  • 271. Data: 2013-04-19 16:36:11
    Temat: Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.04.2013 15:43, Stokrotka pisze:

    > Jak wspulnota uhwali , że od dziś na terenie spułdzielni stosujemy
    > samosądy, to ukamienujesz sąsiada?

    Uchwała wspólnoty mieszkaniowej zezwalająca na umieszczanie anten na
    balkonach nie jest sprzeczna ZTCW z prawem państwowym.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 272. Data: 2013-04-19 16:47:07
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

  • 273. Data: 2013-04-19 16:48:23
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Uchwała wspólnoty mieszkaniowej zezwalająca na umieszczanie anten na
    > balkonach nie jest sprzeczna ZTCW z prawem państwowym.
    Antena może być nie na daszku, może być na ścianie bloku lub balkonie,
    i tak jest najczęściej, obecnie żadko już anteny są na daszku.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 274. Data: 2013-04-19 16:50:02
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 19.04.2013 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał/a:

    > I temu nie przeczę. Twierdzę tylko, że nie da się ,,bezpośrednio''
    > zarządzać takim systemem, bo jest on za duży i musi być kadra zarządzająca.

    Oczywiście. Wydatkami na jedzenie, dom i samochód też nie da się
    zarządzać bezpośrednio i musi być kadra zarządzająca.

    > W ramach WOŚP też by może trzeba wg ciebie zlikwidować pośredników, to
    > byłoby więcej do wydania, a tak taki Owsiak i ekipa niezłe pensje biorą
    > i pomniejszają środki.

    Oczywiście, jako i Caritas i w ogolności każde tego typu coś.
    Zawsze lepiej wesprzeć potrzebującego bezpośrednio.

    Tyle, że Owsiak nie jest przymusowy, a NFZ czy inny ZUS- owszem.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 275. Data: 2013-04-19 16:54:37
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 19.04.2013 Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał/a:

    > Pewnie. Dlatego najlepiej wszystko robić samodzielnie. Bez pośredników,

    Wolisz kupić mieszkanie sam, czy przez pośrednika? A samochód?
    Moze przeczytaj jeszcze raz. Nie robić, a kupować.

    Dlaczego takie be jest kupowanie usług medycznych bez pośrednika,
    a na przykład żywności- nie?

    > podwykonawców. Jeden (ponoć) znakomity polityk wprowadził tę zasadę na
    > skalę całego kraju. To podejście nosi nazwę dżucze ;->

    Żeby krytykować wypadałoby rozumieć, o czym mowa...

  • 276. Data: 2013-04-19 16:58:36
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 19.04.2013 Maruda <m...@n...com> napisał/a:

    > Jeśli by nie było państwowej służby zdrowia, ministerstwa, NFZ-tu,
    > kontraktów - to nagle okazałoby się, że określone procedury (także
    > leczenia raka) są tańsze, niż dotychczas.

    W dalszej perspektywie oczywiście tak.

    Ale chodzi mi o to, żeby wskazać, że 50 zł składki utopione we wspólnym
    worze NFZ (50 już po odjęciu "prowizji za zarządzanie") na dokładnie tę samą
    siłę nabywczą, co 50 zł zwyczajnie wyjęte z kieszeni przy płaceniu
    za usługi medyczne.

    A jak ktoś nie może żyć ze strachu, że go spotka rzadka potwornie droga
    w leczeniu choroba, to komercyjne TU czekają z otwartymi ramionami.

  • 277. Data: 2013-04-19 17:12:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Apr 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Mój ojciec zarządza domem sam z moją siostrą, bez pośredników,
    > ale już w kamienicy się powierza zarząd

    Wyłącznie w sprawie formalnej.
    "Powierza się" nie dlatego że tak się CHCE, tylko że w dużej
    wspólnocie (od 7 lokali) tak nakazał ustawodawca.

    Czy to jest prawidłowy nakaz - nie wiem, ale IMO doskonałą
    odpowiedzią byłaby statystyka takich powierzeń dla budynków
    w których jest 6 lokali (czyli "wskazanie zarządu" nie jest
    przymusowe).
    Wybiórcza statystyka (mi znana) wskazuje, że dla 4 lokali
    się nie "powierza" :P (ICMPTZ)

    Sugeruję nieprawidłowość argumentu.
    To ewentualna DOBROWOLNOŚĆ takiego wyboru stanowi kryterium
    oceny, jaka jest opinia uprawnionych.
    Zupełnie osobna to sprawa to fakt, że mogą nie mieć racji,
    ale ta ocena zawsze będzie subiektywna.

    pzdr, Gotfryd

  • 278. Data: 2013-04-19 17:14:10
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.04.2013 16:50, Dominik & Co pisze:

    > Oczywiście. Wydatkami na jedzenie, dom i samochód też nie da się
    > zarządzać bezpośrednio i musi być kadra zarządzająca.

    Ano tak, zapomniałem, że czteroosobową rodziną się zarządza tak samo jak
    kilkudziesięciomilionowym narodem.

    Masz rację, zlikwidujmy rząd, parlament, NFZ. Po prostu spotykajmy się
    wszyscy przy stole po kolacji w pierwszą niedzielę miesiąca i ustalajmy
    sobie jak wykorzystać budżet.

    > Oczywiście, jako i Caritas i w ogolności każde tego typu coś.
    > Zawsze lepiej wesprzeć potrzebującego bezpośrednio.

    Ależ oczywiście, spotkajmy się z narodem przy stole raz do roku, zrzućmy
    się do kapelusza, pójdźmy kupić sprzęt dla szpitali i rozejdźmy się.

    Masz rację, zagiąłeś mnie mocno i muszę przyznać, myślisz dużo
    racjonalniej niż ja.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 279. Data: 2013-04-19 17:14:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Apr 2013, Stokrotka wrote:

    > To nie ma znaczenia pisałam wcześniej.

    Wcześniej, to palnęłaś nie na temat na temat braku
    zasadności głosowania nad własnością, skoro taka
    teza nie padła.
    I *WYŁĄCZNIE* do tego się odniosłem.

    pzdr, Gotfryd

  • 280. Data: 2013-04-19 17:34:02
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 19.04.2013 17:14, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Masz rację, zlikwidujmy rząd, parlament, NFZ. Po prostu spotykajmy się

    Wiesz, wystarczyloby 10 powiesic na galeziach i powiedziec, teraz reszta
    do roboty, szukac oszczednosci, a nie wydawac niegospodarnie.

    Ale maja immunitety, armie, po.licje i beda sie bronic przed ludzmi
    ktorych okradaja.

    zen.aspx