  • 21. Data: 2003-10-21 17:32:50
    Temat: Re: naklejka PL a nowa rejestracja
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Siemion " <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bn3e5n$mun$1@inews.gazeta.pl...

    > a konkretnie?
    > proszę o podanie źródła - jeśli Kolega się orientuje....

    Przecież to wiedzą nawet dzieci zdające na kartę rowerową;)

    Art. 59. 1. Pojazd zarejestrowany w Rzeczypospolitej Polskiej, który ma być
    używany w ruchu międzynarodowym, powinien być oznaczony znakiem z literami
    "PL".

    2. Pojazd zarejestrowany za granicą uczestniczący w ruchu na terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej powinien być oznaczony znakiem określającym
    państwo, w którym jest zarejestrowany.

    Pozdr

    Leszek

  • 22. Data: 2003-10-21 20:41:01
    Od: jerry1111 <s...@r...wp.pl>

> [...]
    >2. Pojazd zarejestrowany za granicą uczestniczący w ruchu na terytorium
    >Rzeczypospolitej Polskiej powinien być oznaczony znakiem określającym

    czy ja dobrze rozumuję? _Powinien_ a nie _musi_.

    --
    Jerry

  • 23. Data: 2003-10-22 08:34:13
    Od: "Siemion " <s...@N...gazeta.pl>

    jerry1111 <s...@r...wp.pl> napisał(a):

    > czy ja dobrze rozumuję? _Powinien_ a nie _musi_.

    i o to chodzi..... ;)

  • 24. Data: 2003-10-22 11:23:42
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    jerry1111 <s...@r...wp.pl> napisał:

    >czy ja dobrze rozumuję? _Powinien_ a nie _musi_.
    Źle ! Oto znaczenie na podstawie słownika j. polskiego:
    "Powinność =konieczność, obowiązek"
    "Powinien-podmiotem, do którego odnosi się ten wyraz oznacza osobę,
    która ma obowiązek cos zrobić, która coś zrobić musi"

    Artur Golański