  • 11. Data: 2006-04-25 16:41:44
    Temat: Re: mycie samochodów
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:e1m9ek$mfd$1@inews.gazeta.pl...

    > Wiem. Lesio5 nie za bardzo się orientuje w "przepisach"

    Od kilkunastu lat pracuję w branży chemicznej, wiec na przepisach o ochronie
    srodowiska, substancjach niebezpiecznych i obostrzeniach w ich stosowaniu
    znam sie jak malo kto.

    Mycie samochodu czystą wodą jest również zanieczyszczaniem srodowiska
    substancjami niebezpiecznymi - ropopochodne pochodzace z pyłu osiadlego na
    samochodzie i jego podwoziu.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 12. Data: 2006-04-25 16:42:51
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:e1mbu4$4c2$1@inews.gazeta.pl...

    > Bez sensu: "Kto zanieczyszcza lub zaśmieca..."
    > Czy wylanie na chodnik kilku wiader wody z kranu

    Jeśli zawierają one potem pozostałości ropopochodnych - JEST
    zanieczyszczanie.

  • 13. Data: 2006-04-25 16:44:41
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:e1o7i8$geq$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam

    > No i to już brzmi całkiem rozsądnie. Jeszcze jakby ktoś podał przepis,
    > byłoby już fajnie.

    Już podano. "Ustawa o odpadach". Oraz "karta charakterystyki produktu
    niebezpiecznego" dla danego środka myjącego.

  • 14. Data: 2006-04-25 19:19:01
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Lesio5 napisał(a) :

> [...]
    >

    > Od kilkunastu lat pracuję w branży chemicznej, wiec na przepisach o
    > ochronie srodowiska, substancjach niebezpiecznych i obostrzeniach w ich

    Ale o ssssso chozzzzi?
    To było tak dawno, że wątek już wyszedł mi z czytnika i
    zapomniałem :-)
    Dobra, przeczytałem już.

    No to sorry mistrzu, ale dawałeś odpowiedzi, które wydawały mi
    się niekonkretne, ogólnikowe i jednakie z tym co gada strasz
    miejska (pisownia zamierzona)
    W końcu ktoś uściślił nazwy ustaw.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.