  • 11. Data: 2010-03-12 21:34:36
    Temat: Re: maszt na bloku 18 rodzinnym
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > Z waszej wypowiedzi nic nie wynika tak naprawdę, ja czyli współwłaściciel
    > nie mogę nic zrobić mimo tego że 1/18 dachu jest moja.

    Nie masz własności 1/18 dachu, masz jedynie współwłasność w całym dachu,
    w każdym jego centymetrze i to w części 1/18, dlatego o każdym kawałku
    decydujesz w stosunu 1/18 z pozostałymi.

    Czemu się dziwisz pozostałym właścicielom, podziurawisz dach, będzie
    przeciekał,
    od łażenia po nim spadną dachówki a cała wspólnota będzie musiała złożyć się
    potem
    po równo aby go wyremontować. Bo w końcu powiesz, że ty jako 1/18 nie
    widzisz
    potrzeby remontu.

    A tak dodatkowo jeśli antenę stawiasz w celach komercyjnych to czemu nie
    wydzierżawisz
    od wspólnoty kawałka dachu, oni też coś chcą ze swojego dachu mieć poza
    kłopotami.

    z.

  • 12. Data: 2010-03-12 21:50:12
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    r...@p...onet.pl napisał(a) :
    > masztu
    >
    > do anteny CB ten maszt?

    Raczej krótkofalarskiej.
    Nie sądzę żeby też chodziło o komercyjną. Normalna firma nie
    potrzebuje 18m masztu na dachu domu mieszkalnego.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 13. Data: 2010-03-12 22:53:21
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Michał_Sz napisał(a):
    > Z pozwolenie budowlanym nie będze problemu żadnego, maszt
    > ma stosowną dokumentacje gotową.
    Masz projekt? (uprawnienia projektanckie w zakresie budowli
    telekomunikacyjnych), aktualizacja mapki geodezyjnej, badań
    środowiska ze względu na szkodliwość promieniowania
    elektromagnetycznego, kierownika budowy i nadzoru , etc ?
    > Z waszej wypowiedzi nic nie wynika tak naprawdę, ja czyli
    > współwłaściciel nie mogę nic zrobić mimo tego że 1/18
    > dachu jest moja.
    Partia Zielonych nie takie inwestycje pogrzebała, i żadne
    papiery nie pomagały. No, chyba że sypniesz zielonymi ;)
    --
    Krzysiek

  • 14. Data: 2010-03-12 23:06:20
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Michał_Sz napisal:
    > Z waszej wypowiedzi nic nie wynika tak naprawdę, ja czyli
    > współwłaściciel nie mogę nic zrobić mimo tego że 1/18 dachu jest moja.

    Nie jest. Masz udzial 1/18 w calym dachu. Nie jestes w stanie
    wskazac, ze jest to czesc wydzielona. W zwiazku z tym kazdy
    z pozostalych udzialowcow musi wyrazic zgode. Taki los
    udzialowca mniejszosciowego ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 15. Data: 2010-03-13 07:24:01
    Od: Michał_Sz <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-12 22:01, r...@p...onet.pl pisze:
    > masztu
    >
    > do anteny CB ten maszt?

    NIe, dla instalacji sieci bezprzewodowej, w tej chwili jest na kominie
    przy ścianie bocznej ale jest za niski.

    Michał Sz.

  • 16. Data: 2010-03-13 07:25:00
    Od: Michał_Sz <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-12 22:50, Zbynek Ltd. pisze:

    > Raczej krótkofalarskiej.
    > Nie sądzę żeby też chodziło o komercyjną. Normalna firma nie
    > potrzebuje 18m masztu na dachu domu mieszkalnego.

    A niby dlaczego nie, miasteczko jest w dolku i aby wyjść trzeba coś
    postawić wyższego.

    Michał Sz.

  • 17. Data: 2010-03-13 11:00:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Mar 2010, Krzysztof 45 wrote:

    > Sąd ma wydać zgodę na postawienie masztu?

    A dlaczego by nie?

    > Ustawa Prawo Budowlane wymienia maszt jako budowlę dla której bezwzględnie
    > należy uzyskać pozwolenie budowlane.

    Hm... I co to ma do faktu, że potrzeba uzyskać *kilka* zgód, zupełnie
    odrębnych od siebie?
    Jak rozumiem pytanie zmierza do określenia, czy jest sens na skorzystanie
    z art.201 KC i okolic.

    > Raczej w tym kierunku trzeba kombinować.

    A co mu po zgodzie inspektora budowlanego, skoro współwłaściciele
    się nie zgadzają? :D

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2010-03-13 13:54:53
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (12.03.2010 22:03), Michał_Sz wrote:

    > Jest to masz na potrzeby sieci internetowe WI-FI więc z mocą przesadzać
    > się nie da w żaden sposób, zresztą nie ma takiej potrzeby.

    Ten maszt będzie tak pi*drzwi ciutkę wyższy niż blok, nie będzie go szpecił?

    p. m.

  • 19. Data: 2010-03-13 16:54:01
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > A co mu po zgodzie inspektora budowlanego, skoro współwłaściciele
    > się nie zgadzają? :D
    Nie znamy argumentów tych co sie nie zgadzają.
    Może boją sie samowoli budowlanej?
    --
    Krzysiek

  • 20. Data: 2010-03-14 20:28:05
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 13 Mar, 08:24, Michał_Sz <s...@p...onet.pl> wrote:
    > NIe, dla instalacji sieci bezprzewodowej, w tej chwili jest na kominie
    > przy ścianie bocznej ale jest za niski.

    1) Sasiedzi powiedzieli czemu nie chca?
    2) Bedziesz zarabial na tym maszcie? Bo wszystko jest kwestia ceny