  • 11. Data: 2007-10-30 10:11:13
    Temat: Re: monitoring w na klatce bloku mieszkalnym
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    SlawcioD pisze:

    > Typowo polskie... na zlosc innemu a co;> zamiast pogadas z sasiadem ze
    > good idea. jak ja nie mam to dlaczego sasiad ma miec?

    Zamontuje Ci kamerę wprost Twoich drzwi... a może lepiej - wprost okna
    do łazienki. Nie badź złośliwy i nie zasłaniaj.. .zwłaszcza jak
    żona/córka prysznic biorą, ok?

    > i wlasnie dlatego w tym kraju nic sie nie da zrobic bo zawsze sie
    > znajdzie conajmniej jeden ktorego bedzie w dupie szczypac ze ktos moze a
    > on nie.

    W tym kraju da się wiele zrobić jak ludzie będą szanowali cudzą własność
    i prywatność.

    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 12. Data: 2007-10-30 14:20:39
    Od: Małgorzata Pompka <" dandyska"@piipka.pl>

    PlaMa napisał(a):

> [...]
    > żona/córka prysznic biorą, ok?

    > W tym kraju da się wiele zrobić jak ludzie będą szanowali cudzą własność

    plasma a nie możesz tego inaczej rozwiązać
    np możesz chodzic zamaskowany. nikt cie nie pozna i bedzie git
    a twojemu sasiadowi nie zginą trampki co je trzyma w zsypie.
    ale najlepiej zakleic wizjer sasiada gumą , a zarówke wykrecic, a
    kontakty zdemolowac i bedziesz miał wolność i brak podgladactwa.
    ej plama plama jesteś przykladem radosnej twórczosci seksualnej w
    latach minionych
    enfant terible swoich miłych rodziców

  • 13. Data: 2007-10-30 16:13:24
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Małgorzata Pompka pisze:

    > plasma

    tak pąpko

    > a nie możesz tego inaczej rozwiązać
    > np możesz chodzic zamaskowany. nikt cie nie pozna i bedzie git

    nie. Tak samo nie będę chodził ściekami itp. Za to mam prawo nie być
    obserwowany przez wścibskich sąsiadów. Miałem kiedyś taką sąsiadkę
    (znaczy się ciągle ją mam ale dorosła) co tylko jak ktoś przechodził pod
    jej drzwiami to oczko na wizjerku, a potem ploty z innymi jej podobnymi
    "a widziała Pani z kim to to się zadaje, miesiąc temu wchodził z jedna a
    teraz z drugą, Pani oni wstydu nie mają! Na klatkach się całują" itp.

    > a twojemu sasiadowi nie zginą trampki co je trzyma w zsypie.

    Niech sobie kupi szafę do mieszkania a zsyp używa zgodnie z jego
    przeznaczeniem, albo zamki w tym zsypie zamontuje.

    > ale najlepiej zakleic wizjer sasiada gumą , a zarówke wykrecic, a
    > kontakty zdemolowac i bedziesz miał wolność i brak podgladactwa.

    Wystarczyłoby poszanowanie czyjejś prywatności... to element dobrego
    wychowania i kultury osobistej... słyszałaś o tym?

    > ej plama plama jesteś przykladem radosnej twórczosci seksualnej w
    > latach minionych
    > enfant terible swoich miłych rodziców

    cóż dopasowując się do Twojego stylu odpowiem Ci tak jak zwykli
    odpowiadać na takie słowa natywni mojej dzielnicy "ziomale"...

    Twoja stara!

    Całą resztę grupy przepraszam.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 14. Data: 2007-10-30 16:59:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PlaMa wrote:

    > nie. Tak samo nie będę chodził ściekami itp. Za to mam prawo nie być
    > obserwowany przez wścibskich sąsiadów. Miałem kiedyś taką sąsiadkę

    Znaczy się znasz jakąś podstawę prawną zakazującą wyglądania przez
    wizjery/okna i interesowania się tym, co robią sąsiedzi?

    Podziel się ;->

  • 15. Data: 2007-10-30 19:52:02
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Dnia Tue, 30 Oct 2007 17:13:24 +0100, PlaMa napisał(a):

> [...]
    > "a widziała Pani z kim to to się zadaje, miesiąc temu wchodził z jedna a
    > teraz z drugą, Pani oni wstydu nie mają! Na klatkach się całują" itp.

    Ploty możesz olać, za to złodziej robiąc rozpoznanie takiego miejsca,
    własnie z powodu takiej sąsiadki może zrezygnować z "akcji" i iść tam,
    gdzie takiej sąsiadki nie ma.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net

  • 16. Data: 2007-10-31 03:47:55
    Od: poreba <d...@p...com>

> [...]

    > zadaje, miesiąc temu wchodził z jedna a teraz z drugą,
    > Pani oni wstydu nie mają! Na klatkach się całują" itp.
    "... i żarówki w piwnicy jedzą. Sama słyszałem jak taka
    jedna powiedziała: wykręć żarówkę ... "

    NMSP

    --
    pozdro
    poreba

  • 17. Data: 2007-10-31 11:53:35
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Znaczy się znasz jakąś podstawę prawną zakazującą wyglądania przez
    > wizjery/okna i interesowania się tym, co robią sąsiedzi?

    Nie. Tak jak nie znam podstawy prawnej zabraniającej dłubać w nosie w
    publicznym miejscu... ale to świadczy o ludziach którzy tak postepuja.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 18. Data: 2007-10-31 20:34:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PlaMa wrote:

    > Nie. Tak jak nie znam podstawy prawnej zabraniającej dłubać w nosie w
    > publicznym miejscu... ale to świadczy o ludziach którzy tak postepuja.

    A co kogo obchodzi twoja prywatna opinia? Ja osobiście uważam publiczne
    jedzenie mięsa za obrzydliwe - i co z tego?

    Ja się pytam w kwestii twojej wypowiedzi "Za to mam prawo nie być
    obserwowany przez wścibskich sąsiadów." - podaj tę podstawę prawną, albo
    się nie odzywaj.

  • 19. Data: 2007-10-31 20:52:25
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Ja się pytam w kwestii twojej wypowiedzi "Za to mam prawo nie być
    > obserwowany przez wścibskich sąsiadów." - podaj tę podstawę prawną, albo
    > się nie odzywaj.

    2314 KKK