  • 1. Data: 2005-12-07 09:25:10
    Temat: mieszkanie z lokatorami
    Od: ania<a...@w...pl>

    kupiłam ze spółdzielni mieszkaniowej mieszkanie (teraz jest to spóldzielcze
    własnościowe pr. do lokalu) niestety okazało się, że są tam zameldowane 2 osoby.
    Pomimo, że są zamldowane w moim mieszkaniu to nigdy nie widziałam tych osób, bo
    u mnie nie mieszkają. Okazało się jednak, że tych osób szuka policja, która od
    czasu do czasu zjawia się u mnie i wypytuje o te osoby, przychodza też na mój
    adres pisma z sądu, ale nie otwieram i ch tylko odsylam z powrotem. Boję się że
    któregoś dnia zjawi się u mnie komornik i zajmie moje rzeczy, jako rzeczy
    tamtych osób moich "lokatorów". Spóldzielnia wymeluje te osoby ale to musi
    potrwać....co mam zrobić żeby komornik nie zabrał moich rzeczy...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-12-07 10:03:10
    Temat: Re: mieszkanie z lokatorami
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    ania napisał(a):
> [...]
    > tamtych osób moich "lokatorów". Spóldzielnia wymeluje te osoby ale to musi
    > potrwać....co mam zrobić żeby komornik nie zabrał moich rzeczy...

    Ne odbieraj listów które nei są do Ciebie.
    NIech poczta zwróci z adnotacją, ze adresat nie mieszka pod tym adresem

    Złuż wniosek o wymeldowanie z urzedu ale nie w spółdzielni, lecz
    za pośrednictwem odpowiedniego wydziału Urzedu maiasta (czy tez gminy)

    Bogusław

  • 3. Data: 2005-12-07 10:26:39
    Od: ania<a...@w...pl>

    dziękuję bardzo