  • 1. Data: 2003-07-16 10:25:40
    Temat: nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: "Pedro" <p...@g...pl>

    czy nasze prawo mowi cos o tym ?? jesli druga strona nagrywa rozmowe
    telefoniczna i nie poinformowala mnie o tym, a pozniej wykorzystała to
    nagranie to według polskiego prawa zrobiła to legalnie i nic jej za to nie
    grozi, czy moge dochodzić roszczeń w zwiazku z ujawnieniem tresci rozmowy?
    pozdr
    Pedro
    ps. pytanie jak na razie czysto teoretyczne :)

  • 2. Data: 2003-07-16 10:59:03
    Temat: Re: nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: marek <f...@f...pl>

    Pedro wrote:
> [...]
    > pozdr
    > Pedro
    > ps. pytanie jak na razie czysto teoretyczne :)

    Ja się takze podąłczam do pytania przy czym nie jest to czysta teoria.
    np. Agencje ochrony nagrywają wszystkie rozmowy i nie informują o tym
    dzwoniących.

    pzdr

  • 3. Data: 2003-07-16 11:12:57
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Pedro napisał:
> [...]
    > grozi, czy moge dochodzić roszczeń w zwiazku z ujawnieniem tresci rozmowy?

    Oczywiście, że robi to całkowicie legalnie. Nie ma to nic wspólnego z podsłuchem.

    To, że niektórzy informują o tym, że nagrywają swoje rozmowy to już tylko
    ich dobra wola

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 4. Data: 2003-07-16 11:26:44
    Od: "[ RaQi ]" <n...@s...com>

    Pedro wrote:

    [...]

    Wydaje mi sie ze nie do konca jest to zgodne z prawem. Owszem nagrywanie
    rozmow - ok, nie powiadamianie "drugiej strony" o nagrywaniu - ok.

    Ale pozniejsze wykorzystanie tego nagrania wg mnie podchodzi pod
    naruszenie prywatnosci a na to paragraf jest.

    R,
    --

    &*(RaQi??) // --: Gdzie żyją RAQI : email: studio (at) post. pl :

    : Yahoo Messenger ID: TwojeStudio | GG: 328.28.00 :
    : IAX phone number: 1(700) 616-56-51 | Voice on net: msnbc.com
    : Jabber: T...@j...org.uk |

  • 5. Data: 2003-07-16 11:28:59
    Od: "[ RaQi ]" <n...@s...com>

    [ RaQi ] wrote:

    [...]

    Tajemnica korespondencji, oznacza, iż wszystko, co jest przedmiotem
    przekazu od nadawcy do adresata, należy wyłącznie do tych osób, z
    wyjątkiem sytuacji, gdy wyrażą one zgodę na udostępnienie również innym
    informacji, które między sobą przekazują.

    (zrodlo: onet.pl)

    R,

  • 6. Data: 2003-07-16 11:37:43
    Od: "Waldemar Godel" <n...@o...info>

    Użytkownik "[ RaQi ]" <n...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > wyjątkiem sytuacji, gdy wyrażą one zgodę na udostępnienie również
    > innym informacji, które między sobą przekazują.

    A masz odpowiedz na pytanie, czy np. adresat moze opublikowac
    cos co - jak wynika z powyzszego -do niego NALEZY???

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org

  • 7. Data: 2003-07-16 12:45:03
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    Pedro wrote:
> [...]
    > tresci rozmowy? pozdr
    > Pedro
    > ps. pytanie jak na razie czysto teoretyczne :)

    to wszystko zalezy od konkretnych okolicznosci. Jezeli
    nagrywam szantazyste lub osobe ktora chce ode mnie
    wymusic okup , to chyba nikt przy zdrowych zmyslach
    nie zrobi mi z tego zarzutu , prawda ?
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 8. Data: 2003-07-16 13:01:54
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    On Wed, 16 Jul 2003 13:28:59 +0200, "[ RaQi ]" <n...@s...com> wrote:

> [...]
    >wyjątkiem sytuacji, gdy wyrażą one zgodę na udostępnienie również innym
    >informacji, które między sobą przekazują.

    No wykorzystac jako dowod przestwpstwa na pewno mozna.

    Upublicznic pewnie nie.

  • 9. Data: 2003-07-16 13:09:37
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik [ RaQi ] napisał:
    > Tajemnica korespondencji, oznacza, iż wszystko, co jest przedmiotem
    > przekazu od nadawcy do adresata, należy wyłącznie do tych osób, z

    Bzdura. Należy do adresata.
    Wyjątkiem jest treść będąca prezentacją utworu nadawcy.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza