  • 11. Data: 2003-07-17 05:47:54
    Temat: Re: nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Znany troll "Arek" <a...@e...net> vel A. Buzdygan nabazgrał:

    > Oczywiście, że robi to całkowicie legalnie.
    > Nie ma to nic wspólnego z podsłuchem.
    > To, że niektórzy informują o tym, że nagrywają swoje rozmowy
    > to już tylko ich dobra wola

    Zsuwaj się z tymi wywodami z grupy telefonicznej na swoje pl.soc.prawo i
    tam smaruj wybzdzurzenia o państwie policyjnym i konieczności przepraszania
    dresów dewastujących przystanki.
    Jesteś tutaj niemile widziany, znielubiany i zbędny.

    Siooooo! A kysz! Paszoł won i nie wratił!

    --

    Rico.

  • 12. Data: 2003-07-17 08:01:48
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Ryszard Rączkowski napisał:
    > Zsuwaj się z tymi wywodami z grupy telefonicznej na swoje pl.soc.prawo i
    > tam smaruj wybzdzurzenia o państwie policyjnym i konieczności przepraszania
    > dresów dewastujących przystanki.

    Bądź łaskaw nie łżeć i nie dorabiać brody do moich wypowiedzi.

    > Jesteś tutaj niemile widziany, znielubiany i zbędny.

    Tylko się nie rozpłacz pani przedszkolance w spódnicę.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 13. Data: 2003-07-17 08:02:12
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik [ RaQi ] napisał:
    > ??

    ??

    Arek

  • 14. Data: 2003-07-17 16:39:28
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Bzdura.[...]
    > Arek

    Arku!, Elito! wrociles? czyzby to byl ten sam Arek Elita, ktory podzega do
    klamstwa i niewiernosci? he he:-)))Dobrze, ze jestes znowu, jakos smutasno
    bylo bez ciebie:-)))))

    pozdr
    ssj5

  • 15. Data: 2003-07-29 12:17:52
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny Ryszard Rączkowski w...@p...pl popełnił
    następującą wiadomość bf5dj1$jp9$...@n...news.tpi.pl:

    > Siooooo! A kysz! Paszoł won i nie wratił!

    Heh ale za to można mieć pozew ;)
    Nb. Jędrzej B. nagrywa wszystko jak leci - lot trzmiela, własne kroki, szum
    wiatru...

    --
    Olgierd

  • 16. Data: 2003-07-29 12:31:30
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny onsok onsok1@wp_.pl popełnił następującą wiadomość
    bf3hbr$5vn$...@a...news.tpi.pl:

    > to wszystko zalezy od konkretnych okolicznosci. Jezeli
    > nagrywam szantazyste lub osobe ktora chce ode mnie
    > wymusic okup , to chyba nikt przy zdrowych zmyslach
    > nie zrobi mi z tego zarzutu , prawda ?

    Nieprawda. Szantażysta może zrobić Ci z tego zarzut.
    Prawda Panie Jędrzeju?

    --
    Olgierd