  • 21. Data: 2012-12-31 14:02:53
    Temat: Re: na pohybel Pobieraczkowi :-D
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.12.2012 13:50, Konrad pisze:

    > Niestety, ani na youtube ani nawet na fejsbuku (czyli w całym twoim
    > internecie) nie ma tego czego potrzebuję, ostrzegam również że jak
    > kupisz telefon za złotówkę to będą co miesiąc przychodzić rachunki nawet
    > jak będziesz twierdził że nie dzwonisz i z każdym przeciez możesz
    > paszczą pagadać bo masz podstawy inteligencji i koleżanki ci mówią że
    > jesteś strasznie mądry kiedy im gangan stajl na jutubie pokazujesz :D

    Kornadzik, tępy chujku, zaprzestań może projekcji swoich kompleksów na
    innych, w szczególności na mnie, hmm?

  • 22. Data: 2012-12-31 14:04:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.12.2012 13:26, Konrad pisze:

    > w wiadomości news:50e0c18e$1@news.home.net.pl...

    > No cóż:
    >
    > ROTFL
    >
    > Ty na prawdę jesteś taki głupi? :)

    Chciałeś jej film - dostałeś.

    Jeśli nie umiesz ściągnąć - twój problem, widać jesteś aż tak
    sztandarowo durny.

    A póki co *plonk* - radź sobie sam, ćwoku.

  • 23. Data: 2012-12-31 14:16:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.12.2012 14:02, Jawi pisze:

    > Ja dla przykładu w poniżej 2 minuty znalazłem choćby ten "TRIUMPH DES
    > WILLENS" rip z DVD (1,5GB) i to na żadnym jakimś YouTube, bo takie
    > źródło wskazywać to rzeczywiście obciach.

    Dlaczego obciach?

    Jest film? Jest. W całości? W całości.

    Mi się nie chciało aż dwóch minut poświęcić na szukanie innego formatu ;->

    Zapisanie filmu z youtube jest trywialne.

    A jakość? Limitem będzie raczej oryginał...

    Swoją drogą jak już poruszamy kwestię jakości... ciężko używać tego
    słowa w kontekście tego propagandowego gówna ;->

  • 24. Data: 2012-12-31 15:03:03
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ja dla przykładu w poniżej 2 minuty znalazłem choćby ten "TRIUMPH DES
    > WILLENS" rip z DVD (1,5GB) i to na żadnym jakimś YouTube, bo takie źródło
    > wskazywać to rzeczywiście obciach.

    Takie fulmy to w sieci potrafi znaleźć nawet mój pies - a jest na pewno
    bardziej inteligenty i ma większą wiedzę niż Andrzej Lawa.
    Znajdź mi coś z filmów dokumentalnych - "März des Jahres" albo "Warschau
    Führerparade" - tego nie ma w gównie w którym się pławicie bo bo ludzie
    którzy to trzymają się z tym na jutubie nie wychylają. Trzeba mieć dooatep
    do binarek i to tematycznych - i bardzo grzecznie prosiłem o jakaś
    alternatywe dla pobieraczka bo ja takiej nie znam.

    > Przelejesz mi na konto tyle co brał ten Twój niezastąpiony złodziejski
    > pobieraczek i wskażę ci źródło lub ściągnę i udostępnię, jeśli tak bardzo
    > chcesz.

    Wskaż - bardzo proszę.

    > Ręce opadają jakich pobieraczek ma obrońców.

    A jakich ma prześladowców - opada wszystko, nie tylko ręce.
    Niemniej jednak wygraliście - "już żaden internauta nie zostanie przez ten
    portal zamordowany" - gratulacje, na łonecie sie nie płaci :D

    Konrad

  • 25. Data: 2012-12-31 15:19:30
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:50e18cfd$1@news.home.net.pl...

    > Kornadzik, tępy chujku, zaprzestań może projekcji swoich kompleksów na
    > innych, w szczególności na mnie, hmm?

    No i cudownie trafiony w punkt - a ja, tępy chujek, nie byłem pewien :D

    Konrad

  • 26. Data: 2012-12-31 15:22:09
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-12-31 15:03, Konrad pisze:

    > Użytkownik "Jawi" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Takie fulmy to w sieci potrafi znaleźć nawet mój pies - a jest na pewno
    > bardziej inteligenty i ma większą wiedzę niż Andrzej Lawa.
    Widać Twój własny pies bardziej rozgarnięty niż Ty sam :)

    > Znajdź mi coś z filmów dokumentalnych - "März des Jahres" albo "Warschau
    > Führerparade" - tego nie ma w gównie w którym się pławicie bo bo ludzie

    Jeszcze się zdenerwuje i Ci znajdę cholera ten nazistowski propagandowy
    szmatławiec.
    Za to będziesz musiał przestać nosić bokserki ze swastyką.
    Pomyleńcu

    > A jakich ma prześladowców - opada wszystko, nie tylko ręce.
    > Niemniej jednak wygraliście - "już żaden internauta nie zostanie przez
    > ten portal zamordowany" - gratulacje, na łonecie sie nie płaci :D

    kurde dziecko neostrady dojrzewa

  • 27. Data: 2012-12-31 15:23:49
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-12-31 14:16, Andrzej Lawa pisze:
    > Dlaczego obciach?
    >
    > Jest film? Jest. W całości? W całości.
    niektórzy mają alergię do tego YouTube, no i źródło cienkie raczej.
    Ale nie o to chodzi. Pobieraczek był jedynym źródłem darmowej treści się
    okazało :)

  • 28. Data: 2012-12-31 15:25:11
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-12-31 14:02, Andrzej Lawa pisze:

    > Kornadzik, tępy chujku, zaprzestań może projekcji swoich kompleksów na
    > innych, w szczególności na mnie, hmm?

    Daj spokój gimnazjaliście, wystraszysz człowieka i się zamknie w sobie.
    Nieedukacyjne takie.

  • 29. Data: 2012-12-31 15:39:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.12.2012 15:25, Jawi pisze:

    > Daj spokój gimnazjaliście, wystraszysz człowieka i się zamknie w sobie.
    > Nieedukacyjne takie.

    Może lepiej żeby się zamknął w sobie... bo patrząc na jego
    zainteresowania to jakiś zasrany naziolek, a ci jak nie są izolowani i
    zamknięci w sobie to są niebezpieczni dla otoczenia.

  • 30. Data: 2012-12-31 15:41:05
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    > Jeszcze się zdenerwuje i Ci znajdę cholera ten nazistowski propagandowy
    > szmatławiec.
    > Za to będziesz musiał przestać nosić bokserki ze swastyką.
    > Pomyleńcu

    Znajdź a wszystko odszczekam i przeproszę, zjebie.
    Tak naprawdę tylko o to mi chodzi od początku.
    Sprawdziłe i już wiem że Lawa to przygłup - ale o co chodzi tobie jakby nie
    łapię.

    > kurde dziecko neostrady dojrzewa

    Swój pozna swego? LOL - pudło, chłoptasiu :D

    Konrad