  • 11. Data: 2008-07-19 11:42:19
    Temat: Re: naruszenie praw na liscie dyskusyjnej
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 19 lipiec 2008 13:20
    (autor dr Dariusz Radomski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5silo$de4$1@achot.icm.edu.pl>):

    > Serdecznie dziekuje za rade. Wnioskuje z niej, ze osoby piszace tamte
    > slowa sa BEZKARNE i moga miedzy soba wypisywac pod moim adresem DOWOLNY
    > tekst, ja zas powinienem z pokora go AKCEPTOWAC...?
    > A moze w ogole oderbac sobie stopien naukowy, bo przeciez oni moga mioec
    > racje? Czy na tym polega panstwo prawa?

    Ale państwo prawa nie polega na ciąganiu się po sądach, bo ,,psie wysiokiego
    siondu, on mnie naźwał bzidko''. Internet jest pełen idiotów i po prostu
    należy ich ignorować. W życiu codziennym też są, ale tutaj się komasują z
    wielu miejsc w jedno.

    --
    Tristan

  • 12. Data: 2008-07-19 11:45:28
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Piotr [trzykoty] wrote:
    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał
    >
    > Dodatkowy koszt.

    Koszt. Al enie problem. Problem nma detektyw.

    > A jak zrobi to detektyw?

    Stosujac sobie tylko znane techniki detektywistyczne? :)

    > On nie ma uprawnień żądania danych od operatorów
    > telekomunikacyjnych tak jak sąd czy policja.

    Ale to problem detektywa.

    A na jakiej podstawie chcesz zlecic policji poszukiwanie danych
    osobowych internauty w celu pozwania go cywilnie? Bo tu ja bym
    upoatrywal wiekszego problemu.

  • 13. Data: 2008-07-19 12:02:19
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał
    > A na jakiej podstawie chcesz zlecic policji poszukiwanie danych osobowych
    > internauty w celu pozwania go cywilnie?

    Ja piszę o ściganiu z oskarżenia prywatnego (kpk), a nie o powództwie
    cywilnym (kpc).

  • 14. Data: 2008-07-19 12:05:04
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał
    > Internet jest pełen idiotów i po prostu
    > należy ich ignorować. W życiu codziennym też są, ale tutaj się komasują z
    > wielu miejsc w jedno.

    I w dodatku w Internecie zachowują się inaczj, pozwalają sobie na rzeczy,
    jakich w świecie rzeczywistym by nie robili (mówili) tak ochoczo.

  • 15. Data: 2008-07-19 12:19:47
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Piotr [trzykoty] wrote:
    > Użytkownik "Marian" <m...@a...pl> napisał
    >
    > Ja piszę o ściganiu z oskarżenia prywatnego (kpk), a nie o powództwie
    > cywilnym (kpc).

    Aaaaa, sorasek, gdzies przeczytalem cos o cywilnym i mi w glowie utknelo.

    No to w takim razie problem policji lub prokuratury ;)

  • 16. Data: 2008-07-19 12:20:52
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Piotr [trzykoty] wrote:
    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał
    >
    > I w dodatku w Internecie zachowują się inaczj, pozwalają sobie na rzeczy,
    > jakich w świecie rzeczywistym by nie robili (mówili) tak ochoczo.

    Inni zas mowia dokladnie to co normalnie, tylko chetniej bo maja wieksza
    publike i odzew...

  • 17. Data: 2008-07-19 14:35:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5silo$de4$1@achot.icm.edu.pl dr Dariusz Radomski
    <s...@p...onet.pl> pisze:

    > Serdecznie dziekuje za rade. Wnioskuje z niej, ze osoby piszace tamte
    > slowa sa BEZKARNE i moga miedzy soba wypisywac pod moim adresem DOWOLNY
    > tekst, ja zas powinienem z pokora go AKCEPTOWAC...?
    Nie zawsze są bezkarne, ale jeśli ktoś ma łeb na karku to szanse na
    pociągnięcie do odpowiedzialności są czysto teoretyczne. Ergo - nic im nie
    zrobisz.
    Czy powinieneś akceptować? W zasadzie zrobiłeś to wchodząc w obszar usenetu.
    Chociaż nawet tego nie trzeba robić, aby sobie o sobie poczytać.

    > A moze w ogole oderbac sobie stopien naukowy, bo przeciez oni moga mioec
    > racje? Czy na tym polega panstwo prawa?
    Na tym polega globalna wioska.
    To po prostu cena.

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2008-07-19 18:21:43
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Serdecznie dziekuje za rade. Wnioskuje z niej, ze osoby piszace tamte slowa
    > sa BEZKARNE i moga miedzy soba wypisywac pod moim adresem DOWOLNY tekst, ja
    > zas powinienem z pokora go AKCEPTOWAC...?

    Przeczytaj dokładnie jeszcze raz co Ty pisałeś, a co pisały inne osoby. Żebyś potem
    żałośnie w sądzie nie wyglądał i nie chował się pod ławkami dla widzów ze wstydu. No
    i ten finał - po ogłoszeniu wyroku dopiero wtedy będą mieli z Ciebie polewkę.

    *piotr'ek*

  • 19. Data: 2008-07-19 19:20:04
    Od: "zenek" <z...@z...zz>

    Użytkownik "dr Dariusz Radomski" < > napisał w wiadomości
    > Szanowni Panstwo,
    >
    > Zwracam sie z serdeczna prosba o instrukcje w jaki sposob mozna prawne
    > dochodzic do rekompensaty naruszenia dobr osobistych na newsach.
    > Na grupie pl.soc.inwalidzi od dluzszego czasu sa publikowane informacje
    > nieprawdziwe o mnie. Co wiecej dyskutanci naweet posuneli sie do
    > obrazliwych slow pod aresem mego promotora.
    > Nie moge na to pozwolic.
    >
    > Czy wlasciwym sposobem zalatwienia sprawy jest zloznie zawiadomienia do
    > sadu czu do prokuratury? Niestety nie jest znany adres a czesto i nazwisko
    > osoby pozywanej w takiej sytuacji.

    Witam!

    Proponuję mniej bucowatości w otwartych postach na grupie dyskusyjnej. Stare
    przysłowie mówi "jak się wlazło między wrony..." Zacznij zachowywać się
    normalnie, traktować innych z życzliwością, nie podpisywać się tytułami
    naukowymi tam, gdzie nie jest to konieczne itp. Jeśli tego nie rozumiesz -
    nie udzielaj się na grupach dyskusyjnych. Piszę to w trosce o Twoje dobro.
    Sprawa w sądzie z pewnością będzie Twoją porażką. Nawet jeśli sąd przyzna Ci
    rację. Nie pozwiesz całego wirtualnego świata, a śmiechom nie będzie końca.

    Pozdrawiam serdecznie
    zenek

  • 20. Data: 2008-07-19 19:36:45
    Od: "WHYSKY" <a...@w...pl>

> [...]
    > Żebyś potem żałośnie w sądzie nie wyglądał i nie chował się pod ławkami
    > dla widzów ze wstydu. No i ten finał - po ogłoszeniu wyroku dopiero wtedy

    Tak z ciekawosci poczytalem "inwalidow" i mysle ze Pan Prezydent oceniajac
    ego Radka Sikorskiego nie mial pojecia o istnieniu ega dr Dariusza bo w
    przeciwnym wypadku "ja " Radka wypadloby blado i niepozornie. Aby nie
    spedzic reszty zycia w wiezieniu i na pogawedkach z prokuratura :)) chce
    nadmienic ze nie neguje tytulow posiadanych przez dr Dariusza.
    neguje jedynie system ktory umozliwil ich uzyskanie...

    pozdrawiam WHYSKY