  • 31. Data: 2024-06-16 11:13:58
    Temat: Re: na dachu sejmowym [Rzepa już znalazła Litwina winnego podżegania :-)]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.06.2024 o 09:40, Shrek pisze:
    > Ok - wyleź u siebie w pracy i daj znać czy pracodawca nie miał nic
    > przeciwko.

    Sądzę, że jeśli gość to robi we własnym prywatnym czasie (skoro
    pracodawca, to powiedzmy przerwa na spożycie posiłku), a dach w tym
    miejscu jest do tego dostosowany, to nikt by awantur nie czynił.
    Szczerze mówiąc na zdjęciu to bardziej na balkon wygląda.

    > Protest antyizraelski (albo jak kto woli propalestyński). Rektor
    > zaprosił policję ci wynieśli protestujących. Mam mocno mieszane uczucia.

    Bo pewnie utrudniali wchodzenie / wychodzenie z Uniwersytetu.
    Przeznaczeniem bramy jest wchodzenie / wychodzenie, a nie demonstrowanie

    > E tam. Wojna na tłiterze - od tego jest:P

    Tylko po co nam ta wojna?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 32. Data: 2024-06-16 11:17:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.06.2024 o 11:05, Shrek pisze:
> [...]
    ranu+2024-06-14+o+12.17.06.png
    > No faktycznie - nie ma krat w oknach;)

    Ale czemu by miały być? Na tym dachu tu na zdjęciu po prostu połać nie
    jest przygotowana do spacerowania i może przeciekać. Tam, gdzie poseł
    chodził były barierki. Jak były barierki, to zakładam, ze i połać
    przygotowano.

    Zdziwienie Straży Marszałkowskiej mnie nie dziwi, jeśli to nie balkon.
    Ale czemu nadano temu rangę sensacji?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 33. Data: 2024-06-16 11:27:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-16, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Aż żal nie wyjść.
    > https://tvn24.pl/najnowsze/pjykwj-ig7962787/Zrzut+ek
    ranu+2024-06-14+o+12.17.06.png

    Dokładnie.

    --
    Marcin

  • 34. Data: 2024-06-16 11:34:43
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 16.06.2024 o 09:40, Shrek pisze:

    > Ok - wyleź u siebie w pracy i daj znać czy pracodawca nie miał nic
    > przeciwko.

    U różnych pracodawców, u których robiłem wychodziłem na dachy, czasem
    służbowo(montaż/poprawienie jakichś kabli czy anten) lub
    prywatnie(gwiazdy, zaćmienie księżyca, ogólnie widoki)
    Prywatnie i służbowo zwiedziłem kilkadziesiąt dachów, co ciekawe na
    żadnym nie było kamer.
    Po ki chooj kamery na dachu Sejmu? Już ktoś wcześniej "latał" po tym
    dachu czy spodziewają się jakiegoś desantu?

    > Protest antyizraelski (albo jak kto woli propalestyński). Rektor
    > zaprosił policję ci wynieśli protestujących. Mam mocno mieszane uczucia.

    Nie wiem co tam się odjebało na tym uniwersytecie, o ile jednak stanie w
    bramach i przejściach nie jest karalne, to utrudnianie tego przejścia
    komuś innemu już tak.

  • 35. Data: 2024-06-16 11:39:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale czemu by miały być?

    Zeby (p)osły na dach nie wyłaziły;)

    > Na tym dachu tu na zdjęciu po prostu połać nie
    > jest przygotowana do spacerowania i może przeciekać. Tam, gdzie poseł
    > chodził były barierki. Jak były barierki, to zakładam, ze i połać
    > przygotowano.

    A tu wolno? Barierki są:P

    > Ale czemu nadano temu rangę sensacji?

    Z pis co tydzień była nowa afera, a tera sezon ogórkowy, to biorą co
    jest:P I bardzo dobrze - tego nam sobie życzę żeby z baku laku aferą
    było że poseł po nocy szwęda się po dachu sejmu (o ile to rzeczywiście
    sejm był, bo prawdę mówiąc afera taka, że nawet zdjęć nie widziałem:P)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 36. Data: 2024-06-16 11:45:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > miejscu jest do tego dostosowany, to nikt by awantur nie czynił.
    > Szczerze mówiąc na zdjęciu to bardziej na balkon wygląda.

    Dobra - obejrzałem zdjęcia - to dach techniczny. Na 100% nieprzeznaczony
    do łażenia po nim przez osoby postronne.

    > Bo pewnie utrudniali wchodzenie / wychodzenie z Uniwersytetu.
    > Przeznaczeniem bramy jest wchodzenie / wychodzenie, a nie demonstrowanie

    Ale policja (i rektor) mówili o drogach pożarowych - ci się nie
    przykleili więc w razie "w" by po prostu się odsunęli. Zresztą
    analogicznie dach techniczny nie służy do spacerowania przez
    przypadkowych posłów.

    > Tylko po co nam ta wojna?

    Bo nie ma co tydzień nowej afery. Zamordujcie kogoś na kulsonariacie to
    nikt dupy nie będzie posłem zawracał:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 37. Data: 2024-06-16 11:49:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.06.2024 o 11:34, nadir pisze:

> [...]
    > prywatnie(gwiazdy, zaćmienie księżyca, ogólnie widoki)
    > Prywatnie i służbowo zwiedziłem kilkadziesiąt dachów, co ciekawe na

    Ja też:P Sporo na legalu, trochę mniej na przypale. No ale jakoś nie mam
    podejścia że jak ktoś nie domknie drzwi to wolno... Nie róbmy USA, gdzie
    trzeba pisać że kawa jest gorąca.

    > Po ki chooj kamery na dachu Sejmu? Już ktoś wcześniej "latał" po tym
    > dachu czy spodziewają się jakiegoś desantu?

    Raczej to drugie, choć ja osobiście spotykałem się z kamerami na dachu -
    najczęściej przy wejściach, czasem ogólnie na dach - właśnie żeby nikt
    nie łaził.
    > Nie wiem co tam się odjebało na tym uniwersytecie, o ile jednak stanie w
    > bramach i przejściach nie jest karalne, to utrudnianie tego przejścia
    > komuś innemu już tak.

    Konkretnie to przejazdu. Ale zawinęli ich pod pretekstem blokowania dróg
    pożarowych.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 38. Data: 2024-06-16 12:13:02
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 16.06.2024 o 11:45, Shrek pisze:

    > Dobra - obejrzałem zdjęcia - to dach techniczny. Na 100% nieprzeznaczony
    > do łażenia po nim przez osoby postronne.

    Bo to była interwencja poselska, gość sprawdzał czujność strażników i
    poziom zabezpieczeń. Niech teraz Hołownia udowadnia, że nie.

  • 39. Data: 2024-06-16 12:25:03
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 16.06.2024 o 11:49, Shrek pisze:

    > No ale jakoś nie mam podejścia że jak ktoś nie domknie drzwi to wolno...

    Uchylone drzwi kuszą niejednego. Może poseł myślał, że za drzwiami jest
    Narnia? No to sobie pozwiedzał.

    > Nie róbmy USA, gdzie trzeba pisać że kawa jest gorąca.

    Powoli tak zaczyna być, między innymi przez nagłaśnianie takich bzdur.
    Przecież to ktoś z Sejmu wysprzęglił się przez dziennikarzami.

    > Raczej to drugie, choć ja osobiście spotykałem się z kamerami na dachu -
    > najczęściej przy wejściach, czasem ogólnie na dach -

    Kamery przed drzwiami, wyłazami czy korytarzami prowadzącymi na dach to
    żadna sensacja, ale na samym dachu, po co? Żeby obserwować srające gołębie?

    > właśnie żeby nikt nie łaził.

    Od tego są zamki, sztaby czy kłódki, ale nie kamery.

    > Konkretnie to przejazdu. Ale zawinęli ich pod pretekstem blokowania dróg
    > pożarowych.

    Czyli prawilnie.

  • 40. Data: 2024-06-16 12:27:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.06.2024 o 12:13, nadir pisze:

    > Bo to była interwencja poselska, gość sprawdzał czujność strażników i
    > poziom zabezpieczeń. Niech teraz Hołownia udowadnia, że nie.

    Można i tak - "afera" będzie dłuższa;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!