  • 11. Data: 2008-09-26 13:09:22
    Temat: Re: nazi salute
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "MałGosia" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gbif9g$a4h$1@achot.icm.edu.pl...
    > Jako, ze "tefałenowcy" maja swoj sposob postrzegania rzeczywistosci, to
    > zrobili z niego faszyste. Nie pierwszy juz raz zreszta.

    Nie pisz o czym nie masz pojęcia. Akurat sama prokuratura wszczęła dochodzenie.

  • 12. Data: 2008-09-26 13:27:45
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    > Mówisz? W którym paragrafie, bo jakoś nie widzę żadnego zakazu swastyki.

    To pytanie do prawników, tak twierdzi Wikipedia - być może nieprecyzyjnie.

  • 13. Data: 2008-09-26 13:41:53
    Temat: Re: nazi salute jako gest OBRAŹLIWY będzie ścigany :-)
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "cerutin" <n...@p...com> pisze:

    > Korwina Mikiego ścigają bo podniósł ręke w telewizji. Kurdę, to jak
    > mnie ktoś przyłapie na gimnastyce i akurat będe miał tak ręke w
    > powietrzu i jeszcze zrobią mi zdjęcie, to potem będe ciągany po
    > prokuraturach? Przecież nawoływanie do nazizmu, to tylko wtedy jak do
    > tego wypowie się do tego jeszcze Heil Hitler, albo Sieg Heil.

    Mikke użył tego gestu *jako obrazy* wobec Unii Europejskiej.
    Czy użycie tegoż gestu *w celu obrażenia* jest propagowaniem nazizmu?
    Jeśli prokuratura by tak zadecydowała to byłbym naprawdę pełen podziwu
    dla jej kazuistyki, bo byłoby to ściganiem *poniżania* tego gestu.

    Obrona "czci" UE i Euro powinna się obywać z zupełnie *innych* paragrafów.

    URL(s):
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kazuistyka

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Nie znam większego grzechu niż uciskanie słabszych w imieniu Boga.

  • 14. Data: 2008-09-26 14:13:18
    Od: MałGosia <w...@o...pl>

    qwerty napisał
    > Nie pisz o czym nie masz pojęcia. Akurat sama prokuratura wszczęła
    > dochodzenie.

    I to jest argument, tak? Samo wszczecie sledztwa? Boszsz....

    pozdrawiam
    Gosia

  • 15. Data: 2008-09-26 17:16:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    f.googlegroups.com
    Szymon von Ulezalka <a...@i...pl> pisze:

    > zawsze sie zastanawialem: czy uprowcy sa rzeczywiscie tacy glupi, czy
    > tylko takich udaja o_O?
    Są.
    Błazen Mikke od czasu do czasu bywa wydobywany ze składu rupieci, odkurzany
    i wykorzystywany jako małpa przez telewizję niskich lotów i jednej (równie
    niskich lotów) opcji.
    Tylko po co z tego robić medialną aferę?
    Potraktować standardowo i tyle, przecież to jest nikt.

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2008-09-26 19:04:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    qwerty pisze:

    > Akurat sama prokuratura wszczęła dochodzenie.

    A ziobro zamordował laptopa ... prokuratura też wszczęła postępowanie.

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium

  • 17. Data: 2008-09-26 19:06:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    strach pisze:

    > Nagonka na JKM jest przesadzona i wzięła się stąd, że jest dobrym
    > towarem medialnym, ale jednak facet powinien się był zachowywać bardziej
    > przytomnie i odpowiedzialnie, nie urodził się w końcu wczoraj.

    Będzie miał świetna reklamę, myśli facet.

    > Wszczęcie postępowania przez prokuraturę jest ok, bo pokaże że państwo nie śpi -
    > oby tylko zaraz umorzyli, bo ja tu też nie widzę podstaw do zarzutów o
    > propagowanie symboli nazistowskich.

    Postępowanie nie jest ok, bo tu z góry widać że nic z tego nie będzie.
    To jest marnowanie papieru.

  • 18. Data: 2008-09-26 19:23:35
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > I to jest argument, tak? Samo wszczecie sledztwa? Boszsz....

    I oczywiście za pieniądze podatników. Teraz podnoszę rękę i mówię sieg heil.
    Aresztujcie mnie!

    *piotr'ek*

  • 19. Data: 2008-09-26 19:25:37
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Nie wiem do kogo pijesz, nie jestem sympatykiem pana o podwójnym
    > nazwisku i jego kolegów. Pytam dla własnego bezpieczeństwa, czy jak będę
    > się gimnastykował i machał rękoma w przód i w tył i akurat prawą rękę
    > będę miał w powietrzu czy prokuratura również się mną zainteresuje?

    Poczytaj tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Swastyka a potem zobacz, co zboki z
    prokuratur różnych robią jak w/w zobaczą. Aż chce się rzec - w dupie byli i gówno
    widzieli.

    *piotr'ek*

  • 20. Data: 2008-09-26 19:36:17
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > To pytanie do prawników, tak twierdzi Wikipedia - być może nieprecyzyjnie.

    Do czego?

    *piotr'ek*