  • 101. Data: 2009-07-05 08:24:29
    Temat: Re: nauka jazdy
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 4 Jul 2009 21:52:26 +0200, Icek napisał(a):

    > Na kursie to ucza: I bieg ruszasz, II bieg jedziesz do 20km/h,
    > III bieg do 30km/h, IV bieg toczysz sie po miescie z predkoscia
    > 40km/h. I jak przy takiej konfiguracji nauczyc sie wyprzedzac ?

    Mnie jakoś tak mniej więcej uczyli, choć miałem też patrzeć na obroty i
    dziś staram się jeździć tak, żeby po prostu zmieniać bieg przy 2-3k
    obrótów.

    Wieeem że NTG, ale źle robię?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 102. Data: 2009-07-05 08:41:49
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Mnie jakoś tak mniej więcej uczyli, choć miałem też patrzeć na obroty i
    > dziś staram się jeździć tak, żeby po prostu zmieniać bieg przy 2-3k
    > obrótów.
    >
    > Wieeem że NTG, ale źle robię?

    tak, zle robisz bo jak zmieniasz bieg na wyzszy przy 2k obrotow to nie masz szansy
    nawet dieslem pojechac normalnie

    Icek

  • 103. Data: 2009-07-05 10:25:30
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 5 Jul 2009 10:41:49 +0200, Icek napisał(a):

    > tak, zle robisz bo jak zmieniasz bieg na wyzszy przy 2k obrotow to nie masz szansy
    nawet dieslem pojechac normalnie

    Silnik jest benzyna TwinSpark 2.0, podpowiesz przy jakich obrotach wrzucać
    wyższy bieg, czy mam sobie iść na samochodową grupę? :>

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 104. Data: 2009-07-05 13:20:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:11n8p26fv4mmn.dlg@kapselek.net Kapsel
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Silnik jest benzyna TwinSpark 2.0, podpowiesz przy jakich obrotach wrzucać
    > wyższy bieg, czy mam sobie iść na samochodową grupę? :>
    Nie trzeba, po prostu spójrz na wykres rozkładu momentu obrotowego (to
    przede wszystkim) i (przy okazji) mocy tej jednostki napędowej.

    --
    Jotte

  • 105. Data: 2009-07-05 14:28:09
    Od: marjan <k...@g...com>

    Bear pisze:

    > Najpierw poczytaj sobie słownik ortograficzny i naucz się pisać bez
    > błędów w języku ojczystym, a potem może sobie popiszemy ;)

    A Ty naucz się odpowiadać i cytować, inaczej ciężko Ci będzie tu
    nawiązać dyskusję.

    > Poza tym, zadaj sobie troszkę trudu i przeczytaj dokładnie mój post.
    > Wówczas może dotrze do ciebie jaki temat zadałem na forum. Otóż nie jest

    Na jakim forum? To może faktycznie idź na to forum i tam czekaj na
    odpowiedzi. Aha, zapomniałem, Pewnie nie wiesz, że to grupa dyskusyjna?

    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz Morycz
    [e-mail bez cyferek]

  • 106. Data: 2009-07-05 17:31:27
    Od: "Bear" <b...@w...pl>

    > Na jakim forum? To może faktycznie idź na to forum i tam czekaj na
    > odpowiedzi. Aha, zapomniałem, Pewnie nie wiesz, że to grupa dyskusyjna?

    już na zdjęciu widać, że z ciebie cwaniaczek ;-)

  • 107. Data: 2009-07-05 17:34:45
    Od: marjan <k...@g...com>

    Bear pisze:

    > już na zdjęciu widać, że z ciebie cwaniaczek ;-)

    Na jakim zdjęciu, i dlaczego uważasz, że cwaniaczek ze mnie skoro po
    prostu chcę Ci wskazać jeden z powodów dla których zostałeś tu
    potraktowany tak jak widać?

    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz Morycz
    [e-mail bez cyferek]

  • 108. Data: 2009-07-05 18:43:14
    Od: "Bear" <b...@w...pl>

    > Na jakim zdjęciu, i dlaczego uważasz, że cwaniaczek ze mnie skoro po
    > prostu chcę Ci wskazać jeden z powodów dla których zostałeś tu
    > potraktowany tak jak widać?

    skup się proszę na meritum, a nie zajmuj psychologią ani wyjaśnianiem
    zjawisk społecznych.

    Zupełnie nie interesują mnie powody, dla których Jotte czy Andrzej Lawa,
    wypowiadają się w sobie jedynie właściwy sposób. Interesuje mnie odpowiedź
    na postawione pytanie i sensowne rady (za które dziękuję), a nie agresywny
    bełkot prawnych dyletantów.

    pozdrawiam

    B.

  • 109. Data: 2009-07-05 19:19:07
    Od: marjan <k...@g...com>

    Bear pisze:

> [...]
    > na postawione pytanie i sensowne rady (za które dziękuję), a nie agresywny

    No niestety, jak już wcześniej ustaliliśmy, to nie jest forum na którym
    zawsze otrzymujesz odpowiedź na zadanie pytanie, tylko grupa dyskusyjna
    - na której (jak sama nazwa wskazuje) się dyskutuje.

    > pozdrawiam

    Również pozdrawiam,
    Mariusz Morycz
    [e-mail bez cyferek]

  • 110. Data: 2009-07-05 19:25:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h2qub9$244$1@inews.gazeta.pl marjan
    <k...@g...com> pisze:

    > No niestety, jak już wcześniej ustaliliśmy, to nie jest forum na którym
    > zawsze otrzymujesz odpowiedź na zadanie pytanie, tylko grupa dyskusyjna -
    > na której (jak sama nazwa wskazuje) się dyskutuje.
    To nie ma znaczenia.
    Pyrak jasno cię poinstruował co go interesuje, a co nie i na czym masz się
    skupić.
    Dlaczego się nie stosujesz do instrukcji pyraka i jeszcze bezczelnie pytasz
    o jakieś zdjęcie?

    --
    Jotte