  • 31. Data: 2009-02-28 15:14:27
    Temat: Re: milicjant
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:gobj86$6l6$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > nie. Rozmiem, że skoro wszyscy mieli takie same mundury, oznacza, że
    > robili dokładnie to samo i tak samo....? Podobnie jak wszyscy łysi to
    > skini....
    Źle rozumiesz.

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2009-02-28 16:39:21
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał
    > Oczywiście. Do milicji nie było (o ile wiem) przymusowego poboru.

    Ale chyba też nie każdy szedł z pobudek politycznych czy sadystycznych.

    > Byłeś - delikatnie to nazywając - naiwny.

    Było wielu takich naiwnych. I co, mamy ich wrzucać do jednego kotła.

  • 33. Data: 2009-02-28 17:03:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał
    > Ale chyba też nie każdy szedł z pobudek politycznych czy sadystycznych.
    Wiedzieli gdzie idą, co będą tam robić i dla kogo.

    > Było wielu takich naiwnych. I co, mamy ich wrzucać do jednego kotła.
    Napisałem już poprzednio - z dużą rezerwą, a potem się zobaczy.
    Teraz to same Borewicze pewnie będą, psiakrew...

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2009-02-28 17:22:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    > Wiec czemu przypisałeś nazwę wszystkim, bez oceny ich postepowania?
    Coś zmyślasz. Jaką nazwę przypisałem i gdzie?
    A ocenić to konkretne postępowanie łatwo, jest nim dobrowolne wstąpienie do
    milicji.

    > Nie odpowiedziałeś na pytanie.
    Nie każde pytanie zasługuje na odpowiedź.
    Nawet podczas przesłuchania na milicji.

    > Po prostu oceniłeś wszystkich z marszu jak leci, po nazwie.
    > Ja zrobiłem to samo i widzę, że ci nie pasuje.
    Jakoś nie bardzo....
    Eeee, albo nie..., nie chce mi się w takim stylu.

    --
    Jotte

  • 35. Data: 2009-02-28 18:19:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > Napisałem już poprzednio - z dużą rezerwą, a potem się zobaczy.
    > Teraz to same Borewicze pewnie będą, psiakrew...

    A może odwrotnie? Najpierw się zobaczy,a potem się wrzuci.

  • 36. Data: 2009-02-28 18:21:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > A ocenić to konkretne postępowanie łatwo, jest nim dobrowolne wstąpienie
    > do milicji.

    Zapytaj się rodziców czy byli w PZPR, a potem ich spałuj.

  • 37. Data: 2009-02-28 18:28:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gobvdi$gkc$2@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > Zapytaj się rodziców czy byli w PZPR, a potem ich spałuj.
    Jesteś bydlę.

    --
    Jotte

  • 38. Data: 2009-02-28 19:47:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:gobvdi$gkc$2@inews.gazeta.pl witek

    > Jesteś bydlę.

    zaszufladkowałem ich tak samo jak ty wszystkich milicjantow, wiec o co
    ci chodzi?

  • 39. Data: 2009-03-01 13:39:35
    Od: "Nostradamus" <n...@n...pl>

    > Jesteś bydlę.

    A ty nie dość, że głupi to w dodatku cham. I za to twoich rodziców
    powinieneś spałować;)

    Pzdr
    Nostradamus

  • 40. Data: 2009-03-01 13:43:33
    Od: "Nostradamus" <n...@n...pl>

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...eu> napisał w wiadomości

    > (rzołnierzy AK
    słóżba)

    Analfabetom dziękujemy. Powinni takich pałować ile wlezie;)
    Patriotó co kalają język ojczysty.
    Żenua;(