  • 11. Data: 2005-01-07 10:34:43
    Temat: Re: może i oczywiste, ale nie dla mnie
    Od: pawel <pawelwrc_USUN_T@_wp.pl>

    live well napisał(a):
    > Ja już zmieniałem i stary provider sam prosił mnie, żeby kabel został i w
    > mieszkaniu i na klatce (w nadziei, że kiedyś do niego wrócę i nie będzie
    > drugi raz robił tej samej roboty). Nie martw się na zapas.

    Mój najprawdopodobniej zupełnie by nie zareagował, niemniej kiedyś,
    kiedyś może pojawić się z papierami, że własność jest nieuregulowana, a
    w zasadzie to kabelek jest jego.
    Przy czym, może okazać się, że akurat w tym momencie nie będę miał
    kwitka zapłaty opłaty instalacyjnej, bo przecież nie mam obowiązku
    trzymać go w nieskończoność.

    I co wtedy?

    paweł

  • 12. Data: 2005-01-07 14:30:26
    Od: "Wojciech Reszkowski" <a...@i...pl>

    > I co wtedy?

    Wtedy miną 2 lata i będzie twój przez zasiedzenie.

  • 13. Data: 2005-01-07 15:37:24
    Od: "live well" <l...@a...net.pl>

    Użytkownik "Wojciech Reszkowski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Wtedy miną 2 lata i będzie twój przez zasiedzenie.

    jak w nocy go wcześniej nie odetniesz ;-)
    wtedy tymczasowo Ty będziesz go posiadał (do wyroku)

    --
    Grzegorz B.

  • 14. Data: 2005-01-07 16:38:39
    Od: "rympal" <§r...@w...pl§>

    Użytkownik "pawel" <pawelwrc_USUN_T@_wp.pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    >
    > sprawa wygląda tak:
    > provider internetowy pobiera opłatę instalacyjną, w ramach której układa
    > kilka metrów kabla (nazwijmy go przyłączem) w bloku spółdzielczym oraz
    > mieszkaniu, instaluje kartę oraz konfiguruje komputer, aby wszystko
    > działało.
    > Nurtujące mnie pytanie, jeśli nie ma żadnych ustaleń w umowie
    > dotyczących własności tego kabla, to czyj on jest?
    >
    > pawel

    jesli kladzie kabel w bloku spoldzielczym to ma od spoldzielni zgode na
    polozenie tego kabla - wtedy kabel do miejsca wejscia do mieszkania (np z
    klatki schodowej) nalezy do providera a w mieszkaniu do Ciebie
    o ile umowa na swiadczenie uslug nie stanowi inaczej :-)

    rym