  • 161. Data: 2007-05-21 21:24:50
    Temat: Re: napisy.org i inne
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    Piotr Dembiński napisał(a):

    > Ale przed zainstalowaniem akceptujesz warunki licencjonowania
    > tych programów?

    Tak jak najbardziej :)

    pozatym większość softu instaluje ze źródel pod BSD

    E.

  • 162. Data: 2007-05-21 22:24:12
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 163. Data: 2007-05-21 23:04:26
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> wrote in message

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina

    Tylko, że ja nikogo nie przyrównuję. Piszę wyłącznie o sytuacji, kiedy ktoś
    w internecie zamieszcza dzieła twórców, którzy tych dzieł tam zamieszczać
    nie chcą. Zamieszcza wbrew ich woli i bez ich zgody.
    Powtarzam to z uporem maniaka od pierwszego postu, a Wy cały czas
    twierdzicie, że "mogą sobie zamieszczać, skoro sobie przetłumaczyli".
    Więc powiem jeszcze raz: JA sobie nie życzę, żeby ktoś MÓJ tekst publikował
    na SWOJEJ stronie internetowej BEZ mojej zgody. Kropka.
    Anka

  • 164. Data: 2007-05-22 05:17:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    miranka napisał(a):

    > Więc powiem jeszcze raz: JA sobie nie życzę, żeby ktoś MÓJ tekst publikował
    > na SWOJEJ stronie internetowej BEZ mojej zgody. Kropka.

    Kto jest bez winy niechaj pierwszy rzuci kamień... Zdażyło Ci się
    kiedykolwiek coś skserować? ;P etc... Nie można żyć wewnątrz
    dzisiejszego społeczeństwa ani razu nie naruszając czyjejś własności
    intelektualnej bo całe to prawo jej ochrony jest delikatnie mówiąc: do
    dupy. btw. Skoro już doszło do Godwina to może czas najwyższy
    zastopować, droga miranko?

    j.

  • 165. Data: 2007-05-22 05:42:25
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message

    >Zdażyło Ci się
    > kiedykolwiek coś skserować? ;P etc...

    Rety, czy Wy nie potraficie czytać ze zrozumieniem?

    Anka

  • 166. Data: 2007-05-22 07:29:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    miranka napisał(a):

    [...]

    > Rety, czy Wy nie potraficie czytać ze zrozumieniem?

    A "białe jest białe a czarne jest czarne?" ;PPP

    j.

  • 167. Data: 2007-05-22 08:24:19
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "miranka" <a...@m...pl> Odpowiedz na

    > Przeciwnie. Ja ciągle piszę, to, co jest w cytacie powyżej. Tłumaczenia
    > wykonane samodzielnie przez autorów STRONY (ze słuchu, czy z
    > czegokolwiek innego) NIC mnie nie obchodzą.

    Wiec nie zabieraj głosu.

    > Bo tłumaczeń
    >
    > TAK, tylko część tych tłumaczeń znalazła się tam bez zgody tych tłumaczy
    > !!!!! Co z tego, że je podpisano, skoro ten podpisany nic o tym nie
    > wiedział i zgody na to umieszczenie nie udzielał?

    Nie wiem czy takie napisy były na napisy.org . Jeżeli nawet tak to był to
    znikomy %. Bo tam napisy pojawiały się czesto nawet kilka miesięcy przed
    oficjalnym wydaniem w polsce. I co oczywiste nie mogły być zerżnięte. A tym
    bardziej zamieszczone tam bez zgody tłumacza.

    > Skrajny przykład, które może do Was przemówi: Co robi znany fotografik,

    Daj sobie siana.

    > PS. Powinniśmy przerwać ten wątek. Rozmowa toczy się równolegle na dwa
    > odrębne tematy i zdaje się, że osobom, które mają nikłe pojęcie o
    > tłumaczeniach, już wszystko się dokładnie pokiełbasiło.
    > A więc z mojej strony EOT:)

    Szczególnie że zmiana tematu jaką gdzieś tam zrobiłaś nie wnosi nic do
    głównego tematu wątku. A tym były autorskie tłumaczenia amatorskich tłumaczy.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 168. Data: 2007-05-22 08:30:09
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "miranka" <a...@m...pl> Odpowiedz na

> [...]
    > odrębne tematy i zdaje się, że osobom, które mają nikłe pojęcie o
    > tłumaczeniach, już wszystko się dokładnie pokiełbasiło.

    I zwróć uwagę na trzeci(3)post tego wątku:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/c96743df896d7290/8c54ba109fabe739?hl=pl&

    "A co z napisami tworzonymi ze sluchu? "
    Od tego się wszystko zaczeło.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 169. Data: 2007-05-22 08:55:37
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "Adramelech" <a...@t...nie.ma> wrote in message

    > Szczególnie że zmiana tematu jaką gdzieś tam zrobiłaś nie wnosi nic do
    > głównego tematu wątku. A tym były autorskie tłumaczenia amatorskich
    tłumaczy.
    `
    Tam były MOJE tłumaczenia, a ja nie jestem tłumaczem-amatorem i nikomu nie
    udostępniałam swoich tekstów. A więc zostały zerżnięte.
    Zacznij wreszcie czytać to, co jest napisane, zamiast rozmawiać sam ze sobą.
    Anka

  • 170. Data: 2007-05-22 09:03:15
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    > "A co z napisami tworzonymi ze sluchu? "
    > Od tego się wszystko zaczeło.

    Nie, nie od tego.

    Od tego: [18.05.2007 18:53]

    "Zapominacie jeszcze o jednym drobiazgu. Na tym vortalu były publikowane nie
    tylko "tłumaczenia własne" (też nielegalne, bo za prawo do wykorzystania i
    przerobienia tekstu, czyli w tym wypadku tłumaczenia, trzeba producentowi
    zapłacić, bo tekst oryginalny jest jego własnością, tak samo jak obraz), ale
    też tłumaczenia JUŻ objęte prawami autorskimi w Polsce, wykonane legalnie,
    na zamówienia stacji telewizyjnych. Publikowano te tekstu bez zgody
    właścicieli przekładów, czyli właścicieli praw autorskich.
    Oba przypadki (i tłumaczenia własne niewłasnego tekstu i wykorzystywanie i
    rozpowszechnianie bez zgody cudzych tłumaczeń) jest przestępstwem, jest
    ścigane prawem i podlega karze".

    Anka