  • 11. Data: 2008-05-24 14:40:29
    Temat: Re: mandat za telefon:)
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek pisze:

    > ja tam uważam za sprawiedliwe.

    Bo?

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 12. Data: 2008-05-24 16:08:01
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    Johnson pisze:
    > Bo?

    Pijany kierowca też może tłumaczyć się, że on tylko 500 metrów ma do domu.

  • 13. Data: 2008-05-24 16:13:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    qwerty pisze:

    > Pijany kierowca też może tłumaczyć się, że on tylko 500 metrów ma do domu.

    A rozmawiamy o pijanym kierowcy?
    I jak chcesz wiedzieć to sąd wymierzając karę uwzględnia to gdzie ten
    pijany kierowca jedzie. Inna kare dostanie ktoś kto jedzie 500 m a inna
    ten kto jedzie 10 km.

    Odróżniasz samą karalność od wymiaru kary?

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 14. Data: 2008-05-24 17:01:13
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    Johnson pisze:
> [...]
    > ten kto jedzie 10 km.
    >
    > Odróżniasz samą karalność od wymiaru kary?

    Rozmawianie przez telefon "upośledza" w pewnym stopniu tak jak alkohol.

  • 15. Data: 2008-05-24 18:46:30
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Rozmawianie przez telefon "upośledza" w pewnym stopniu tak jak alkohol.

    Rozmaiwanie ze współpasażerem, śpiewani przy słuchaniu muzyki i wiele inych
    rzeczy także...

    Pozdrawiam Przemek

  • 16. Data: 2008-05-24 19:09:35
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Przemek Lipski napisał:
    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Rozmaiwanie ze współpasażerem, śpiewani przy słuchaniu muzyki i wiele inych
    > rzeczy także...

    Ale telefon wyszczegolnil ustawodawca. Podobnie jak ostatnio z
    zinterpretowal, ze telefon komorkowy tak, a cb-radio nie.

  • 17. Data: 2008-05-24 19:21:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > Bo?

    bo uważam

  • 18. Data: 2008-05-24 19:37:55
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sat, 24 May 2008 21:09:35 +0200, Mikaichi napisał(a):

    > Ale telefon wyszczegolnil ustawodawca. Podobnie jak ostatnio z
    > zinterpretowal, ze telefon komorkowy tak, a cb-radio nie.
    No, no - ustawodawca na stronach swojej komendy głównej taką interpretację
    ogłosił, powiadasz? Czego to się człek z news nie dowie - np. o zmianie
    konstytucji.

    --
    pozdro
    poreba

  • 19. Data: 2008-05-24 19:39:37
    Od: "praktyk" <p...@z...com>

    Użytkownik "Mikaichi" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Jasda pod wplywem srodkow ograniczajacych zdolnosci kierowania?
    >
    > Powinienes wraz z tymi 200 za rozmawianie oddac policjantowi prawko.

    I pisanie pod ich wpływem na grupę? bo jakoś mało czytelny jest ten post
    i nie do końca wiem: co autor miał na myśli

  • 20. Data: 2008-05-24 19:46:58
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 24 May 2008 18:08:01 +0200, qwerty napisał(a):

    > Pijany kierowca też może tłumaczyć się, że on tylko 500 metrów ma do domu.

    A wpieprzac hamburgera i popijac goraca kawa mozna i jest OK?

    --
    KRZYZAK