  • 11. Data: 2007-04-07 14:39:08
    Temat: Re: napad z...atrapą w ręku
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Tak, ale sąd wymierzy karę "z górnej półki" uznając użycie atrapy za
    > okoliczność obciążającą.

    A ja stawiam skrzynkę piwa ze pójdzie najcięższy paragraf bo inaczej
    prokurator straci pracę.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 12. Data: 2007-04-07 16:28:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A ja stawiam skrzynkę piwa ze pójdzie najcięższy paragraf bo inaczej
    > prokurator straci pracę.

    Jeśli go złapią z tą zabawką w ręku, to nie pójdzie.

  • 13. Data: 2007-04-07 16:36:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie lepsze: co jeśli usiłowałby zabrać mienie do 250zł? Kiedyś rozbój jak
    > znalazł, ale obecnie mając na względzie uchwałe SN akt I KZP 39/06 z dnia 21
    > marca 2007 r. to chyba nie takie pewne.

    Kurcze, umknęło mi. No to jak się ten pogląd rozpowszechni, to obecna ekipa
    rządowo odniesie sukces - zmniejszy się radykalnie przestępczość, również ta
    najcięższa :-)

  • 14. Data: 2007-04-07 16:51:36
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Jeśli go złapią z tą zabawką w ręku, to nie pójdzie.

    Podtrzymuję tą skrzynkę piwa - nawet jak go złapią z "bronią" z plasteliny

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 15. Data: 2007-04-07 16:56:39
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Kurcze, umknęło mi. No to jak się ten pogląd rozpowszechni, to obecna
    > ekipa rządowo odniesie sukces - zmniejszy się radykalnie przestępczość,
    > również ta najcięższa :-)

    No tak:) Za włamanie do maluszka i zabranie maskotki wartej 5zł (znam taki
    przypadek) to już grozi więzienie i sprawa karna. A za wymuszenie groźbami
    240 zł to "tylko" wykroczenie...

    art.130kw. "§ 3. Przepisów art. 119 i 120 nie stosuje się, jeżeli sprawca
    używa gwałtu na osobie albo grozi jego natychmiastowym użyciem, aby utrzymać
    się w posiadaniu zabranego mienia, a gdy chodzi o zabranie innej osobie
    mienia w celu przywłaszczenia, także wtedy, gdy sprawca doprowadza człowieka
    do stanu nieprzytomności lub bezbronności."

    Abstrahując, weźmy inny przypadek : Czyli mam rozumieć, że jak sprawca
    zagrozi czymś co jest zgodne z interpretacją gwałtu (tą nową), ale później
    już jak dostanie te 240zł, to nie grozi dalej tylko się oddala - popełnia
    tylko wykroczenie? Przecież nie groził w celu utrzymania się w posiadaniu,
    tak?

  • 16. Data: 2007-04-07 17:08:36
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Piotr [trzykoty] napisał:

> [...]
    > tylko wykroczenie? Przecież nie groził w celu utrzymania się w posiadaniu,

    Źle to czytasz.
    Jak grozi gwałtem to w celu uzyskania.

    Drugi przypadek to grozenie gwałtem w celu utrzymania już posiadanego

    Z praktyki - możesz kogoś ciężko pobić i się wykaraskać.
    Ale jak na kogoś choćby tkniesz a on jeszcze powie, ze zabrałeś mu
    pineske z kieszeni albo 1 zł albo cokolwiek to jest po Tobie. :(

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.etria.net

  • 17. Data: 2007-04-07 17:14:44
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał
    > Źle to czytasz.

    No nie wiem właśnie. Zobacz jeszcze raz.

> [...]

    "§ 3. Przepisów art. 119 i 120 nie stosuje się, jeżeli sprawca
    u ż y w a gwałtu na osobie ALBO g r o z i jego natychmiastowym użyciem,

    Pierwszy to u ż y c i e gwałtu, drugi to grożenie w celu utrzymania, nie?

    > Z praktyki - możesz kogoś ciężko pobić i się wykaraskać.
    > Ale jak na kogoś choćby tkniesz a on jeszcze powie, ze zabrałeś mu pineske
    > z kieszeni albo 1 zł albo cokolwiek to jest po Tobie. :(

    Tak, tak zawsze było.

  • 18. Data: 2007-04-07 17:37:05
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    > Podtrzymuję tą skrzynkę piwa - nawet jak go złapią z "bronią" z plasteliny
    poprzyj to jakims sensownym argumentem

    pozdrawiam

  • 19. Data: 2007-04-08 22:04:26
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    karkow napisał(a):
    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości
    > poprzyj to jakims sensownym argumentem

    prokuratorem generalnym jest Zbigniew Ziobro :)

    (odyslam do sprawy arestzu dla nozownikow z Gubalowki)

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)