  • 21. Data: 2007-09-02 21:02:05
    Temat: Re: naklejki samoprzylepne na szybach auta
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:fbea8g$u2l$2@news.onet.pl...

    > A miejsce postoju oznaczone wózkiem jest przeznaczone dla
    > niepełnosprawnych
    > fizycznie a nie umysłowo.

    True, true, ale czasami parking jest wielce nieprzyjazny dla pelnosprawnych.
    Vide MM w Chorzowie/Bytomiu - maly parking i chyba co 3 mce jest oznaczone
    dla niepelnosprawnych, tak jakby niepelnosprawni tabunami walili do MM.
    Innego miejsca do parkowania brak - nie liczac parkingu Tesco po przeciwnej
    stronie drogi, spory kawal jednak od MM. Kup se telejajko 40 cali lub jakis
    inny, nawet nie tyle ciezki co nieporeczny, klamot i zadzwigaj na parking do
    Tesco :P

    HaNkA

    PS. Zerknij na to, czego nie uzywasz: P

  • 22. Data: 2007-09-02 21:24:27
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 02-09-2007 o 15:35:32 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > To znaczy, że można komuś na samochód bezkarnie np. nasikać? W końcu nie
    > uniemożliwia to dalszego poruszania się pojazdem, a właściwie w ogóle
    > niczego nie uniemożliwia.

    1. Podalem jedno z rozwiazan.
    2. Sikanie podpada pod nieobyczajny wybryk oraz wywolywanie zgorszenia w
    miejscu publicznym.
    3. A kichniecie na samochod? Albo patrzenie sie na niego?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 23. Data: 2007-09-02 21:36:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.tx1pq1jwrgp2nr@sempron Jasko Bartnik
    <a...@s...nadole> pisze:

    > 1. Podalem jedno z rozwiazan.
    To zauważyłem.

    > 2. Sikanie podpada pod nieobyczajny wybryk oraz wywolywanie zgorszenia w
    > miejscu publicznym.
    Nie z racji samego nasikania tylko z racji, że to widać, może nawet widać
    narzędzie sikające. A jak ci ktoś naszcza dyskretnie? Tak samo jak
    dyskretnie nalepi cóś na szybę?

    > 3. A kichniecie na samochod? Albo patrzenie sie na niego?
    Nie mnie udowadniać twoje tezy.

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2007-09-02 21:43:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
> [...]
    > inny, nawet nie tyle ciezki co nieporeczny, klamot i zadzwigaj na parking do

    Wybierz się z kimś i podjedż samochodem żeby to zapakowac.
    Kto ci każe to targać na drugi koniec parkingu.

  • 25. Data: 2007-09-02 21:54:45
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Jotte pisze:

    > Może pożyczył auto od inwalidy.
    > Może był inwalidą umysłowym.
    > A może to był zwykły kretyn i tyle.

    Może, może, może... Za to na pewno Ty jesteś zdrowo jebnięty i na pewno
    powinieneś korzystać z takowych miejsc, nawet bez legitymacji inwalidy.
    Po Twoim poście widać, żeś uprawniony.

    Nie każdy chce robić z siebie niepełnosprawnego, są ludzie którzy bez
    nóg mają więcej mobilności niż Ci, którym ich jeszcze nie urwało. Stać
    ich na to, by stanąć w tym miejscu, które jest przeznaczone dla
    wszystkich, normalnych...

  • 26. Data: 2007-09-02 22:02:52
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fbfbf5$g6o$2@node1.news.atman.pl Sebcio
    <s...@n...com> pisze:

    > Może, może, może... Za to na pewno Ty jesteś zdrowo jebnięty
    Oto przykład opcji trzeciej, proszę - debil prosto z fabryki, model Sebcio
    MultiInvalid.

    --
    Jotte

  • 27. Data: 2007-09-02 23:27:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jak dojdą kto naklejał to skończy się mandatem pewnie.

    Wnioskiem o ukaranie do sądu, a nie mandatem. Mandat nie wchodzi w tym
    wypadku w rachubę.

  • 28. Data: 2007-09-03 07:17:19
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 02-09-2007 o 23:36:56 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > Nie mnie udowadniać twoje tezy.

    Ale przynajmniej z tego wynika, ze nie kazda interakcja przechodnia z
    czyims samochodem musi sie wiazac z kodeksem wykroczen. Ok, ktos pipetą
    krople moczu umiescil na oponie samochodu. Rozumiem, ze popelnil jakies
    niewybaczalne wykroczenie. A zastanawiales sie co bedzie, kiedy kierowca
    wjedzie kolami w "cos" lezacego na drodze? Bedzie robione specjalne
    dochodzenie, majace na celu ustalic czyj pies to zostawil?

    Albo ktos palcem puknie w karoserie. Na bank zrobil w niej jakies
    mikrouszkodzenia, ktore da sie zauwazyc pod mikroskopem elektronowym.
    Kolejny bandyta?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 29. Data: 2007-09-03 07:45:54
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > No bo to miejsce ma sens dla inwalidów z problemami ruchowymi... Jak gość
    > ma
    > np. jakąśtam grupę inwalidzką z powodu np.cukrzycy, to pewnie się nie chce
    > afiszować...
    Niby to rozumem, ale... Dlaczego ja mam się kręcić po parkingu i szukać
    miejsca? Tak czy inaczej ja nie zajmę miejsca, na którym on mógłby zgodnie z
    prawem i logiką stanąć. Przez jego dumę ja mam problem. Chyba nie o to
    chodzi?

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 30. Data: 2007-09-03 07:55:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Czabu wrote:

> [...]
    > miejsca? Tak czy inaczej ja nie zajmę miejsca, na którym on mógłby
    > zgodnie z prawem i logiką stanąć. Przez jego dumę ja mam problem. Chyba

    Ciebie chyba pop.......