  • 1. Data: 2004-01-10 14:48:32
    Temat: nagrywanie rozmow telefonicznych
    Od: "Olek" <O...@w...pl>

    Czy to jest karalne gdy nagrywam osobe z ktora rozmawiam bez jej zgody?
    Chodzi o zbieranie dowodow .

  • 2. Data: 2004-01-10 16:03:51
    Temat: Re: nagrywanie rozmow telefonicznych
    Od: Arek <a...@e...net>

    Olek rzecze:

    > Czy to jest karalne gdy nagrywam osobe z ktora rozmawiam bez jej zgody?
    > Chodzi o zbieranie dowodow .

    Nie. Możesz nagrywać do woli i nie musisz jej o tym informować.
    Karalny jest PODSŁUCH.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 3. Data: 2004-01-10 17:42:23
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "Olek" kemenangan <10 sty 2004> menyalin :

    > osobe z ktora rozmawiam bez jej zgody?

    a mozna rozmawiac z kims bez jego zgody - blad amfibologii .
    Pozdrawiam wszyskich uczacych sie logiki :)

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 4. Data: 2004-01-10 17:57:27
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    8.20

    > a mozna rozmawiac z kims bez jego zgody - blad amfibologii .

    Może lepiej wróć do ścigania pornografii?.

    > Pozdrawiam wszyskich uczacych sie logiki :)

    Pierwsze zdanie które prawidłowo zacząłeś z wielkiej litery.

    PS. Ustaw swój prześwietny czytnik - masz brak kodowania.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Dzielni ludzie są odmieńcami - są słabi

  • 5. Data: 2004-01-10 20:20:24
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Olek w wiadomości <btp3c3$66a$02$1@news.t-online.com>
    powiedział(a) co następuje:

    > Czy to jest karalne gdy nagrywam osobe z ktora rozmawiam bez jej zgody?
    > Chodzi o zbieranie dowodow .

    Proszę, sprawdź w archiwum grupy albo na www.jestem-leniem.tk, było
    wałkowane 10000000 razy.

    --
    Olgierd
    "Istnieją dwaj wrogowie wolności - instytucjonalni altruiści i

  • 6. Data: 2004-01-10 21:24:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 10 Jan 2004, Olek wrote:

    >+ Czy to jest karalne gdy nagrywam osobe z ktora rozmawiam bez jej zgody?

    Pytasz czy p. Michnik dopuścił się przestępstwa ??

    >+ Chodzi o zbieranie dowodow .

    ...to by pasowało... ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2004-01-10 23:34:04
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "Andrzej_K." kemenangan <10 sty 2004> menyalin :

    > PS. Ustaw swój prześwietny czytnik - masz brak kodowania.

    ale, nie uzywam polskich znakow diakrytycznych wiec co z tego? Mam w hamsterze, ale
    jak czytam po 2
    grupy to tylko z x-sa bezposrednio, wiec jest jak jest

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 8. Data: 2004-01-11 05:53:41
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .20

    > ale, nie uzywam polskich znakow diakrytycznych wiec co z tego? Mam w
    > hamsterze, ale jak czytam po 2 grupy to tylko z x-sa bezposrednio, wiec
    > jest jak jest

    "Ścigając" pornografię używałeś czcionki "PL".
    8.20

    Nie tłumacz, że to tylko wklejane_kopiowane i to sporadycznie.
    Takie tłumaczenia można o kant "D" obić. Używasz czy nie używasz
    czcionki "PL" deklaracja kodowania powinna być.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Alkohol i namiętność jednakowo zawracają w głowie."

  • 9. Data: 2004-01-11 10:27:11
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "Andrzej_K." kemenangan <11 sty 2004> menyalin :

    > Nie tłumacz, że to tylko wklejane_kopiowane i to sporadycznie.
    > Takie tłumaczenia można o kant "D" obić. Używasz czy nie używasz
    > czcionki "PL" deklaracja kodowania powinna być.

    hehehe, ok moze dzisiaj to zrobie :)

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 10. Data: 2004-01-11 10:55:27
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "huski" kemenangan <11 sty 2004> menyalin :

    > hehehe, ok moze dzisiaj to zrobie :)

    już zrobiłem, OK ?