć etymologia słowa "kulson" pochodzi od "kurwo" to
    jednak rzekomą kurwą miała być kobieta, w stosunku do której (jak się
    potem okazało wyrokiem sądu niesłusznie) funkcjonariusze prowadzili
    czynności. Biorąc pod uwagę powyższe nie sposób nazwania kulsona
    kulsonem traktować jako znieważenia - wręcz jest to pewnego rodzaju
    nobilitacja. Jeśli oskarżyciel się z tym nie zgadza niech zwróci się do
    swoich przełożonych, którzy zrobili z niego kulsona i wydawało im się,
    że dobrym pomysłem promowanie w mediach wizerunku milicjanta
    napierdalającego nielegalnie kobiety:P

    https://www.defence24.pl/cache/img/1000_470_matched_
    _p0hp8b_82d783c461b215c6274f1d83882fa080.jpeg
    --
    Shrek

  • 54. Data: 2021-07-10 08:35:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Też niestety nie wiem co takiego strasznego w słowie babiszcze. Kolokwialna i
    > chyba jednak polska forma prześmiewcza, odrobinę pejoratywna ale nie specjalnie
    > MZ obraźliwa.

    Jest. Ratuje cię, że mieszkasz na wygnaniu więc masz prawo do błędu.

    > Coś jakby mężczyznę nazwać facior.

    Jak już szukasz analogii to będzie raczej dziadyga. Generalnie - osoba z
    początkami demencji i przypierdalająca się do wszystkiego;)

    --
    Shrek

  • 55. Data: 2021-07-10 08:40:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jest. Ratuje cię, że mieszkasz na wygnaniu więc masz prawo do błędu.

    > Jak już szukasz analogii to będzie raczej dziadyga. Generalnie - osoba z
    > początkami demencji i przypierdalająca się do wszystkiego;)

    Dziadyga jest faktycznie lepsze, ale czy jakoś szczególnie obraźliwe? Żona
    naywa mnie tak parę razy w miesiącu :)

    --
    Marcin

  • 56. Data: 2021-07-10 08:42:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wydaje mi się, że to nie o to chodzi kim być można, ale o odbiór społeczny /
    > językowy konkretnego określenia czy wypowiedzi.

    Wiem - dlatego napisałem, że lecąc w chuja. Przy okazji wyszłoby że
    p.o.rezydent ma uprzedzenia w stosunku do osób niepełnosprawnych
    umysłowo w stopniu lekkim. A nie - wróć to nie prezydent a prokurator.
    Prezydenta o stosunek do niepełnosprawnych umysłowo w stopniu lekkim
    zapytałby o to jakiś dziennikarz - on ma prawo a poniekąd obowiązek
    lecieć w chuja:P

    > Przykładowo, wydaje się, że
    > jakby nazwać prezydenta babiszczem to przy hipotetyczniej mocy legislacyjnej i
    > sprawczej tej grupy, parę osób z pierdla nie wyszło by do końca życia.

    Ale dlaczego określasz płeć p.o.rezydenta inaczej niż on się definiuje?

    PS - "jebać pis" to w sumie podżeganie do gwałtu i to zbiorowego,
    zapewne publicznie (ten gwałt nie podżeganie) bo to byłaby największa
    orgia jaką świat widział:P

    --
    Shrek

  • 57. Data: 2021-07-10 08:44:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dziadyga jest faktycznie lepsze, ale czy jakoś szczególnie obraźliwe? Żona
    > naywa mnie tak parę razy w miesiącu :)

    A to już wasza sprawa czy dziadyga czy ogier:P

    --
    Shrek

  • 58. Data: 2021-07-12 01:12:16
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 07.07.2021 o 18:23, J.F pisze:
    /.../
    > Wczesniej nie krzyczano "jebac Komorowskiego" :-)
    >
    > A moze i krzyczano
    > https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/1037
    778,wyrok-za-zniewazenie-prezydenta-komorowskiego.ht
    ml

    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/kara-za-zniewazenie-
    komorowskiego-w-internecie/2tt7h7
    > https://www.dziennikwschodni.pl/lublin/mieszkaniec-l
    ecznej-skazany-za-zniewazenie-prezydenta-komorowskie
    go,n,1000187343.html

    > https://www.rp.pl/artykul/967449-Trzy-lata-wiezienia
    -za-obraze-Bronislawa-Komorowskiego-.html

    > https://sport.wprost.pl/497768/ukrainiec-oskarzony-o
    -zniewazenie-komorowskiego-groza-mu-3-lata.html

    > no i najciekawsze
    > https://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/4
    04247,robert-frycz-skazany-za-stworzenie-strony-anty
    komorpl-na-rok-i-trzy-miesiace-prac-spolecznych.html
    > https://www.newsweek.pl/polska/sad-umorzyl-sprawe-zn
    iewazenia-prezydenta-przez-tworce-antykomor/cej63j9

    > I jeszcze - gdzie tu granica miedzy zniewazeniem a pogladami ...

    Jakoś debata ucichła.

  • 59. Data: 2021-07-12 12:10:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2021-07-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Dziadyga jest faktycznie lepsze, ale czy jakoś szczególnie obraźliwe?
    >Żona
    >naywa mnie tak parę razy w miesiącu :)

    A ponoc sie zachowal protokol z Krakowa, gdzie jakas rada oznajmila ze
    "stara pierdoła" to "dobrotliwy staruszek".

    Bo stanal ktos przed portretem Najjasniejszego Pana, powiedzial "stara
    pierdola", i obraza majestatu gotowa ..

    J.

  • 60. Data: 2021-07-12 17:48:36
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-07-12 o 01:12, Smok Eustachy pisze:
> [...]
    komorpl-na-rok-i-trzy-miesiace-prac-spolecznych.html

    iewazenia-prezydenta-przez-tworce-antykomor/cej63j9

    Moglabym napisać, dodać jeszcze o nietykalnym burdelu w bloku, ale nie
    mogę, bo mnie też przymkną.

    --
    animka