  • 91. Data: 2013-04-18 09:22:05
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.04.2013 00:20, hiki o! pisze:

    > za 12 godzin tyg dostaja czesto wiecej niz inni za ponad 40.

    Tylko jakoś ci, co tak głoszą, uparcie nie chcą się zatrudnić w szkole.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 92. Data: 2013-04-18 09:23:54
    Temat: Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 17.04.2013 23:12, hiki o! pisze:

    > Oni stanowią prawo.

    Oczywiście. I tworzą kręgi w zbożu.

    > Nie. Nie robią tego co my chcemy.

    Wszystko przez to, że noszą piżamkę ze znakiem S i na sam ich widok
    miękną ci kolana.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 93. Data: 2013-04-18 09:27:37
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 17 kwietnia 2013 (10:24:02) napisano:

    > Wymuszają na tobie pieniądze, byś wykupił kablową tv.
    > Zakaz istnienia anteny jest nielegalny, ale nie znam paragrafu.

    Nie żaden zakaz. Może ją sobie mieć, pod warunkiem, że powiesi ją na
    własnym balkonie.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 94. Data: 2013-04-18 09:33:29
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 17.04.2013 23:14, hiki o! pisze:

    > Jakbyś mkiał wybrać sraczkę czy zatwardzenie, to co byś wybrał?
    > Nie ma alternatywy.

    Bo się nie wystawiła? Bo alternatywa leży do góry jajami i marudzi
    ,,ojejku, jejku, to sensu nie ma, ONI i tak nas dopadną, wszystko przez
    ONYCH''.

    > My se mozemy podejmowac. Oni i tak sobie zaglosuja jak beda chcieli i
    > ustala taka ustawe jak beda chcieli.

    I to jest właśnie to Wygodne Usprawiedliwienie tych, co tak naprawdę im
    wszystko wisi a tylko sobie lubią pohejtować na forumach.

    Wiesz, tak mniej więcej 30 lat temu owi mityczni Oni byli o wiele mniej
    mityczni, bo byli zasilani przez ZSRR, a prawo dawało zerowe możliwości
    obywatelskie, a jednak część osób uznała, że to zmienią i zmienili.
    Teraz masz na to o wiele większe możliwości prawne i demokratyczne, a i
    tak wolisz anonimowo hejtować na forumach. Jak dla mnie jesteś wielki i
    rzondzisz rze cho-cho

    > moj przedstawiciel nie dostal sie.

    Twój w sensie ,,ten co uważałeś go za najlepszego''. Nadal jednak masz
    p. osła, który reprezentuje twój region. I powinieneś go odwiedzać z
    takimi sprawami. Zwłaszcza jak jest innej opcji politycznej i jest
    podejrzenie, że sam nie wpadnie na twój styl rozumowania.
    No ale znów łatwiej się schować i pomarudzić ,,o, ten co by robił bez
    mojego zaangażowania tak, jak ja chcę, się nie dostał, więc się położę
    przed telewizorem i nic nie będę robił, bo ONI są niepokonani''.

    A jakby tacy niezadowoleni dupę truli p. osłowi, to by wiedział, że jego
    linia polityki jest do zmiany.

    > Poki co rzadza nami klamcy i zlodzieje.

    Co najwyraźniej wspólnocie mieszkaniowej w tym kraju pasuje...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 95. Data: 2013-04-18 09:57:56
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    >Nie żaden zakaz. Może ją sobie mieć, pod warunkiem, że powiesi ją na
    >własnym balkonie.

    Nie każdy ma balkon.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 96. Data: 2013-04-18 10:03:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.04.2013 09:57, Stokrotka pisze:

    > Nie każdy ma balkon.

    A skąd wiesz? Nic o tym nie pisał. Jakby tak było, to by wspomniał zapewne.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 97. Data: 2013-04-18 10:31:32
    Od: Maruda <m...@n...com>

    > Jak jest 10 mieszkańców w bloku i 9 pracuje w Biedronce na kasie, a 10
    > jest cieciem w bloku i dostaje kasę za cieciowanie od tamtych 9, to
    > nadal ma on 1/10 głosu i jest jednym z tych 10 mieszkańców bloku. Choć
    > on wyciąga z kasy a oni dokładają. Teraz łapiesz?

    Jest skromna różnica (w por. z obywatelem państwa). Ten cieć, aby być
    członkiem wspólnoty musi być właścicielem lokalu w tejże. A więc ma
    prawo głosu nie z racji pracy tam-czy-gdzie-indziej, ale z racji prawa
    do współdecydowania o części wspólnej, której jest współwłaścicielem. Ma
    prawo decydować, bo to jest po części jego i już.

    Obywatel, który wykonuje usługi na rzecz budżetu (np. nauczyciel czy
    gliniarz), choć owszem - jest użyteczny, bo wszak ta wspólnota płaci mu
    dobrowolnie, to nie powinien decydować o kształcie tego państwa, bo
    jeśliby np. jakimś cudem doszło do nadreprezentacji nauczycieli (czy
    gliniarzy), to mogliby wypaczyć kierunek rozwoju państwa, jak z resztą
    wypacza obecna legislatywa, która działa głównie w interesie swoich
    łapówkodawców.

    Dochodzimy do ciekawego wniosku: Parlamentarzyści nie powinni mieć
    wpływu na kierunek państwa. :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 98. Data: 2013-04-18 10:33:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.04.2013 10:31, Maruda pisze:

    > Jest skromna różnica (w por. z obywatelem państwa). Ten cieć, aby być
    > członkiem wspólnoty musi być właścicielem lokalu w tejże. A więc ma

    Tylko w tej analogii właściciel lokalu to obywatel państwa.
    CBDO

    > prawo głosu nie z racji pracy tam-czy-gdzie-indziej, ale z racji prawa
    > do współdecydowania o części wspólnej, której jest współwłaścicielem. Ma
    > prawo decydować, bo to jest po części jego i już.

    Patrz wyżej.

  • 99. Data: 2013-04-18 10:34:46
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-04-18 09:27, Yakhub pisze:
    > W liście datowanym 17 kwietnia 2013 (10:24:02) napisano:

    > Nie żaden zakaz. Może ją sobie mieć, pod warunkiem, że powiesi ją na
    > własnym balkonie.

    Nie.
    Elementy konstrukcyjne balkonu oraz ściany zewnętrzne i nośne stanowią
    część wspólną.

    Zgodę na anteny na balkonach można przegłosować, także w drodze
    indywidualnego zbierania głosów. U mnie warunkiem jest tylko, że ma być
    po wewnętrznej stronie balkonu (loggi), podobnie jak skrzynki z kwiatkami.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 100. Data: 2013-04-18 10:53:45
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Jest skromna różnica (w por. z obywatelem państwa). Ten cieć, aby być
    > członkiem wspólnoty musi być właścicielem lokalu w tejże.

    A nauczyciel, na którym się skupialiście, nie jest? Jest tak samo
    członkiem wspólnoty mieszkaniowej Polska, jak Pan Prezes.

    > A więc ma
    > prawo głosu nie z racji pracy tam-czy-gdzie-indziej, ale z racji prawa
    > do współdecydowania o części wspólnej, której jest współwłaścicielem.

    No i to ci właśnie tłumaczymy, że to gdzie pracuje jest mało ważne.
    Każdy obywatel Polski jest członkiem tej wspólnoty mieszkaniowej Polska
    i ma prawo głosu.

    >Ma
    > prawo decydować, bo to jest po części jego i już.

    Brawo! W końcu sensownie...

    > Obywatel, który wykonuje usługi na rzecz budżetu (np. nauczyciel czy
    > gliniarz), choć owszem - jest użyteczny, bo wszak ta wspólnota płaci mu
    > dobrowolnie, to nie powinien decydować o kształcie tego państwa,

    Mówisz o tym nauczycielu zatrudnionym z Niemiec, Turcji czy może z
    Kongo? No więc on nie ma, ale to nie jest kwestia rodzaju zawodu, bo
    zatrudniony jako hydraulik też nie ma.

    > bo
    > jeśliby np. jakimś cudem doszło do nadreprezentacji nauczycieli

    To byłaby to ich wspólnota. Tak to jest ze wspólnotami. Jak do bloku, w
    którym mieszka Tomek wprowadzi się 15 murzynów, to to będzie wspólnota
    15 murzynów i jednego Tomka.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek