  • 1. Data: 2002-08-26 15:20:15
    Temat: nam pracowac zakazano ?
    Od: Pumcia <p...@p...fm>

    Witam !

    W serwisie "Pierwsza praca" jest napisane cos takiego (dotyczy sp. z
    o.o.)

    "Brak mozliwości zawierania umów o pracę z członkami zarządu będącymi
    jednocześnie wspólnikami bez powołania pełnomocnika lub rady nadzorczej"

    O co w tym chodzi ? Nie mogę zatrudnić się we własnej firmie i musze
    usatnowić dla siebie pełnomocnika ? Czy taka osob ma być pełnomocnikiem
    do brania pieniędzy czy do podejmowania decyzji ?
    Hmmm ...

    Pozdrowienia dla Grupowiczów
    Pumcia

  • 2. Data: 2002-08-26 16:56:35
    Temat: Re: nam pracowac zakazano ?
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    > usatnowić dla siebie pełnomocnika ? Czy taka osob ma być pełnomocnikiem
    > do brania pieniędzy czy do podejmowania decyzji ?
    Hmmm - no, w ramach pierwszej pracy od razu nie musisz zakladac sp. z o.o
    :) - a pelnomocnika mozesz ustanowic tylko w celu podpisania umowy a potem
    do widzenia.

    Zgodz sie, co Ci szkodzi? >>> http://link.interia.pl/f163f

  • 3. Data: 2002-08-26 19:32:56
    Od: "MAX" <max_kr(wytnij-to)@poczta.onet.pl>

    "Pumcia" <p...@p...fm> wrote in message
> [...]
    >
    > "Brak mozliwości zawierania umów o pracę z członkami zarządu będącymi
    > jednocześnie wspólnikami bez powołania pełnomocnika lub rady nadzorczej"

    Wspólnik spółki z ograniczoną odpowiedzialnością ustanowiony członkiem
    zarządu tej spółki, nie może zawrzeć "sam ze zobą" umowy o pracę na
    stanowisku członka zarządu ani przyznać "samemu sobie" wynagrodzenia za
    pracę, ponieważ narusza to dyspozycje art. 210 KSH oraz art. 11, 22 § 1 i 23
    § 1 Kodeksu pracy.

    >Nie mogę zatrudnić się we własnej firmie

    > i musze
    > usatnowić dla siebie pełnomocnika ?

    Zależy :-)

    pozdro