  • 51. Data: 2004-04-16 13:22:19
    Temat: Re: nie moja kara za brak biletu
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> popełnił 15 kwi 2004 na pl.soc.prawo
    utwór news:c5msrr$55t$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Więc przedstaw, czekam
    Proszę, fragmenty:

    "... zobaczyłem, że O.K. po powrocie zza wiaty przystankowej
    dopinał zamek błyskawiczny w spodniach. Na spodniach widoczne były
    ślady zmoczenia jakimś płynem. Rozpytany na okoliczność czynności
    jakie wykonywał będąc odwróconym do członków patrolu odmówił odpowiedzi.
    Odpowiadał nieskładnie, z trudem budując zdania /.../
    O.K. stwierdził, że czyności fizjologiczne jakich dokonywał w
    bezpośredniej bliskości kosza i wiaty przystankowej nie były
    oddawaniem moczu, powiedział: 'Nieszczalem'
    i odmówił podpisania protokołu.
    /-/ podpisy przewodniczącego
    i członków patrolu obywatelskiego FZK"

    Wierz mi to nie był problem.

    --
    pozdro
    poreba

  • 52. Data: 2004-04-16 13:23:57
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    > A co jesli pasazer nie zlozyl podpisu wcale? Sugerujesz ze protokol jest
    > wowczas niewazny?

    Uważam że jego wartość jako dowód w sprawie bardzo spada.
    A tak swoją drogą standardowym wyposażeniem kontrolerów
    powinien być aparat fotograficzny, koszty nie duże a znacznie by to
    uprościło życie zarówno kontrolerom jak i niesłusznie posądzonym o jazdę bez
    biletu.

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: m...@u...post.pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |

  • 53. Data: 2004-04-16 13:46:53
    Od: "castrol" <j...@p...wywalto.pl>

    > Oto własnie przykład idiotyzmu.

    Ja opisalem co widzialem, ale zgodzic sie musze ze Ci wypisujacy lewe
    mandaty musieli byc idiotami i zwyklymi oszustami

    > Zgodze sie ze moze znac badz poznac w jakis sposob nazwisko, adres imiona
    > rodzicow - ale skad bedzie wiedzial jaki nr dokumentu posiada dana osoba,
    > przez kogo i kiedy wydany, jaki nr pesel....?

    A od kiedy w legitymacji szkolnej jest PESEL?? Ba, PESELu to nawet nie ma w
    starym dokumencie Prawa Jazdy, a numer dokumentu?? Przeciez dokument moglbyc
    podrobiony a skoro kanar dostaje prowizje od wypisanego mandatu to tak
    naprawde co go obchodzi co tam wpisze?? Przeciez to nie on bedzie sciagal
    naleznosc

    > pdr
    > Olo

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 54. Data: 2004-04-16 13:49:16
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > podrobiony a skoro kanar dostaje prowizje od wypisanego mandatu to tak
    > naprawde co go obchodzi co tam wpisze?? Przeciez to nie on bedzie sciagal
    > naleznosc

    Kontroler otrzymuje prowizję tylko od mandatów wpłaconych. Wyjątkiem jest
    PKP, stąd przekręty.
    AS

  • 55. Data: 2004-04-16 15:00:03
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > powinien być aparat fotograficzny, koszty nie duże a znacznie by to
    > uprościło życie zarówno kontrolerom jak i niesłusznie posądzonym o jazdę

    Niestety dość duże...

    pdr
    Olo

  • 56. Data: 2004-04-16 15:02:01
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > To zapewne wiesz również o tym, że na wieść o chęci zgłoszenia
    > zagubienia dowodu osobistego (nie durnej legitymacji szkolnej)
    > policjant powie ci: to nie paszport, więc zgłaszać nie ma potrzeby.

    Ale juz na pewno nie powiedza tego w organie wydającym dokument, gdzie
    nalezy zglosic zaginięcie i wyrobic nowy.

    > I skąd właściciel legitymacji szkolnej, którą zgubił ma wiedzieć, że
    > policjant ma obowiązek przyjąć każde zgłoszenie? Zupełnie nie
    > rozumiem, dlaczego tak się upierasz przy tym zaświadczeniu?

    Ja się przy niczym nie upieram. Ale na pewno nie anuluję nikomu wezwania
    dlatego ze powiedzial, ze to nie on. Jak juz wspomnialem - kazdy w tym kraju
    jest niewinny...

    pdr
    Olo

  • 57. Data: 2004-04-16 15:04:04
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > bezpośredniej bliskości kosza i wiaty przystankowej nie były
    > oddawaniem moczu, powiedział: 'Nieszczalem'

    pfff taki swistek to sobie mozesz wiesz gdzie wsadzic...

    pdr
    Olo

  • 58. Data: 2004-04-16 15:05:35
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A od kiedy w legitymacji szkolnej jest PESEL??

    Jest za to nr legitymacji, data jej wydania i nazwa i adres szkoły - nooo
    ale to pewnie też kontroler sobie zmyślił. cóż to dla niego...

    > a skoro kanar dostaje prowizje od wypisanego mandatu to tak
    > naprawde co go obchodzi co tam wpisze

    zaraz zaraz - skad Ci sie wzielo ze kontrolerzy maja prowizje od wypisanego
    mandatu?

    pdr
    Olo

  • 59. Data: 2004-04-16 15:06:40
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Kontroler otrzymuje prowizję tylko od mandatów wpłaconych. Wyjątkiem jest
    > PKP, stąd przekręty.

    W PKP o dokonanie przekrętu baaaardzo trudno. W związku z tym, że płacą za
    każde wystawione wezwanie, bardzo skrupulatnie je sprawdzają - jeden
    przecinek się nie zgadza i wezwanie jest odrzucane.

    pdr
    Olo

  • 60. Data: 2004-04-16 15:09:05
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Maciej Muran wrote:
    > To zapewne wiesz również o tym, że na wieść o chęci zgłoszenia
    > zagubienia dowodu osobistego (nie durnej legitymacji szkolnej)
    > policjant powie ci: to nie paszport, więc zgłaszać nie ma potrzeby.

    zgłaszać trzeba, tyle że nie policji

    KG