  • 21. Data: 2008-07-19 20:31:23
    Temat: Re: naruszenie praw na liscie dyskusyjnej
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Nie pozwiesz całego wirtualnego świata, a śmiechom nie będzie końca.

    Co więcej to ten wirtualny świat może się przed nim skutecznie ukryć. Na tyle
    skutecznie, że nikomu (policji, prokuraturze) nie będzie się chciało szukać.

    *piotr'ek*

  • 22. Data: 2008-07-19 21:17:02
    Od: "dr Dariusz Radomski" <s...@p...onet.pl>

    Szanowny Panie,

    Prosze wiec wystapic do Rady Wydzialow odpowiednich uczelni z wnioskiem o
    odebranie mi stopni naukowych, zgodnie z Pana sugestia!
    Z tego co wiem, ocena ego nie jest przedmiotem ocen prawnych
    Poza tym, dobrze bylobby wiedziec co sie pisze na grupie prawniczej. Tytulow
    naukowych jeszcze nie posiadam, prosze nie wprowadzac wblad innych.
    Dariusz Radomski

  • 23. Data: 2008-07-19 21:20:25
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Prosze wiec wystapic do Rady Wydzialow odpowiednich uczelni z wnioskiem o
    > odebranie mi stopni naukowych, zgodnie z Pana sugestia!

    Ty jakiś nawiedzony jesteś! Weź wyluzuj, browara se otwórz, skręta zajaraj, panienkę
    jakąś ruchnij, horror włącz jakiś, rybki nakarm... cokolwiek!!!

    *piotr'ek*

  • 24. Data: 2008-07-19 21:22:24
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    dr Dariusz Radomski pisze:
> [...]
    > dochodzic do rekompensaty naruszenia dobr osobistych na newsach.
    > Na grupie pl.soc.inwalidzi od dluzszego czasu sa publikowane informacje
    > nieprawdziwe o mnie. Co wiecej dyskutanci naweet posuneli sie do obrazliwych
    > slow pod aresem mego promotora.
    > Nie moge na to pozwolic.
    >
    > Czy wlasciwym sposobem zalatwienia sprawy jest zloznie zawiadomienia do sadu
    > czu do prokuratury? Niestety nie jest znany adres a czesto i nazwisko osoby
    > pozywanej w takiej sytuacji.
    > Czy mozna zlozyc informacje o naruszeniu prawa mailem?

    uwaga troll!

    zbluzgal cala grupe dyskusyjna pl.soc.inwalidzi (mnie nazwal
    pseudointelektualista - co narusza 24 par.KC)...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 25. Data: 2008-07-19 21:32:45
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Andy pisze:
> [...]
    > nie ruszaj gowna bo smierdzi !
    > Jak zacznie Pan cyrki z cywilnym powodztwem itd. to nie tylko narazi sie Pan
    > na koszty, ale osiagnie Pan dokladnie to o co "SlawciomD" i innym chodzi.
    > Kazdy czytnik News ma mozliwosc blokowania Newsow osobnikow, ktorych sie nie
    > chce czytac. I to jest jedyna metoda. Bezsensowne (tak, niestety
    > bezsensowne) dyskusje w Pana wykonaniu daja takim Trollom pelna satysfakcje,
    > a Pan produkuje setki postow kompletnie do niczego sie nie nadajacych.
    >
    > Powtarzam jeszcze raz - nie karmic Trollow, tylko tak da sie ich wytepic !

    hmmm... prosze nie przekrecac mojego nick'a pisze sie SlawcioD ;)

    poza tym wszystkich zapraszam na grupe pl.soc.inwalidzi - sami
    przeczytacie i wyciagniecie wnioski.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 26. Data: 2008-07-19 21:39:48
    Od: "dr Dariusz Radomski" <s...@p...onet.pl>

    Jezeli juz Pan lamie NETYKIETE na kolejnej liscie to prosze cutowac
    DOKLADNIE....Prosze ZACYTOWAC ZDANIE w ktorym nazwalem PANA
    pseudointelektualista!!!!
    dr n. ,med. dr n. tech Dariusz Radomski

  • 27. Data: 2008-07-19 21:55:15
    Od: Marian <m...@a...pl>

    *piotr'ek* wrote:

    > Ty jakiś nawiedzony jesteś!

    Pio, wyluzuj, browara zajartaj albo panne sztachnij, przeciez na drodze
    do pozwu jestes wlasnie ;)

  • 28. Data: 2008-07-19 21:57:57
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    *piotr'ek* <p...@g...pl> napisal:
    > Program newsowy Ci interpunkcję rozjechał czy też jej nie znasz?
    > *piotr'ek*'0

    Faktycznie podwojny doktor. To nie zart z jego strony.
    http://nauka-polska.pl/dhtml/raporty/ludzieNauki?rty
    pe=opis&objectId=106198&lang=pl

    Tylko dlaczego tym tak dokola epatuje? Na tej akurat liscie
    to specjalnego wrazenia nie robi.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 29. Data: 2008-07-19 21:58:17
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Marian pisze:

    > Pio, wyluzuj, browara zajartaj albo panne sztachnij, przeciez na drodze
    > do pozwu jestes wlasnie ;)

    spoko loko luz i sponton;) gosc ma wakacje, nudzi mu sie, i bedzie
    pozywal cala grupe (z nielicznymi wyjatkami - o ile sa takie na tej
    grupie ;P ) pl.soc.inwalidzi...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 30. Data: 2008-07-19 22:03:20
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > przeciez na drodze do pozwu jestes wlasnie ;)

    Właśnie zorientowałem się jak kliknąłem WYŚLIJ.

    *piotr'ek*