  • 21. Data: 2021-07-07 17:53:41
    Temat: Re: nie obrazaj prezydenta [z jakiej opcji by nie był]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Bo nawet będąc niezadowolonym z wybranej głowy państwa trzeba umieć to
    > wyrazić.

    Skoro to jest grupa prawo to dyskusja powinna sprowadzać się do:
    a) czy wyrok odbiega od standardów orzecznictwa za innych prezydentów?
    b) czy ten paragraf powinien przestać chronić Dudę *i kolejnych prezydentów* ?

    --
    A. Filip

  • 22. Data: 2021-07-07 18:22:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.07.2021 o 17:53, A. Filip pisze:

    > Skoro to jest grupa prawo to dyskusja powinna sprowadzać się do:
    > a) czy wyrok odbiega od standardów orzecznictwa za innych prezydentów?

    No i do czego doszedłeś?

    > b) czy ten paragraf powinien przestać chronić Dudę *i kolejnych prezydentów* ?

    Generalnie sprawa jest trudna - przepis powinien chronić powagę urzędu a
    nie osoby jej sprawującej. W ostateczności, gdyby okazało się. że
    prezydentem jest rzeczywiście chuj/debil/kryminasista/pedofil czy bóg
    wie co, to trudno - jego osoba obraża sprawowany urząd, ale ze względu
    na immunitet upiecze mu się;)

    --
    Shrek

  • 23. Data: 2021-07-07 18:23:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 07 Jul 2021 17:53:41 +0200 (CEST), A. Filip wrote:

    > Skoro to jest grupa prawo to dyskusja powinna sprowadzać się do:
    > a) czy wyrok odbiega od standardów orzecznictwa za innych prezydentów?

    Wczesniej nie krzyczano "jebac Komorowskiego" :-)

    A moze i krzyczano
    https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/1037
    778,wyrok-za-zniewazenie-prezydenta-komorowskiego.ht
    ml

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/kara-za-zniewazenie-
    komorowskiego-w-internecie/2tt7h7
    https://www.dziennikwschodni.pl/lublin/mieszkaniec-l
    ecznej-skazany-za-zniewazenie-prezydenta-komorowskie
    go,n,1000187343.html

    https://www.rp.pl/artykul/967449-Trzy-lata-wiezienia
    -za-obraze-Bronislawa-Komorowskiego-.html

    https://sport.wprost.pl/497768/ukrainiec-oskarzony-o
    -zniewazenie-komorowskiego-groza-mu-3-lata.html

    no i najciekawsze
    https://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/4
    04247,robert-frycz-skazany-za-stworzenie-strony-anty
    komorpl-na-rok-i-trzy-miesiace-prac-spolecznych.html
    https://www.newsweek.pl/polska/sad-umorzyl-sprawe-zn
    iewazenia-prezydenta-przez-tworce-antykomor/cej63j9

    > b) czy ten paragraf powinien przestać chronić Dudę *i kolejnych prezydentów* ?

    I jeszcze - gdzie tu granica miedzy zniewazeniem a pogladami ...

    J.

  • 24. Data: 2021-07-07 18:57:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 7 Jul 2021 18:22:58 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    > prezydentem jest rzeczywiście chuj/debil/kryminasista/pedofil czy bóg
    > wie co, to trudno - jego osoba obraża sprawowany urząd, ale ze względu

    ale czy "chuj" nie lezy w zakresie prerogatyw prezydenta? :-)

    J.

  • 25. Data: 2021-07-07 19:27:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.07.2021 o 18:57, J.F pisze:

    > ale czy "chuj" nie lezy w zakresie prerogatyw prezydenta? :-)

    Raczej nie - wtedy nie byłoby chyba znieważenia:)

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2021-07-07 22:11:13
    Temat: Re: nie obrazaj prezydenta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.07.2021 o 12:39, J.F pisze:
    > Czyli zamiast "uwazam, ze prezydent to skonczony ****" to jak sie
    > wyrazic? :-)

    Osobiście uważam, że każdemu należy się szacunek. Nie ma powodu, by
    kogokolwiek obrażać.

    --
    Robert Tomasik

  • 27. Data: 2021-07-08 09:43:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 7 Jul 2021 22:11:13 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Osobiście uważam, że każdemu należy się szacunek. Nie ma powodu, by
    > kogokolwiek obrażać.

    Panie bandyto, czy Pan byłby uprzejmy podać rączki do kajdanek?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 28. Data: 2021-07-08 09:54:54
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    > Panie bandyto, czy Pan byłby uprzejmy podać rączki do kajdanek?

    Jeszcze ktoś pomyśli, że do policjanta mówisz, powinno się raczej zacząć
    od "Szanowny panie złoczyńco..."

    --
    http://zrzeda.pl

  • 29. Data: 2021-07-08 10:11:30
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Panie bandyto, czy Pan byłby uprzejmy podać rączki do kajdanek?

    No jeśli poda to dlaczego nie być (jeszcze) uprzejmym? :-)

    --
    A. Filip

  • 30. Data: 2021-07-08 10:13:48
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> pisze:

    > Jeszcze ktoś pomyśli, że do policjanta mówisz, powinno się raczej
    > zacząć od "Szanowny panie złoczyńco..."

    No jeśli jest z partii opozycyjnej to ja takie sformułowania bym
    zalecał, "czarna owca" to polityka partii rządzącej rzuconego na
    pożarcie :-)

    --
    A. Filip