  • 31. Data: 2021-07-08 10:33:22
    Temat: Re: nie obrazaj prezydenta
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-08, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > No jeśli jest z partii opozycyjnej to ja takie sformułowania bym
    > zalecał, "czarna owca" to polityka partii rządzącej rzuconego na
    > pożarcie :-)

    Złoczyńco? Bandyto? I może jeszcze to wszystko bez prawomocnego wyroku?

    --
    Marcin

  • 32. Data: 2021-07-08 11:34:38
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Złoczyńco? Bandyto? I może jeszcze to wszystko bez prawomocnego
    > wyroku?

    No przecież tylko zapiekłym policjanto-żercom może się nasuwać
    skojarzenie że "wytypowany" to "wytypowany (do wrobienia)" :-)
    Policjantom jednak się czasem trafia złapać na gorącym uczynku.

    Po za tym sama Gazeta Wyborcza z lubością cytowała wyrok
    Wysokiego Sądu że uniewinnienie przez sąd (PRL) "za Jedwabne"
    nie przesądza w sprawie o zniesławienie AFAIR. Ja nie mam
    interesu wąsko interpretować/stosować żelaznej logiki tego wyroku.

    --
    A. Filip

  • 33. Data: 2021-07-08 11:54:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 7 Jul 2021 22:11:13 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Osobiście uważam, że każdemu należy się szacunek. Nie ma powodu, by
    > kogokolwiek obrażać.

    Co uwazam, to uwazam. Wiec jak mam zachowac szacunek?

    Moge sie ugryzc w jezyk przed wygloszeniem ... ale przeciez mam prawo
    nie tylko posiadac poglady, a nawet je wyglaszac.

    J.

  • 34. Data: 2021-07-08 12:09:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 7 Jul 2021 22:11:13 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Osobiście uważam, że każdemu należy się szacunek.

    Ale chyba nie babiszczu, które wyrywa znak geodezyjny, nawet jeśli wygląda
    na zwykły palik.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 35. Data: 2021-07-08 14:09:55
    Temat: Re: nie obrazaj prezydenta [z jakiej opcji by nie był]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 7 Jul 2021 19:27:38 +0200, Shrek wrote:

    > Raczej nie - wtedy nie byłoby chyba znieważenia:)

    Bo ja wiem ... wolno mu byc ch*, szczegolnie jesli wyborcy takiego
    wybrali :-)

    J.

  • 36. Data: 2021-07-08 15:21:45
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Bo ja wiem ... wolno mu byc ch*, szczegolnie jesli wyborcy takiego
    > wybrali :-)
    >
    > J.

    No to może inaczej: Czy wniesienie aktu oskarżenia z tego
    spec-paragrafu powinno wymagać zgody urzędującego prezydenta
    (jeśli jego osoby dotyczy "obraza" a nie poprzedników)?

    IMHO przy tej ilości wytaczanych sprawa *TAK* i tak powinny zostać
    zmienione przepisy.

    --
    A. Filip

  • 37. Data: 2021-07-08 15:55:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 08 Jul 2021 15:21:45 +0200 (CEST), A. Filip wrote:

    > No to może inaczej: Czy wniesienie aktu oskarżenia z tego
    > spec-paragrafu powinno wymagać zgody urzędującego prezydenta
    > (jeśli jego osoby dotyczy "obraza" a nie poprzedników)?

    Nie, to sprawa scigana z urzedu.

    > IMHO przy tej ilości wytaczanych sprawa *TAK* i tak powinny zostać
    > zmienione przepisy.

    Bo to ci zli sedziowie sa winni - jakby zamykali choc na 3 miesiace,
    to by ilosc spraw spadla :-)

    J.

  • 38. Data: 2021-07-08 17:43:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.07.2021 o 14:09, J.F pisze:

    > Bo ja wiem ... wolno mu byc ch*, szczegolnie jesli wyborcy takiego
    > wybrali :-)

    Debilem też wolno. Co więcej - zaryzykowałbym że gdyby p.o.rezydent
    poczuł się dotknięty taką sugestią i wyraził swoje oburzenie publicznie
    to lecąc literalnie w chuja, popełniłby mowę nienawiści, w stosunku do
    upośledzonych intelektualnie w stopniu lekkim:P

    --
    Shrek

  • 39. Data: 2021-07-08 18:09:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Godności matoła Tuska bronili od 6. rano?
    A tego szoguna z ruskiej budy?

    -----

  • 40. Data: 2021-07-08 18:20:51
    Temat: Re: nie obrazaj prezydenta ani premiera PO-Tuska (2011)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:
    > Godności matoła Tuska bronili od 6. rano?
    > A tego szoguna z ruskiej budy?

    https://www.se.pl/wiadomosci/polska/do-aresztu-za-tr
    ansparent-obrazajacy-tuska-pakowac-do-wiezniarek-i-p
    rzewozic-na-komisariaty-aa-7QJb-2kfR-twnJ.html
    > Do aresztu za transparent obrażający Tuska? "Pakować do więźniarek i
    > przewozić na komisariaty"
    > ; 2011-05-16 12:19
    >
    > Policjanci z Wrocławia usłyszeli rozkaz, aby wyłapywać kibiców, którzy
    > pod zamkniętym dla publiczności stadionem Śląska Wrocław będą trzymać
    > transparenty z hasłami obrażającymi premiera Donalda Tuska. - Pakować
    > do więźniarek i przewozić na komisariaty - mieli usłyszeć
    > funkcjonariusze. [...]

    https://niezalezna.pl/14156-wrog-tuska-aresztowany-z
    a-rozboj
    > 04.08.2011 07:36 ;
    > Wróg Tuska aresztowany za rozbój
    >
    > Autor hasła ,,Donald matole twój rząd obalą kibole" Piotr Staruchowicz
    > został aresztowany na trzy miesiące. [...]

    Był człowiek to był paragraf?

    --
    A. Filip