  • 21. Data: 2004-06-06 19:51:28
    Temat: Re: molestowanie przes instruktora nauki jazdy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Janusz" <v...@i...net> napisał w wiadomości
    news:1npo1pnsh7oge.1mo6bj7wzcx1y.dlg@40tude.net...

    > Sąd powinien mu przynajmniej nakazać noszenie rękawiczek, żeby mu się
    > więcej łapska nie ślizagały. Ale gdyby to samo powiedziało kilka
    dziewczyn?
    > Chyba jedyną szansą jest w tej sytuacji utworzenie czegoś na wzór
    fundacji
    > do walki z pedofilią, do której molestowane kobiety mogłyby się
    zgłaszać.
    > Łatwiej byłoby wtedy zebrać świadków i wystąpić przeciwko molestującemu.

    A wiesz ile jest organizacji walczących z pornografią? Boję się, że to
    akurat nie ma sensu. Dla gościa największą karą będzie to, że kobiety nie
    będą chciały u niego robić kursów.

  • 22. Data: 2004-06-06 19:52:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał(a):

    > No tak - druga strona medalu, ale chyba lepiej zeby wyludzano
    odszkodowania
    > niz molestowano kobiety.

    Lepiej, by 10 winnych chodziło na wolności, niż jeden niewinny miałby
    zostać skazany.

  • 23. Data: 2004-06-06 20:10:28
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Janusz napisał:
    > No tak - druga strona medalu, ale chyba lepiej zeby wyludzano odszkodowania
    > niz molestowano kobiety.

    Niby dlaczego miałoby być lepiej!?

    zdumiony
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 24. Data: 2004-06-06 22:17:49
    Od: Janusz <v...@i...net>

    Sun, 06 Jun 2004 22:10:28 +0200, na pl.soc.prawo, Arek napisał(a):

    > Niby dlaczego miałoby być lepiej!?
    Pieniądz to pieniądz, stracisz, poczujesz sie oszukany i... sobie odrobisz,
    a pietna odciśniętego na psychice kobiety z powodu molestowania nie
    zmażesz.

    > zdumiony
    Zdumiony zdumieniem
    Janusz

  • 25. Data: 2004-06-06 23:05:02
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Janusz napisał:
    > Pieniądz to pieniądz, stracisz, poczujesz sie oszukany i... sobie odrobisz,

    Niektórym ten pieniądz nie starcza na utrzymanie dzieci, a miałby jeszcze
    go tracić przez oszustki?
    Dziwne masz podejście. Może Ty masz maszynkę do robienia kasy, ale wierz mi -
    większość ludzi jej nie ma i musi nieźle tyrać na swoje utrzymanie.

    > a pietna odciśniętego na psychice kobiety z powodu molestowania nie
    > zmażesz.

    Ty nie rozśmieszaj mnie - jakiego piętna!?
    Gadasz jak dewota spod kościoła albo - nieprzymierzając - jakaś nawiedzona
    feministka.
    Bez wątpienia molestowanie nie jest przyjemne, ale z tym piętnem to już
    przesadziłeś. Trzeba by było być chyba nienormalnym by tego rodzaju przykrość
    mogła wywołać piętno.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 26. Data: 2004-06-07 10:05:29
    Od: "lisu" <k...@p...onet.pl>

    Pieniądz to pieniądz, stracisz, poczujesz sie oszukany i... sobie odrobisz,
    ale zona odejdzie, Ciebie z roboty wywala i jeszcze w papierach bedziesz
    mial ze skazany :/

    Zdumiony zdumieniem zdumionego
    lisu

  • 27. Data: 2004-06-07 10:42:16
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Janusz" <v...@i...net> napisał w wiadomości

    > druga strona medalu, ale chyba lepiej zeby wyludzano odszkodowania
    > niz molestowano kobiety.

    Tak sądzisz?:-) To może dozyjemy czasów, ze powiesz jakieś lasce że ma ładne
    coś, albo zagwizdasz na jej widok z podziwem a ona w odwdzięce puści Cię z
    torbami i wyrobi opinię erotomana/zboczeńca rujnując Ci życie:-) Bo własnie
    będzie chciała sobie kupić nową furę:-)

    HaNkA

  • 28. Data: 2004-06-07 16:33:09
    Od: Janusz <v...@i...net>

    > Ty nie rozśmieszaj mnie - jakiego piętna!?
    > Gadasz jak dewota spod kościoła albo - nieprzymierzając - jakaś nawiedzona
    > feministka.
    rotfl
    > Bez wątpienia molestowanie nie jest przyjemne, ale z tym piętnem to już
    > przesadziłeś. Trzeba by było być chyba nienormalnym by tego rodzaju przykrość
    > mogła wywołać piętno.
    od molestowania sie zaczyna, a skonczyc sie moze.. jak? gwałtem, mordem.. (
    byc moze dokonanym na jakimś instruktorze). Moje zdanie na temat tego co
    jest lepsze z tych dwóch rzeczy juz powiedziałem, a i tak najlepsze będzie
    prawo które uniemożliwi i jedno i drugie.
    Janusz

  • 29. Data: 2004-06-07 16:49:50
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Janusz napisał:
    > od molestowania sie zaczyna, a skonczyc sie moze.. jak? gwałtem, mordem..

    Bzdura wierutna jak te, że od piwa się zaczyna a kończy jak... ?
    Albo od trawki się zaczyna a kończy jak...?
    Albo od krzywego spojrzenia się zaczyna a kończy jak.. ?

    Molestowanie to przykrość, ale bez histerii w tym prawnej.

    > byc moze dokonanym na jakimś instruktorze). Moje zdanie na temat tego co
    > jest lepsze z tych dwóch rzeczy juz powiedziałem, a i tak najlepsze będzie
    > prawo które uniemożliwi i jedno i drugie.

    Prawo karne nic nie potrafi uniemożliwić, więc Twój "argument" jest o kant pupy
    rozbić.

    I jak Ci ktoś słusznie zauważył - inaczej byś śpiewał jakby to Ciebie oskrażyła
    jakaś baba o molestowanie i straciłbyś wszystko na co pracowałeś całe lata -
    pieniądze, żonę, dzieci, znajomych, pozycję, dobre imię itp. itd.
    Więcej refleksji z swoich poglądach, a mniej ulegania agresywnym popędom w stylu
    "zabijać wszystkich, Bóg rozpozna swoich!"

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 30. Data: 2004-06-07 17:40:46
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    v...@i...net news:zzqmp9q0xp8j.fx2aren739uu$.dlg@40tude.net

    I zabij jego zone i psa/kota.

    > Z największą przyjemnością - problem tylko żeby go dopaść bez
    > świadków.

    Swiadkow tez mozesz zabic, a co.

    (dla nie kumatych - to byla ironia)

    ~~~