  • 11. Data: 2009-08-02 19:23:54
    Temat: Re: na zielonym dajesz przyklad dzieciom
    Od: spp <s...@o...pl>

    KRZYZAK pisze:

    > Po prostu powinno decydowac o pierwszenstwie.

    I wielkość samochodu też.

    --
    spp

  • 12. Data: 2009-08-02 19:25:37
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    KRZYZAK w <news:4a75e66b@news.home.net.pl>:

    > Po prostu powinno decydowac o pierwszenstwie.

    Przejeżdżanie na "ciemnym żółtym" też najczęściej nie powoduje zagrożenia w
    ruchu, ci z bocznej szukają wtedy pierwszego biegu...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 13. Data: 2009-08-02 20:18:20
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-08-02 20:00, *piotr'ek* pisze:

    > Znam takie skrzyżowanie, gdzie jak głupi w środku nocy czekałem
    > samochodem na zielone światło, aby skręcić w lewo. Minuta... druga...
    > piąta... wszystkie światła się co chwilę zmieniają, a ja mam wciąż
    > czerwone.

    Znam Wasze bóle :/ Mieszkam w Olsztynie i z pewnością to miasto w
    ścisłej czołówce jeżeli chodzi o beznadziejną sygnalizację świetlną.

    Nawet dzisiaj na odcinku który można przejść w 10 minut, stałem około 5
    minut czekając na zielone światło co o prawie 1/3 wydłużyło czas
    dotarcia na miejsce... JAKO PIESZY oczywiście. Paranoja. Jakby padał
    deszcz to by mnie po prostu szlag trafił.

    Inna sytuacja, przechodze przez sygnalizację świetlną i nie dochodzę do
    połowy drogi jak światło zaczyna mrugać!!! Zdrowy, młody człowiek nie
    jest w stanie przejść tutaj na drugą stronę ulicy bez pośpiechu i
    szybkiego chodu! Na litość boską! Osobom starszym lub niepełnosprawnym
    pozostaje siedzieć w domu i nie "przeszkadzać" na drodze :/ Co
    najśmieszniejsze to po dotarciu do kolejnej sygnalizacji na tym
    skrzyżowaniu (potrzebowałem przemieścić się w "poprzek" skrzyżowania),
    musiałem stać kolejną turę bo nie zdążyłem nacisnąć magicznego guzika
    przy słupie ze światłami... Po prostu nóż się otwiera. Trzeba być
    olimpijczykiem żeby zdążyć przejść przez skrzyżowanie i "włączyć"
    następne, bo oczywiście jak się nie wciśnie guzika to zielone się nie
    włączy!

    TURYŚCI! Omijajcie to miasto z daleka :)

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 14. Data: 2009-08-02 22:22:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Tyle że w 2006r. u nas dostałem za to 2 mandaty.

    Tam też możesz dostać

  • 15. Data: 2009-08-02 22:23:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    PlaMa wrote:

> [...]
    > połowy drogi jak światło zaczyna mrugać!!! Zdrowy, młody człowiek nie
    > jest w stanie przejść tutaj na drugą stronę ulicy bez pośpiechu i

    Nie masz przejść na zielonym, tylko masz wejśc na zielonym.

  • 16. Data: 2009-08-03 04:46:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    spp wrote:

    > Czyli także uważasz, że fiskus niepotrzebnie ścigał emerytkę za dwa
    > grosze uszczuplenia z tytułu niewydanego paragonu fiskalnego?

    On jej nie ścigał za dwa grosze, tylko raczej za przestępstwo skarbowe.

    --
    cokolwiek

  • 17. Data: 2009-08-03 06:18:26
    Od: spp <s...@o...pl>

    to pisze:

    > On jej nie ścigał za dwa grosze, tylko raczej za przestępstwo skarbowe.

    To wiem, to mój przedpiśca proponuje, aby nie karać za wykroczenie
    popełniane przy przechodzeniu na czerwonym świetle lecz tylko wtedy gdy
    powoduje to zagrożenie. Prze analogię - uszczuplenie podatku o 2 grosze
    zapewne nie jest zagrożeniem dla budżetu więc może odstąpić od karania?

    --
    spp

  • 18. Data: 2009-08-03 06:50:42
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 02 Aug 2009 22:18:20 +0200, PlaMa napisał(a):

    > Znam Wasze bóle :/ Mieszkam w Olsztynie i z pewnością to miasto w
    > ścisłej czołówce jeżeli chodzi o beznadziejną sygnalizację świetlną.

    To fakt...

> [...]
    > dotarcia na miejsce... JAKO PIESZY oczywiście. Paranoja. Jakby padał
    > deszcz to by mnie po prostu szlag trafił.

    Też mam takie światła niedaleko... Co ciekawe jakoś nie zauważyłem żeby
    moje poświęcenie jak stoję wpływało jakoś specjalnie na płynność ruchu
    samochodów bo i tak mają krótko zielone...

> [...]
    > szybkiego chodu! Na litość boską! Osobom starszym lub niepełnosprawnym
    > pozostaje siedzieć w domu i nie "przeszkadzać" na drodze :/

    Tu akurat nie jest tak źle - w Olsztynie kierowcy są dość cierpliwi
    i dają pieszym zejść z pasów... Choć fakt że to stresuje...

    > TURYŚCI! Omijajcie to miasto z daleka :)

    Olsztyn zawsze był tylko stacją przesiadkową w drodze
    na Mazury - zalew turystów nigdy nam nie groził ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 19. Data: 2009-08-03 07:00:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > Tam też możesz dostać

    Tylko teoretycznie, bo w praktyce nie. Różnica może niewielka, ale
    istotna.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2009-08-03 07:01:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    spp pisze:

> [...]
    > powoduje to zagrożenie. Prze analogię - uszczuplenie podatku o 2 grosze
    > zapewne nie jest zagrożeniem dla budżetu więc może odstąpić od karania?

    Do niczego taka analogia.

    --
    Liwiusz