  • 11. Data: 2006-03-14 17:19:46
    Temat: Re: nakaz zapłaty
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    dla wyjasnienia ja pisze o fakturze VAT

  • 12. Data: 2006-03-17 08:59:15
    Od: vel konrad <giedr@wytnij_to.op.pl>

    > praktyka sie z nim nie zgadza /przynajmniej apelacja katowicka/
    >
    > generalnie faktura stwierdza obowiazek podatkowy a w procesie cywilnym tylko
    > uprawdopadabnia czynnosc /z wykladow/

    SN sie nie zgadza z apelacja katowicka - z ostatniego orzeczenia, o
    ktorym bylo w rzepie, gdzie przyjeto, ze nawet nie podpisana moze byc
    podstawa nakazu w nakazowym, jezeli uprzednio odbiorca sie na
    wystawianie takich faktur zgodzil (przedsiebiorcy, to powinni byc
    powazni ludzie...)

    a co do uprawdopadabnienia czy jak to tam sie pisze, to co w takim razie
    dowodzi zawarcie umowy ? np. ustnej? faktura nie bedzie w takim wypadku
    dowodem zawarcia umowy i jej wykonania? to jakies wierutne bzdury po
    prostu. dla mnie jak ktos podpisal fakture, w ktorej jak byk, ze kupil
    1000 m sznrka do snopowiazalek i odebral, to chyba jasne jest, ze
    zawarto umowe.