  • 1. Data: 2003-03-12 14:29:01
    Temat: możliwe??
    Od: "Agaa" <m...@p...onet.pl>

    czy jest możliwe, tzn. wiem że jest, bo odbywało się to na moich oczach,
    żeby kobieta - pedagog szkolny, mający kontakty w policji i sądzie, w
    złoście na męża i syna pisała donosy do sądu, że znęcają się nad nią
    psychicznie i że mąż jest alkoholikiem (co rzecz jasna było istną fanaberią,
    bo w tej rodzinie to on na nich się znęca swoim terrorem, a jak się coś jaj
    nie podoba to śle te donosy). Mając owe "wtyki" mężczyzna zostaje zmuszony
    do pójście na odwyk... i zrobiono mu zwykłą rozprawę i został skazany.
    Rozprawa bez świadków - jej słowo na wypisane zresztą na komputerze syna
    (który ponoć też sięnad nią znęca) - przeciw słowu męża.

    jak to możliwe, że dyrdymały i pomówienia- osoby można się nawet pokusić o
    stwierdzenie jakiejś choroby psychicznej - wygrywają z porządnym
    człowiekiem. Co dziwne nie ma w nim zemsty, bo on nie chce jej życia
    zniszczyć, gdzie ona nie ma oporów.

  • 2. Data: 2003-03-12 14:40:25
    Temat: Re: możliwe??
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Agaa <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4nfvk$662$...@n...onet.pl...
    > czy jest możliwe, tzn. wiem że jest, bo odbywało się to na moich oczach,

    a to ciekawe...

    > żeby kobieta - pedagog szkolny, mający kontakty w policji i sądzie,

    to o niczym nie świadczy ...

    > złoście na męża i syna pisała donosy do sądu, że znęcają się nad nią
    > psychicznie i że mąż jest alkoholikiem

    biegli stwierdzaja a nie sąd czy osoba jest uzależniona ...

> [...]
    jaj
    > nie podoba to śle te donosy). Mając owe "wtyki" mężczyzna zostaje zmuszony

    sędzia wydaje postanowienie na podst. opinii biegłych nie na podst. pogaduch
    miedzy pania pedagog a panią sędzią ...

    i zrobiono mu zwykłą rozprawę i został skazany.

    skazany? czy wydano postanowienie o leczeniu stacjonarnym ?

    > Rozprawa bez świadków -

    bo tu bierze udział tylko sąd i uczestnik i prokurator / panie pedagog w
    niej nie uczestniczy/

    jej słowo na wypisane zresztą na komputerze syna
    > (który ponoć też sięnad nią znęca) - przeciw słowu męża.

    obojetnie na czym pisała mogła i recznie złozyc wniosek o leczenie męża
    ...to nie ma zaczenia

    > jak to możliwe, że dyrdymały i pomówienia- osoby można się nawet pokusić o
    > stwierdzenie jakiejś choroby psychicznej -

    chorobę psychiczną równiez stwierdzaja biegli psychiatrzy a nie pani pedagog
    czy sędzia ...

    wygrywają z porządnym
    > człowiekiem. Co dziwne nie ma w nim zemsty, bo on nie chce jej życia
    > zniszczyć, gdzie ona nie ma oporów.

    opinia biegłych odgrywa rolę a on może sie od tego odwołać ...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-03-12 21:15:20
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Agaa" <m...@p...onet.pl> pisze w news:b4nfvk$662$1@news.onet.pl:

    > Co dziwne nie ma w nim zemsty, bo on nie chce jej życia
    > zniszczyć, gdzie ona nie ma oporów.

    a szkoda, ja bym zatlukl. Tez mam niemile doswiadczenia z pedagogiem
    szkolnym ;), ale ja pokazalem jej gdzie jest jej miejsce :). Dzisiaj nikomu
    nie mozna zaufac.

    --
    huski
    h...@i...pl