  • 1. Data: 2006-11-26 13:05:26
    Temat: nadliczbówki
    Od: "Cez" <c...@w...pl>

    Mój tydzień pracy wynosi zgodnie z umową 40h ,od jakiegoś czasu tyram po12h
    dziennie i 8 w wolną sobote.Czy za prace w wolną sobote należy się 50% a
    może 100% dodatek.
    pozdrawiam cezary

  • 2. Data: 2006-11-26 13:26:16
    Temat: Re: nadliczbówki
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > dziennie i 8 w woln? sobote.Czy za prace w woln? sobote należy się 50% a
    > może 100% dodatek.

    Nalezy sie dzien wolnego.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2006-11-26 14:15:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *KrzysiekPP* stuknęła w klawisze i oto
    co powstało:

    > Nalezy sie dzien wolnego.

    Jeśli sobie zechce. Normalnie to 100% dodatek, chyba że pracodawca
    postanowi kazać odebrać w naturze, wówczas o połowę więcej czasu
    (czyli 12 godzin za każde 8). Wszystko do końca okresu rozliczeniowego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2006-11-26 15:36:20