  • 141. Data: 2008-10-11 16:13:50
    Temat: Re: nauczyciel mianowany a 5 lat przerwy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tristan pisze:

    > Po pierwsze, nikt nie zakazuje, a szkoda.

    Jak już pisałem w poprzednim poście: wobec tego jesteś głupi, a z takimi
    nie rozmawiam.

    > A ty cham i burak, i co? Porzucamy sobie błotkiem? Argumenty się skończyły,
    > to będziemy obrażać?

    Ja zawszę wychodzę z założenia że stwierdzenie faktu, nie jest zniewagą,
    czyli tzw. obrażaniem się.
    A w dodatku nie jesteś w stanie mnie obrazić, nawet jak "stwierdzał"
    nieprawdę, bo twoje zdanie o mnie, czy twoje zdanie o rzeczywistości nie
    ma dla mnie żadnego znaczenia.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 142. Data: 2008-10-11 16:30:08
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    Tristan pisze:
    > No... Nigdy w życiu nie naprawiałem jeszcze kompa. Zawsze jest wymiana, bo
    > się zestarzał. Zresztą w takim zintegrowanym co możesz naprawić? I tak
    > wszystko jest na płycie...
    No widzisz, a mi zdarzyło się naprawiać/wymieniać płytę, dysk, napęd,
    klawiaturę, dysk. Jakoś wszystkie te rzeczy w przypadku stacjonarki są
    tańsze lub dużo tańsze.

  • 143. Data: 2008-10-11 16:36:39
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Tak. Przecie napisałem sam, że odrzuciłem 1000zł więcej za przejście do
    > szpitala. Bo dla mnie ważny jest klimat szkoły i czuję się tu dobrze.
    > Tylko
    > czy to dobrze, że nauczyciel to nie zawód, a hobby? Że moje zadłużenie
    > rośnie i żyję tylko dzięki bogatej rodzinie dotującej moje hobby?

    Ja nie mam tego luksusu że ktoś do mnie dołoży. Dlatego przestałem robić
    zarobkowo to co bardzo lubię i zacząłem to co daje mi kasę i jest przy
    okazji moim drugim hobby.

    > Informatyk czy ikonociąg po zawodówce/szkole średniej?
    Jak go zwał tak go zwał. Przeważnie jednak informatyk gminny jest
    człowiekiem po studiach czasem nawet kierunkowych.
    Budżetówka ma to do siebie że przyciąga wrażeniem pewności pracy, małej
    odpowiedzialności.
    U "prywaciarza" jest większe ryzyko ale i kasę można większą zarobić.

    --
    PawełJ

  • 144. Data: 2008-10-11 16:49:44
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    >W wiadomości news:gcoclm$idc$1@nemesis.news.neostrada.pl pawelj

    > Czemu nie?
    > A do której wg ciebie ma robić?
    A do tej aż wykona swoją pracę, czyli doprowadzi dzieci z wycieczki do
    szkoły. Może to będzie 4 minuty może 2 godziny.
    Czy jest to dla ciebie jakimś problemem?

    > Niech czeka jeśli chce. Jego sprawa.
    Masz cholerne problemy z rozumieniem.

    > Odsyłam do prawa pracy. Tam znajdziesz reguły dotyczące treści umowy o
    > pracę.
    Dziękuję ale nie skorzystam.

    > Co ci szkodzi przeczytać?
    > Niemniej póki co zdecydowana większość belfrów zatrudniona jest na
    > podstawie KN.
    Tyle, że w sprawach nieuregulowanych KN podlegają pod KP
    A skoro ty tak wielki znawca KN nie masz pojęcia jak ma się zachować
    nauczyciel któremu wypadnie pare minut więcej pracy to pewnie to w KN nie
    jest określone. Dlatego odniosłem się do KP, Również dlatego, że większość
    normalnych pracowników podlega pod KP i daje sobie radę z zostawaniem w
    pracy po 8 godzinach.

    Musisz zacząć choć troszkę myśleć i przyjąć do wiadomości że nie zawsze masz
    rację a twój poziom dyskusji świadczy o jednym. Braku sensownych argumentów.
    --
    PawełJ

  • 145. Data: 2008-10-11 16:54:07
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Bo co? Bo ty decydujesz co jest normalne, a co nie?
    Nie. O normie decyduje ogół. Ogół pracowników po prostu zrobiłby co do nich
    należy.
    Nauczyciel by tego nie zrobił. Nawet by nie pomyślał że może. Ale to nie
    ogół a margines pracowników.

    > Bardzo interesująca teza. Zostaje po godzinach, a w nagrodę potem
    > przychodzi wcześniej do pracy.
    > Ty chociaż wiesz co piszesz?
    O faktycznie. Pomyliłem strony. Miał później przyjść.

    --
    PawełJ

  • 146. Data: 2008-10-11 17:06:56
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > No ale jak był przygotowany? Leciał materiałem ze studiów? Miał tak dobrze
    > rozpracowany materiał, że pasował do technikumu?
    Tak. Ja później poszedłem na studia kierunkowe z tego przedmiotu i przez dwa
    lata miałem to samo co w technikum.
    > No i uważasz, że czytanie
    > z zeszytu jest właściwą metodą prowadzenia zajęć?
    broń boże - jeżeli miałoby to być samo czytanie. Ale jeżeli ten zeszyt jest
    podstawą prowadzenia lekcji i z niego są pisane przykłady na tablicy to
    czemu nie.

    Akurat co do tego nauczyciela nie mam żadnych zastrzeżeń. Czytać czytał z
    zeszytu ale tez potrafił to co tam pisze przekazać.
    Tyle, że uczył ileś lat z rzędu tego samego (przedmiot techniczny) i z
    pewnością odpadała mu potrzeba przygotowywania się do każdej lekcji.

    --
    PawełJ

  • 147. Data: 2008-10-11 17:10:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gcqli9$knt$1@atlantis.news.neostrada.pl pawelj

    > A do tej aż wykona swoją pracę, czyli doprowadzi dzieci z wycieczki do
    > szkoły. Może to będzie 4 minuty może 2 godziny.
    > Czy jest to dla ciebie jakimś problemem?
    A teraz podstawa prawna.
    Czy jest to dla ciebie jakimś problemem?

    > Masz cholerne problemy z rozumieniem.
    > Dziękuję ale nie skorzystam.
    Wcale nie musisz.

    > Tyle, że w sprawach nieuregulowanych KN podlegają pod KP
    Żadne odkrycie.

    > A skoro ty tak wielki znawca KN nie masz pojęcia jak ma się zachować
    > nauczyciel któremu wypadnie pare minut więcej pracy to pewnie to w KN nie
    > jest określone. Dlatego odniosłem się do KP,
    Do niczego się nie odniosłeś. Odniesienie polega na podaniu aktu prawnego,
    artykułu, ustępu itd.
    Niczego takiego nie udało ci się dokonać.

    > Również dlatego, że
    > większość normalnych pracowników podlega pod KP i daje sobie radę z
    > zostawaniem w pracy po 8 godzinach.
    Nauczyciele _są_ "normalnymi" pracownikami. Nie zmieni tego opinia jednego
    czy nawet kilku nienormalnych.

    > Musisz zacząć choć troszkę myśleć i przyjąć do wiadomości że nie zawsze
    > masz rację a twój poziom dyskusji świadczy o jednym. Braku sensownych
    > argumentów.
    Jesteś groteskowy.
    Musisz zrewidować swoją opinię o sobie. Sam sobą ośmieszasz własne opinie.
    Popracuj nad sobą, a najlepiej niech ci ktoś pomoże, bo nie wygląda, żebyś
    sam dał radę.

    --
    Jotte

  • 148. Data: 2008-10-11 17:12:10
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 11 październik 2008 18:36
    (autor pawelj
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcql5c$jk3$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Ja nie mam tego luksusu że ktoś do mnie dołoży. Dlatego przestałem robić
    > zarobkowo to co bardzo lubię i zacząłem to co daje mi kasę i jest przy
    > okazji moim drugim hobby.

    No więc sam widzisz :D Dlatego część nauczycieli marudzi na za niskie
    pieniądze. Bo choć luksus mają spory, to właśnie pozostaje problem zawód
    kontra luksusowe hobby.

    > Jak go zwał tak go zwał. Przeważnie jednak informatyk gminny jest
    > człowiekiem po studiach czasem nawet kierunkowych.

    I g. umie. Bo jak coś umie poza ikonociąganiem, to zarobi na starcie 2500.

    > Budżetówka ma to do siebie że przyciąga wrażeniem pewności pracy, małej
    > odpowiedzialności.

    No ale do czego dążysz? Że skoro gdzieśtam komuś jest gorzej, to nauczyciele
    nie mają prawa do chcenia lepiej?

    --
    Tristan

  • 149. Data: 2008-10-11 17:14:06
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 11 październik 2008 18:30
    (autor Piotr
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcqkd4$7e5$1@news.onet.pl>):

    > No widzisz, a mi zdarzyło się naprawiać/wymieniać płytę, dysk, napęd,
    > klawiaturę, dysk. Jakoś wszystkie te rzeczy w przypadku stacjonarki są
    > tańsze lub dużo tańsze.

    A zepsuło ci się to kiedyś w laptopie? Bo wiesz, to że kierowca malucha
    woził kij do pchania auta nie znaczy że maluchy są fajne, bo da się je
    kijem popchać.

    --
    Tristan

  • 150. Data: 2008-10-11 17:15:47
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 11 październik 2008 19:06
    (autor pawelj
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcqmia$ms8$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Tak. Ja później poszedłem na studia kierunkowe z tego przedmiotu i przez
    > dwa lata miałem to samo co w technikum.

    Czyli gdzieś coś zostało zjebane.

    > broń boże - jeżeli miałoby to być samo czytanie. Ale jeżeli ten zeszyt
    > jest podstawą prowadzenia lekcji i z niego są pisane przykłady na tablicy
    > to czemu nie.

    No i? Wracamy do punktu wyjścia: Żeby było porządnie, trzeba pracować
    wydajnie, na dużych obrotach. A tego się nie da 8h dziennie...

    > Tyle, że uczył ileś lat z rzędu tego samego (przedmiot techniczny) i z
    > pewnością odpadała mu potrzeba przygotowywania się do każdej lekcji.

    No więc właśnie. Możliwe, że wpasował się w jakąś ciasną niszę bez potrzeb
    przygotowywania się.

    --
    Tristan