  • 1. Data: 2008-10-20 12:14:00
    Temat: naciaganie PCOD na domeny
    Od: "Adam" <a...@b...pl>

    Dziś zadzwoniła do mnie miła Pani z firmy Polska Centrala Ochrony Domen.
    Poinformowała mnie ciepłym głosem, że otrzymali zlecenie rejestracji domen
    podobnych do mojej.
    Mechanizm jak opisany tu
    http://www.blog.ancla.pl/?p=244
    http://di.pl/lofiversion/index.php/t14604.html

    Dałem się naciągnąć na tę gadkę i się zgodziłem. Zarejestrowali mi kilka w
    ciągu minuty od rozmowy.

    Reklamacja telefoniczna po przeczytaniu w/w opinii u Pani że chcę
    zrezygnować
    Ona, ze musze zapłacić, że przecież się zgodziłem,, że mają nagrane, że
    ponieśli koszty,...

    Jak się tego pozbyć ?
    Czy muszę zapłacić ? Co mi mogą zrobić jak nie zapłacę faktury ?

  • 2. Data: 2008-10-20 13:16:42
    Temat: Re: naciaganie PCOD na domeny
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Adam pisze:

    > Czy muszę zapłacić ? Co mi mogą zrobić jak nie zapłacę faktury ?

    A ile czasu minęło od tej rozmowy ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 3. Data: 2008-10-20 13:28:07
    Od: "Adam" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości
    > A ile czasu minęło od tej rozmowy ?

    Oferta była dziś około 10 rano
    Rozmowa z reklamacją kilkadziesiąt minut później, jak już znalazłem jakieś
    informacje o tym.

  • 4. Data: 2008-10-20 13:42:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 20.10.2008 Sebcio <s...@n...com> napisał/a:
    > A ile czasu minęło od tej rozmowy ?

    Zaryzykuję, że Adam jest przedsiębiorcą.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2008-10-20 13:47:12
    Od: "Adam" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    > Zaryzykuję, że Adam jest przedsiębiorcą.

    Tak

  • 6. Data: 2008-10-20 17:21:49
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Adam wrote:
> [...]
    > ponieśli koszty,...
    >

    > Jak się tego pozbyć ?
    > Czy muszę zapłacić ? Co mi mogą zrobić jak nie zapłacę faktury ?

    a to to?

    Art. 286 §1 k.k. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza
    inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem
    za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności
    do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze
    pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

    pytam, to z komentarzy z ktorejs z tych stron.

    moze nie rozumiales o co chodzi z tymi domenami?

    gacek

  • 7. Data: 2008-10-20 19:16:43
    Od: "Padre" <i...@o...uk>

    do mnie też dzwonili i dałem sie namówić.

    widać ktoś wpadł na genialny sposób.

    pozdr

    Peter

  • 8. Data: 2008-10-20 19:35:15
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 20 październik 2008 21:16
    (autor Padre
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gdila3$vde$1@news.onet.pl>):

    > do mnie też dzwonili i dałem sie namówić.

    Tak się zawsze zastanawiałem, skąd oni biorą naiwnych. Jak widać, jest ich
    całe stado nawet wśród wydawało by się inteligentnych ludzi.

    --
    Tristan

  • 9. Data: 2008-10-20 19:41:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 20.10.2008 Adam <a...@b...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    > Tak

    To niestety nie masz możiwości odstąpienia od umowy w terminie 10'ciu dni,
    o ile do tego zmierzał przedpiśca.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2008-10-20 19:57:57
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 20 Oct 2008 21:35:15 +0200, Tristan <n...@s...pl> wrote:

> [...]
    >
    >Tak się zawsze zastanawiałem, skąd oni biorą naiwnych. Jak widać, jest ich
    >całe stado nawet wśród wydawało by się inteligentnych ludzi.

    co jakis czas ktos zawraca gitare listownie lub telefonicznie o zakup
    domeny (telefonicznie to oczywiscie w stylu "juz juz ktos ja kupuje,
    tylko ja na chwile przytrzymalismy dla pana").
    jak jakis czas temu zadzwonil taka pacjentka, to sobie zarejestrowalem
    domene w czasie rozmowy - oczywiscie nie przez ta firme (oidp
    przebitke mieli sporo ponad 100% netto) tylko przeciagnalem rozmowe z
    laikiem i w miedzyczasie na kompie zarejestrowalem sobie te domene w
    firmie, u ktorej zawsze kupuje domeny, po normalnej cenie.

    a teraz widze ze jestem losos - zamiast splawic sprzedawczynie,
    powinienem byl zamowic u nich te domene po tym, jak juz ja kupilem u
    normalnego registrara - ciekawe co moglbym im zlosliwie wyszarpnac za
    niewywiazanie sie z umowy? bo wywiazac sie nie daliby rady :)

    pozdarwiam,
    Cyb.