  • 11. Data: 2008-08-22 06:41:23
    Temat: Re: "moim zdaniem prezydent jest chamem" ?
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > A Ty jestes PIZDA !

    rozumiem ze rozmawiam z wyborca pisu ktorego umysl jest w stanie ogarnac
    jedynie scenariusz telenoweli,
    otoz slowo PIZDA jest slowem powszechnie uznanym za obelzywe. Doksztalc sie
    a pozniej komentuj moj post.

    P.

    --
    http://wspolna-flaszka.pl - a Ty z kim dzisiaj pijesz? :-)

  • 12. Data: 2008-08-22 18:30:52
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > mozna powiedziec ze ktos jest pierdolniety zamiast powiedziec glupi, oba
    > slowa znacza to samo tyle ze pierwsze jest obelzywe i choc jest to prawda
    > to stanowi zniewage,

    no to fakt ;) ale chyba "cham" to taka lajtowa wersja i malo obelzywa jezeli
    juz ktos nim jest.

    Icek

  • 13. Data: 2008-08-22 20:44:13
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał w wiadomości

> [...]
    > jedynie scenariusz telenoweli,
    > otoz slowo PIZDA jest slowem powszechnie uznanym za obelzywe. Doksztalc

    A CHAM nie jest obelzywe ?
    Ciekawostka lingwistyczna.
    Natomiast pizda to okreslenie anatomiczne, lub skrot organizacji:PIZDA Prime
    Investment Zone Dealers Association

    E-zop

  • 14. Data: 2008-08-23 02:27:10
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Troll wrote:

    > w tym konkretnym przypadku jest to absolutnie bez znaczenia

    A jednak - mowiąc bezpośrednio o Prezydencie RP, bardziej obraża się
    urząd chroniony ustawą.

    Pozdrawiam, argothiel

  • 15. Data: 2008-08-23 07:14:27
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Fri, 22 Aug 2008 22:44:13 +0200, e-zop napisał(a):

    > A CHAM nie jest obelzywe ?
    > Ciekawostka lingwistyczna.

    Cham to okreslenie pewnych cech, pizda nie
    --
    marcin

  • 16. Data: 2008-08-23 09:57:16
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "argothiel" <a...@i...niechce.spamu.pl> napisał w
    wiadomości news:g8nsi5$job$4@news.onet.pl...

    > A jednak - mowiąc bezpośrednio o Prezydencie RP, bardziej obraża się urząd
    > chroniony ustawą.

    nadal nie wiem jakie to ma znaczenie dla tego przypadku? Gdybym obrazal
    osobe fizyczna Lecha K. zaznaczajac ze ni chodzi o prezydenta to roznica
    byla by tylko i wylacznie w tym ze bylo by to scigane z oskarzenia
    prywatnego i grozila by mniejsza kara,.

    P.

  • 17. Data: 2008-08-23 09:58:11
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "e-zop" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał w wiadomości

    > A CHAM nie jest obelzywe ?

    nie, cham to jest okreslenie cechy, obezlywe bylo by huj, kutas, itd.
    P.

  • 18. Data: 2008-08-23 11:20:46
    Od: r...@o...pl

    On 21 Sie, 17:46, "Troll" <w...@d...mnie> wrote:
    > Użytkownik <r...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:30fd756a-2a71-449b-8fb9-e067ac0bd4cd@
    r66g2000hsg.googlegroups.com...

    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,56094
    45,Prokuratura_ws...

    Chodzilo mi o link do tego z Sikorskim, nigdzie nie moge znalezc
    transkrypcji,
    a skoro twierdzisz ze prezydent sie zachowal jak cham to zapewne masz
    gdzies zapis rozmowy.

  • 19. Data: 2008-08-23 11:50:14
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]

    >transkrypcji,
    >a skoro twierdzisz ze prezydent sie zachowal jak cham to zapewne masz

    tu masz jego ostatni wybryk
    58,Prezydent_Kaczynski_potwierdza__Smialem_sie_podcz
    as.html
    czyz nie jest chamem?

    A co do tych fragmentow
    63,Prezydent_do_Sikorskiego__Panskie_ego_jest_rozdet
    e.html

    a co do prawdziwosci tej romowy
    83,BBN_zawiadamia_prokurature_o__nieuprawnionym_ujaw
    nieniu.html

    P.

  • 20. Data: 2008-08-23 13:22:14
    Od: r...@o...pl

    wiadomościnews:6f0f2746-a2b6-4780-afdb-b2ec8f33c31b@
    y21g2000hsf.googlegroups.com...

    r66g2000hsg.googlegroups.com...

    445,Prokuratura_ws...

    > tu masz jego ostatni wybrykhttp://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708
    ,5620258,Prezydent_Kacz...
    > czyz nie jest chamem?
    >
    > A co do tych fragmentowhttp://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,8
    0708,5468063,Prezydent_do_S...

    > a co do prawdziwosci tej romowyhttp://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708
    ,5471183,BBN_zawiadamia...

    To parskniecie faktycznie nie na miejscu - sloma z butow.
    Z drugiej strony Don sie tez popisal, co oczywiscie nie umniejsza
    buractwa kaczki
    tylko pokazuje ze dwie pacynki w jednym pomieszczeniu to dawka
    ponadkrytyczna.

    Co do reszty, to ja poprosze jakies nagrania,
    transkrypcje albo cos co pozwoli na wyrobienie sobie wlasnego zdania.
    Doniesienia prasowe skompromitowanych pism o szemranej reputacji
    nie sa wiarygodnym zrodlem informacji.