  • 1. Data: 2010-03-12 13:18:07
    Temat: maszt na bloku 18 rodzinnym
    Od: Michał_Sz <s...@p...onet.pl>

    Mam pytanie jaki mam szanse wygrać w sądzie możliwość postawienia masztu
    12m na bloku wielorodzinnym, jestem właścicielem mieszkania wszyscy mają
    wykupione swoje lokale na własność,jest zawiązana wspólnota. Niestety
    nie mają najmniejszej ochoty się na to zgodzić.

    Michał Sz.

  • 2. Data: 2010-03-12 14:20:21
    Temat: Re: maszt na bloku 18 rodzinnym
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 12 Mar, 14:18, Michał_Sz <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Mam pytanie jaki mam szanse wygrać w sądzie możliwość postawienia masztu
    > 12m na bloku wielorodzinnym,

    Mysle ze 18x mniejsze niz pozostali lokatorzy :)
    A serio - wrozek brak, sad kazda sprawe traktuje indywidualnie a my
    nie wiemy po co Ci taki maszt i jaki mialby on miec wplyw na reszte
    mieszkancow (bo zakladam ze z jakiegos konkretnego powodu sasiedzi nie
    chca sie na to zgodzic).

  • 3. Data: 2010-03-12 14:32:07
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-12 15:20, badzio pisze:

    > ...(bo zakladam ze z jakiegos konkretnego powodu sasiedzi nie
    > chca sie na to zgodzic).

    Bardzo ryzykowne założenie. :(

    --
    spp

  • 4. Data: 2010-03-12 15:26:59
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Michał_Sz wrote:
> [...]
    > wykupione swoje lokale na własność,jest zawiązana wspólnota. Niestety
    > nie mają najmniejszej ochoty się na to zgodzić.

    Sąd nie zmusi sąsiadów do zgodzenia się.
    Wystarczy że przekonasz dziewięciu, że nie będzie promieniować, nie będą
    pioruny biły i nie będzie bombardowania.

    gacek

  • 5. Data: 2010-03-12 20:14:46
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Michał_Sz napisał(a):
    > Mam pytanie jaki mam szanse wygrać w sądzie możliwość postawienia masztu
    > 12m na bloku wielorodzinnym,
    Sąd ma wydać zgodę na postawienie masztu?

    Ustawa Prawo Budowlane wymienia maszt jako budowlę dla
    której bezwzględnie należy uzyskać pozwolenie budowlane.
    Wymagają tego urządzenia o wysokości powyżej 3 metrów.

    Raczej w tym kierunku trzeba kombinować.
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-03-12 21:01:37
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > wykupione swoje lokale na własność,jest zawiązana wspólnota. Niestety
    > nie mają najmniejszej ochoty się na to zgodzić.

    do anteny CB ten maszt?

  • 7. Data: 2010-03-12 21:03:01
    Od: Michał_Sz <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie wiemy po co Ci taki maszt i jaki mialby on miec wplyw na reszte
    > mieszkancow (bo zakladam ze z jakiegos konkretnego powodu sasiedzi nie

    Jest to masz na potrzeby sieci internetowe WI-FI więc z mocą przesadzać
    się nie da w żaden sposób, zresztą nie ma takiej potrzeby.

    Michał

  • 8. Data: 2010-03-12 21:04:58
    Od: Michał_Sz <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-12 16:26, gacek pisze:

    > Sąd nie zmusi sąsiadów do zgodzenia się.
    > Wystarczy że przekonasz dziewięciu, że nie będzie promieniować, nie będą
    > pioruny biły i nie będzie bombardowania.
    >

    > gacek

    CO do piorunów to chyba raczej dobrze że będzie maszt z porządnym
    uziemieniem i będzie chronił blok a nie odwrotnie, takie jest moje
    podejście do tematu, ale ja tu jestem zainteresowany i mogę mieć
    skrzywioną opinie o tym.

    Michał

  • 9. Data: 2010-03-12 21:07:43
    Od: Michał_Sz <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-12 21:14, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    > bezwzględnie należy uzyskać pozwolenie budowlane.
    > Wymagają tego urządzenia o wysokości powyżej 3 metrów.
    >
    > Raczej w tym kierunku trzeba kombinować.

    Z pozwolenie budowlanym nie będze problemu żadnego, maszt ma stosowną
    dokumentacje gotową.

    Z waszej wypowiedzi nic nie wynika tak naprawdę, ja czyli
    współwłaściciel nie mogę nic zrobić mimo tego że 1/18 dachu jest moja.

    Michał Sz.

  • 10. Data: 2010-03-12 21:13:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michał_Sz wrote:

    > Z waszej wypowiedzi nic nie wynika tak naprawdę, ja czyli
    > współwłaściciel nie mogę nic zrobić mimo tego że 1/18 dachu jest moja.

    tamat wałkowany wielokrotnie.
    Możesz to postawić na dachu, ale formalna procedura jest długa.
    Googlaj na grupach krótkofalarskich, w archiwum tej grupy jak poszukasz
    coś o krótkofalarstwie to znajdziesz nawet linki.