  • 161. Data: 2022-12-07 18:37:25
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.12.2022 o 18:06, Shrek pisze:

    > Serio porównujesz powiatową bibliotekę z agencją rządową podlegającą
    > bezpośrednio ministrowi?

    Uniwersytety, biblioteki... teatry.
    Serio uważasz, że to tak samo działa jak w Chinach, albo w Korei Płn?

    > Tak trudno przyznać, że się myliłeś, bo nie wiedziałeś?

    A czego nie wiedziałem?

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 162. Data: 2022-12-07 19:55:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.12.2022 o 18:37, Kviat pisze:

    > Uniwersytety, biblioteki... teatry.
    > Serio uważasz, że to tak samo działa jak w Chinach, albo w Korei Płn?

    Serio myślisz, że instyrucja podległa bezpośrednio ministrowi, której
    szef jest członkiem rady WHO czyli ciała politycznego na jeszcze
    większym poziomie jest wolna od polityki?

    Jak to sobie wyobrażasz, że wyjedzie jej prezes i powie "głupia sprawa -
    mamy kilkadziesiąt milionów szczepionek na zeszłoroczny wirus.
    Powinniśmy je wypieprzyć do ścieku i zastąpić nowymi. NIe wiem skąd
    minister wpadła na taki pomysł. Pytałem kolegów czy twierdzili że będzie
    działać, bo wirus nie zmutuje, ale mówią że nic takiego nie mówili. Rząd
    spierdolił sprawę - są jeszcze jakieś pytania bo spieszę się na samolot.
    Nie widzę, ale jakby co proszę pytać kancerza i smacznej kawusi"?

    > A czego nie wiedziałem?
    Że RKI to agencja rządu niemieckiego?

    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 163. Data: 2022-12-07 20:35:06
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.12.2022 o 19:55, Shrek pisze:
    > W dniu 07.12.2022 o 18:37, Kviat pisze:

    > Jak to sobie wyobrażasz, że wyjedzie jej prezes i powie "głupia sprawa -
    > mamy kilkadziesiąt milionów szczepionek na zeszłoroczny wirus.

    Jak to sobie wyobrażasz, że wyjdzie jej prezes i powie "głupia sprawa -
    od dzisiaj fałszujemy dane, które dostajemy (albo które sami uzyskaliśmy
    z własnych badań), albo wyciągamy wnioski z dupy, bo nie pasują do
    danych, a potem wy się pod tym podpiszecie własnymi nazwiskami"?

    Że to światowy spisek? Że wszyscy naukowcy biorą w tym udział i uznane w
    świecie naukowym nazwiska nagle dostają pomroczności jasnej, bo prezes
    przyszedł i wszyscy podpisują klauzulę milczenia, bo boją się więzienia?
    To jakaś paranoja...

    Ja rozumiem, że takie sytuacje są możliwe, że zawsze się znajdzie ktoś,
    kto się pod chłamem podpisze.
    Ale na tym właśnie polega różnica pomiędzy uznanym w cywilizowanym
    świecie (w środowisku naukowym) instytutem naukowym, a religijną uczelnią.
    Że dane są weryfikowalne, że prace podlegają recenzjom, że każdy ma
    szansę na poważenie tych danych i wniosków. I każdy naukowiec dbający o
    swoje nazwisko ma tego świadomość - może się pomylić i wystarczy to wykazać.
    Ta renoma nie bierze się znikąd.

    Napisałeś już do nich, że się mylą, że szczepionki nie działają?

    > Że RKI to agencja rządu niemieckiego?

    Serio?
    A wszystkie uczelnie, PAN, biblioteki, teatry... i chuj wie co jeszcze w
    Polsce to agencje rządu pislamskiego. Wszystkie prace naukowe są
    fałszowane pod decyzje prezesa (tego, lub prezesa danej instytucji),
    który przychodzi i mówi "głupia sprawa - stępka za droga, to piszemy, że
    to niemożliwe, że tyle stali utrzyma się na wodzie" i wszyscy wstają i
    klaszczą, dzieci z kwiatami i wizyty w zakładach pracy.

    Paranoja to fajna sprawa, ale tylko dla paranoika, albo dla dyktatury.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 164. Data: 2022-12-07 20:48:28
    Temat: Re: OT: Informacja o spotkaniu [było: naukowe podstawy rasizmu;)]
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a) :
> [...]
    -przenika-do-calego-organizmu-fake-news/

    > Cóż, to nie ja podpieram się portalem, który zarzucał dezinformacje
    > jednemu z lekarzy, gdyż podał wartość IFR, wrzucając informacje, ze
    > oficjalnie przecież CFR jest inne... Prowadzą to dziennikarzyny, które
    > mają zlecone zadania do wykonania nie za bardzo orientujące się w tym co
    > publikują, stąd masa bzdur, które wypisują.

    A ten demaskatorski portal nie jest finansowany przez KPRM? Bo
    któryś z tych portali jest.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 165. Data: 2022-12-07 21:09:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.12.2022 o 20:35, Kviat pisze:

> [...]
    > z własnych badań), albo wyciągamy wnioski z dupy, bo nie pasują do
    > danych, a potem wy się pod tym podpiszecie własnymi nazwiskami"?

    Własnie wyobrażam sobie że tego nie powie;)

> [...]
    > świecie naukowym nazwiska nagle dostają pomroczności jasnej, bo prezes
    > przyszedł i wszyscy podpisują klauzulę milczenia, bo boją się więzienia?

    Taa. Bo historia nie zna krycia własnej dupy:P

    > Ja rozumiem, że takie sytuacje są możliwe, że zawsze się znajdzie ktoś,
    > kto się pod chłamem podpisze.

    No widzisz.

    > Ale na tym właśnie polega różnica pomiędzy uznanym w cywilizowanym
    > świecie (w środowisku naukowym) instytutem naukowym, a religijną uczelnią.

    Nikt nie pisze o religijnych. Rządowe. Już samymi grantami da się
    "regulować" naukę. Podległością służbową tym bardziej. Jak w grę wchodzi
    władza i pieniądzę, to da się zdobić przychylność.

    > Że dane są weryfikowalne, że prace podlegają recenzjom, że każdy ma
    > szansę na poważenie tych danych i wniosków.

    NIe każdy. Nikt spoza wąskiej grupy nie ma możliwości prowadzenia takich
    badań. Są opracowania danych. Wskazują jasno, że po 3 misesiącach
    skuteczność szczepionki przeciw zachorowaniu stawała się homeopatyczna.

    > I każdy naukowiec dbający o
    > swoje nazwisko ma tego świadomość - może się pomylić i wystarczy to
    > wykazać.

    Przecież wykazano:P

    > Serio?

    Serio. Można sprawdzić czym jest RKI i komu podlega. Jest agencją rządową.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 166. Data: 2022-12-07 21:09:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.12.2022 o 20:48, Zbynek Ltd. pisze:

    > A ten demaskatorski portal nie jest finansowany przez KPRM? Bo któryś z
    > tych portali jest.

    Wszytkie są przez kogoś finansowane. Warto mieć tego świadomość.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 167. Data: 2022-12-08 00:33:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > "a powiedziałeś już naukowcom że się mylą"? ;)

    Zauważyłem, że uparcie to dokładasz, ale nie do końca wiem o co Ci
    chodzi :) Którym mam powiedzieć, i że gdzie się mylą?

    --
    Marcin

  • 168. Data: 2022-12-08 00:37:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ogólnie nikt rozsądny się nie testował.

    > No ale już ustalililiśmy, że szczepionka po trzech miechach miała
    > skuteczność przeciw zakażeniu homeopatyczną.

    Prawdę mówiąc nie mam do końca przekonania czy to prawda (tak, wiem,
    badania), ale nawet jeśli tak, to mamy 3 miesiące gdzie działała
    niehomeopatycznie.

    > To tak do końca kwietnia gdzieś. Potem dokładnie było wiadomo że to
    > żadna ebola/

    Tzn. takie wnioski wysnułeś, ale niekoniecznie inni wysnuli podobne.

    > Tak samo jak ze zwykłej grypy.

    Z grypą mamy NN-lat doświadczenia, z C19 NN-miesięcy.

    > Nauka mówiła, że raczej zmutuje w coś łagodnego. No i się nie myliła:P

    Nauka jest probabilistyczna. Skutki zaistnienia zdarzenia o poziomie
    prawdopodobieństwa nawet 10% mogą być zaś katastrofalne.

    --
    Marcin

  • 169. Data: 2022-12-08 00:42:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie wie - przed chwilą pytał się czy może instytut kocha (takie
    > niemieckie CDC) też jest instytucją polityczną:P

    Co innego być instytucją polityczną a co innego realizować określoną
    politykę.

    > A jaki jest bilans zysków?

    Np. taki, że dyskryminowanym dotychczas mniejszościom dzieje się
    mniejsza krzywda.

    > Nie ulegać im.

    Prędzej konsekwentnie i surowo karać za takie oszustwa, tam gdzie się da
    je w miarę bezspornie wykazać.

    --
    Marcin

  • 170. Data: 2022-12-08 00:58:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Prawdę mówiąc nie mam do końca przekonania czy to prawda (tak, wiem,
    > badania),

    Linki podawałem wiekokrotnie - poratować?;)

    > ale nawet jeśli tak, to mamy 3 miesiące gdzie działała
    > niehomeopatycznie.

    Ale dalej chciano kamieniować niezaszczepionych, mimo że zaszczepieni
    nie mieli już żadnej ochrony przed zakażeniem i transmisją. Po trzech
    miechach nie można było wziać kolejnej dawki, a w końcu zaprzestano
    testowania, bo wychodziło okrągłe zero.

    > Tzn. takie wnioski wysnułeś, ale niekoniecznie inni wysnuli podobne.

    Więc się mylili. Trochę słabo, że oni mieli po swojej stronie "naukowy
    konsensus" a ja wiedzę z liceum (i modelowania układów dynamicznych ze
    studiów). Co nimi kierowało?

    > Z grypą mamy NN-lat doświadczenia, z C19 NN-miesięcy.

    No ale oni mieli ponoć naukowy konsensus za sobą;) A nauka mówi, że
    koronawirusy szybko mutują i best co nauka może dać to szczepionka na
    poziomie grypy sezonowej (ze wszystkim konsekwencjami - słaba, krótko
    działająca i wymagająca upgrejdu przed sezonem). Jakoś tego nie widziałem;)

    > Nauka jest probabilistyczna. Skutki zaistnienia zdarzenia o poziomie
    > prawdopodobieństwa nawet 10% mogą być zaś katastrofalne.

    Więc powinniśmy mieć stan lokadałnu non stop ze względu na grypę - która
    spowodowała już 4 pandemię w tym trzy rasistowskie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!