  • 11. Data: 2011-12-29 10:05:38
    Temat: Re: mandat ze Straży Miejskiej
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2011-12-29 10:52, mz pisze:

    > Nie nie zapłaciłem. Jak narazie nie było co płacić. Może za mało jeżdze
    > po tym kraju. bo tylko ok 35tys rocznie

    I tak zawsze i wszędzie 50/90/120? ;-)

    N.

  • 12. Data: 2011-12-29 10:07:06
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2011-12-29 11:02, Tomasz Pyra pisze:

    > że _wszystkie_ sławne fotogminy wydają pieniądze z mandatów zniezgodnie z
    > prawem :)

    A coś bliżej na ten temat?

    N.

  • 13. Data: 2011-12-29 10:10:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-29, Nixe <n...@n...pl> wrote:

    > A coś bliżej na ten temat?

    OIDP to pieniadze pozyskane z fotoradarow powinne byc przeznaczone na
    poprawe bezpieczenstwa.

    --
    Artur

  • 14. Data: 2011-12-29 10:12:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2011-12-29 10:40, Użytkownik PesTYcyD napisał:

    > Dobre ;) Ciekawe co wskórał?

    Jeśli samochód był firmowy to mu odpuścili.
    Jeszcze nie można wystawić mandatu na firmę.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2011-12-29 10:42:10
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-29 11:10, AZ pisze:

    > OIDP to pieniadze pozyskane z fotoradarow powinne byc przeznaczone na
    > poprawe bezpieczenstwa.

    A coś bliżej na ten temat?

    --
    spp

  • 16. Data: 2011-12-29 10:44:46
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-29 11:12, RadoslawF pisze:

    > Jeśli samochód był firmowy to mu odpuścili.
    > Jeszcze nie można wystawić mandatu na firmę.

    Ciekaw jestem czy byłby równie 'elokwentny' gdyby samochód potrącił kogoś.
    Jestem pewien że wiedziałby kto prowadził. :(

    --
    spp

  • 17. Data: 2011-12-29 10:48:45
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    > Jeśli samochód był firmowy to mu odpuścili.
    > Jeszcze nie można wystawić mandatu na firmę.

    Na firmę nie.
    Wystawiają za to na na prezesa zarządu :>

    N.

  • 18. Data: 2011-12-29 11:00:25
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup

    >OIDP to pieniadze pozyskane z fotoradarow powinne byc przeznaczone na
    >poprawe bezpieczenstwa.

    A są przeznaczane(inwestowane) na zakup nowych fotoradarów, czyli na poprawe
    bezpieczeństwa;))

  • 19. Data: 2011-12-29 11:01:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-29, spp <s...@g...pl> wrote:

    > A coś bliżej na ten temat?

    Sam wiecej nic nie powiem bo po prostu obilo mi sie to gdzies o uszy a
    szukac teraz nie mam czasu.

    Anyway - zakladanie w planie budzetu gminy jakiegos konkretnego dochodu
    z fotoradarow jest CHORE.

    --
    Artur

  • 20. Data: 2011-12-29 12:11:10
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    > Sam wiecej nic nie powiem bo po prostu obilo mi sie to gdzies o uszy a
    > szukac teraz nie mam czasu.

    Gdzieś dzwoni ale nie wiem gdzie. Bo znasz to ze w Rosji w Moskwie na placu
    czerwonym dają za darmo Wołgi ? (taki samochód) ?