  • 11. Data: 2005-05-15 18:05:11
    Temat: Re: naklejki
    Od: k...@a...pl

    Dlaczego, ja bym była nawet zadowolona, gdyby ktoś za własne pieniądze
    rozpowszechniał materiały reklamowe mojej firmy (a oczywiście nie podróbki
    moich produktów).

    Pozdrawiam
    M.

  • 12. Data: 2005-05-15 18:11:15
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 15.05.2005 Roman Rumpel <romane@screwspam> napisał/a:

    > Co za idiotyczne podejście.
    > Od tego jest monopol (przyznawany za pieniądze) na wykorzystywanie znaków
    > towarowych, zeby nikt inny ich nie wykorzystywał.

    Tak. Do promowania wlasnych produktow.

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||