  • 1. Data: 2003-04-15 10:13:42
    Temat: moze nie do konca to logiczne ale moze.....
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    witam wszystkich zgromadzonych!!!!
    kolezanak mnie poprosila o materialy na temat "geneza powstani panstwa" i z
    tego co mowi wynika ze ma to byc cos ogolnego czyli nie ma to byc na
    konkretnym przykladzie ale tylko czysto teoretyczne rozwazanie.
    z gory wielkioe dzieki za pomoc (ewentualna)
    pozdrawiam
    tomek

  • 2. Data: 2003-04-15 11:14:47
    Temat: Odp: moze nie do konca to logiczne ale moze.....
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik tomek <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b7gm14$j23$...@n...onet.pl...
> [...]
    > konkretnym przykladzie ale tylko czysto teoretyczne rozwazanie.
    > z gory wielkioe dzieki za pomoc (ewentualna)

    Proponuje zaczac od Sokratesa i po kolei... :-)

    Ksiazki do - Historii panstwa i prawa, filozofii prawa, teorii panstwa.
    Ludzie - trzeba troche samodzielnosci wykazac.

    --
    Depi.

  • 3. Data: 2003-04-15 11:23:34
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    .
    > Ludzie - trzeba troche samodzielnosci wykazac.

    wykazalem odrobine samodzielnosci i pogooglowalem troszke ale nic ciekawego
    nie znalazlem

    tomek

  • 4. Data: 2003-04-15 12:58:46
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik tomek <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b7gq43$hgu$...@n...onet.pl...
    > .
    >

    > wykazalem odrobine samodzielnosci i pogooglowalem troszke ale nic
    ciekawego
    > nie znalazlem

    Ksiazki panie, ksiazki. Wiem, ze to juz passe, ale na razie jeszcze google
    nie wystarczy. Dziedziny podalem - jak wpiszesz do googla, to uzyskasz liste
    tytulow a potem marsz do biblioteki. Czy to nie oczywiste?

    Depi.

  • 5. Data: 2003-04-15 13:06:57
    Temat: Re: Odp: moze nie do konca to logiczne ale moze.....
    Od: ksamiss<k...@b...pl>

    Teoria Państwa i prawa - wpisz w wyszukiarce w uczelnianej bibliotece -
    jak nie znajdziesz to .... przykro mi

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2003-04-15 17:21:28
    Temat: Re: moze nie do konca to logiczne ale moze.....
    Od: "NASH" <n...@t...pl>

    jakbys uwaznie czytal to zauwazylbys ze poprosila mnie o to kolezanka wiec
    ja raczej za nia do biblioteki chodzil nie bede. chcialem biednej
    dziewczynie pomoc (pierwszy rok studiow) ale nic nie znalazlem no i
    pomyslalem ze zwroce sie do grupowiczow o pomoc ale teraz widze ze to byl
    blad.
    oczywiscie dzieki za twoje info ale tyle to i ja wiedzialem bez pomocy.
    przezylem to jak zaczynalem studia.

    Im mniej wiesz tym ważniejsze wydaje Ci się to co wiesz!!!
    NASH (tomek w domku)