  • 101. Data: 2024-06-17 21:10:35
    Temat: Re: na dachu sejmowym [Rzepa już znalazła Litwina winnego podżegania :-)]
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Skoro wyszedł oknem, to i w sumie się nie dziwię, ze uznał za stosowne
    > tamtędy wrócić.

    Wyszedł włazem, wrócił oknem.

    Robert

  • 102. Data: 2024-06-18 00:22:56
    Temat: Re: na dachu
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.06.2024 o 21:01, io pisze:

    > I przeżył czy pośmiertnie? :-)

    Czasem przeżywają. No bo jak nie przeżył, to pozostaje odpowiedzialność
    cywilna spadkobierców.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 103. Data: 2024-06-18 00:25:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Wyszedł włazem, wrócił oknem.

    To faktycznie mogli oczekiwać, ze włazem wróci. Pewnie alarm mają na
    włazie założony.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 104. Data: 2024-06-18 05:59:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Jun 2024 00:25:44 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > To faktycznie mogli oczekiwać, ze włazem wróci. Pewnie alarm mają na
    > włazie założony.

    A zamka/kłódki nie mają?

    Kamery na dachu mają. Straznik powinien na monitorze zobaczyc.

    Oczekiwanie, że wróci oknem ...
    -skoro wyszedł włazem, to okno może być zamknięte,
    -wracanie przez okno może być niedogodne.
    Kwiatki na parapecie, cos innego położone, słaby parapet,
    wysoki w pokoju.

    Ale chyba sam mówił, ze przez okno wyszedl.
    Za to strażnik pewnie przez wyłaz/drzwi. O ile w ogóle wychodził, bo
    widzę, ze i to dyskuzyjne.

    J.

  • 105. Data: 2024-06-18 07:42:42
    Temat: Re: na dachu sejmowym [Korekta "niedokładności"]
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 18.06.2024 o 06:52, A. Filip pisze:

    > Podasz źródło włazu? AFAIR źródła które ja pamiętam mówiły o oknie,
    > Czy "mija się z prawdą" Onet, Hołownia czy może Straż Marszałka Sejmu?

    Może nadinterpretowałem. Zaproponowali mu powrót włazem a wybrał okno?
    Logicznym wydaje się okno do wyjścia. Nisko,blisko, nikt nie widzi.

    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/dariusz-matecki-na-d
    achu-kancelaria-sejmu-opublikowala-zdjecia/yq127qg

    Robert

  • 106. Data: 2024-06-19 11:50:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Klimatyzacja, wentylacja, oddymianie i te sprawy.

    Na szczęście okazuje się, nic podobnego nie występuje w akademikach, a i
    student najwyraźniej albo bardziej uważny, albo z mniejszą energią
    potencjalną i np. spadając na kogoś szkód nie narobi. Dyspensa obejmuje
    też internaty i bliżej niesprecyzowaną infrastrukturę delegacyjną.

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,310
    72501,matecki-spacerowal-po-dachu-sejmu-jak-kot-albo
    -spider-man.html
    "Do incydentu z udziałem posła Suwerennej Polski Szymon Hołownia wrócił w
    wywiadzie dla "Faktu". - A jeżeli pyta pan o wschody słońca, co ja mogę
    panu powiedzieć? Są tacy posłowie, którzy traktują hotel poselski jak
    rodzaj internatu na studiach, akademika czy pobyt na delegacji, z którym
    wiążą się pewnego rodzaju luźniejsze sytuacje - powidział. Następnie
    stwierdził, że "to jest jego wolność, to jest jego wieczór". - Natomiast
    nikt nie ma prawa chodzić po budynkach sejmowych o 3.30. To jest poważne
    zagrożenie dla jego własnego życia i zdrowia, ale też dla życia i
    zdrowia innych osób. Na tego typu wybryki będziemy bardzo surowo
    reagować - dodał."

    --
    Marcin

  • 107. Data: 2024-06-19 12:05:05
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Na tego typu wybryki będziemy bardzo surowo
    > reagować - dodał."
    Cisza nocna po 22. Posłowie w łóżkach, ręce na pościeli, drzwi uchylone.

    Robert

  • 108. Data: 2024-06-19 13:24:31
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > zagrożenie dla jego własnego życia i zdrowia, ale też dla życia i
    > zdrowia innych osób. Na tego typu wybryki będziemy bardzo surowo

    A takie wypowiedzi to na co zasługują?