  • 61. Data: 2007-06-02 09:36:53
    Temat: Re: nagana w liceum - czy mieli prawo?
    Od: Andrzej Wróblewski <c...@c...pl>

    > A jak się chce piwa to trzeba ryzykować i w
    > razie czego w dupę brać.

    I znowu... Przeciez mowilem, ze poszli po WODĘ... a ten znowu z piwem...
    Załamać się można... Chyba kilofem też by nie dotarło.

  • 62. Data: 2007-06-02 11:20:51
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    Andrzej Wróblewski pisze:
    > tak juz sie przyjelo mowic, ze kto najglosniej o czyms
    > krzyczy, ten sam ma z tym problem ;>

    toż to nie wiesz, że im prawnik więcej wypije, tym lepszy?

    --
    MZ

  • 63. Data: 2007-06-02 11:42:56
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Sat, 02 Jun 2007 11:36:53 +0200, Andrzej Wróblewski w wiadomości
    <news:25e9f$46613a36$3eb33056$12182@news.chello.pl> napisał(a):

    > I znowu... Przeciez mowilem, ze poszli po WODĘ

    Napisał: woda jest w kranie.

    --
    Sz.

  • 64. Data: 2007-06-02 17:09:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    wrote:

    > Nikt nie musi sobie "zasługiwać" na szacunek. Okazywanie szacunku innym
    > ludziom jest powinnością moralną każdego człowieka.

    ROTFL

    Znaczy się jak jakiś bandzior cię napadnie i pobije - nadal będziesz go
    szanować?

  • 65. Data: 2007-06-02 17:10:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > nikt ci tego nie wmawia, jednak kazdy z tu piszacych byl w technikum czy
    > ogolniaku i jezdzil na wycieczki, i wycieczki bezalkocholowe i takie
    > ugrzecznione o jakich piszesz sa niespotykane nawet w szkolach katolickich

    Cóż, widać ty chodziłeś do jakiejś meliniarskiej "szkoły".

    Skutki widać - nawet słowa "alkohol" nie potrafisz poprawnie napisać...

  • 66. Data: 2007-06-02 17:12:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Zezwolenie rodziców zezwoleniem rodziców, a tam na miejscu byli pod
    > opieką nauczycielki. W tej sytuacji bezwzględnie o tej wyprawie należało
    > ją co najmniej powiadomić, i ów brak powiadomienia stanowi przede
    > wszystkim naruszenie dyscypliny, a nie samo wyjście, po cokolwiek by nie
    > było. Nawet, jeśli biegli zespołowo po lek mający uratować jednemu z
    > nich życie, to należało o tym powiadomić nauczycielkę.

    Tylko że owa nauczycielka odmówiła im możliwości wyjścia i jednocześnie
    odmówiła dostarczenia wody - przynajmniej tak pisał inicjator wątku.

  • 67. Data: 2007-06-02 17:15:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciej Bebenek wrote:

    > W trakcie wycieczki młodzież, również pełnoletnia, jest pod opieką
    > opiekunów i to oni decydują o wyrażeniu zgody na oddalenie się od grupy.

    A teraz poproszę o wyrok sądu orzekający o ubezwłasnowolnieniu
    wszystkich pełnoletnich uczniów podczas wycieczki.

  • 68. Data: 2007-06-02 17:16:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    zenek wrote:

    > Nie znamy dryugiej strony medalu. Na razie wiemy tylko od roszczeniowo
    > nastawionego młodego człowieka , że święci cali koledzy dla ratowania
    > życia wyszli po wodę ( czy wódę) , jak małe dzieci dali się złapać

    Jaaasne... "Bo każdy uczeń to pijak!"

  • 69. Data: 2007-06-02 17:18:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jasek wrote:

    > Na wycieczce obowiazuje pewne prawa. A jakby okazalo sie, ze ten dorosly

    Ano. Podobnie jak i poza wycieczką. Zawierają je Konstytucja oraz ustawy
    i akty wykonawcze.

    Wycieczki szkolne nie są eksterytorialne.

    > jest gwalcicielem niepelnoletnich, to wasi rodzice mieliby pretensje do
    > szkoly czy do doroslego (19 l.).?

    ROTFL

    Naćpałeś się, czy takie bredzenie to naturalny stan twojego umysłu?

  • 70. Data: 2007-06-02 17:18:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    zenek wrote:

    > gdziekolwiek po 22 . Od tego jest woda w kranie ,żeby gówniażeria nie
    > szlajała się po nocach.

    Kranówa do picia? Fuuuuuuuuuuuj....