  • 101. Data: 2011-06-27 06:49:08
    Temat: Re: mandat za spożycie piwka w parku
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "valdoozz" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:itvqdp$3v1$1@news.onet.pl...

    > Ale w/g jakich przepisów? Jeśli możesz przytoczyć, to proszę? Czy
    > orzeczenie Trybunału Konstytucyjnego z kwietnia 2009r dotyczącego pijanych
    > rowerzystów jest nadal aktualne? Wtedy TK uznał, że karanie pijanych
    > rowerzystów tak jak pijanych kierowców samochodów jest zgodne z
    > konstytucją.

    Wg "starych" przepisow jesli droga nie byla droga publiczna - mogles jezdzic
    po "spozyciu" heh
    Wg "nowych" (obowiazujacych chyba od zeszlego roku) przepisy ruchu drogowego
    obowiazuja rowniez na drogach osiedlowych na ten przyklad (o ile dobrze
    pamietam musza byc jednak oznakowane jako strefy ruchu czy jakos tak).
    Poszperaj, na pewno znajdziesz :-)

  • 102. Data: 2011-06-27 21:58:55
    Temat: Re: mandat za spozycie piwka w parku
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Po drugie Zarządzenie Komendanta jest aktem prawa powszechnie
    > obowiazującym ogłoszonym w Dzienniku Urzędowym i wydanym na podstawie
    > delegacji ustawowej. Ono dotyczy wszystkich.

    Tego nie byłbym taki pewien.

    Zarządzenie z definicji nie tworzy prawa powszechnie obowiązującego,
    jest aktem wewnętrznym jednostki i obowiązuje tylko podległych organowi
    wydającemu.

    Przepisy końcowe nadzór nad przestrzeganiem przepisów tego zarządzenia
    powierzają dyrektorowi biura Komendy Głównej Policji.

    W przypadku ustaw, rozporządzeń tego typu zapisów nie ma - bo ich
    przestrzeganie można wyegzekwować przed zwykłym sądem.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 103. Data: 2011-06-27 22:29:50
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    valdoozz wrote:

    > Dlaczego uważasz, że jest nieścisły?

    Oj, bo wcześniej pisałeś o 2 promilach, które spadły do 0.2.

    Nie dziw się że rozmówca się tak zastrzega.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 104. Data: 2011-06-27 22:32:39
    Temat: Re: mandat za spożycie piwka w p=?utf-8?Q?arku?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Ustalenie
    > przebiegu istniejących dróg gminnych następuje w drodze uchwały
    > rady gminy. Trzeba przejrzeć uchwały, czy rzeczoną alejkę
    > zaliczono do dróg gminnych.

    Bardzo wątpliwe.
    Drogi gminne też obowiązują przepisy o odpowiedniej szerokości etc.

    Jakoś nie bardzo widzę żeby na tej "drodze gminnej" można było
    ustawić ławki - bo "sprawcy" siedzieli z tym piwem na ławce...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 105. Data: 2011-06-27 22:34:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.06.2011 00:13, Robert Tomasik pisze:

    > Po drugie Zarządzenie Komendanta jest aktem prawa powszechnie
    > obowiazującym ogłoszonym w Dzienniku Urzędowym

    Ale nie w Dzienniku Ustaw, prawda? W przeciwieństwie do np. rozporządzeń
    ministrów.

    To w ogóle jest gdzieś publikowane?

    > i wydanym na podstawie delegacji ustawowej. Ono dotyczy wszystkich.

    Delegacja ustawowa, na którą powołuje się ów dekret, brzmi jak delegacja
    do tworzenia _wewnętrznych_ regulaminów policji.

  • 106. Data: 2011-06-27 22:47:08
    Od: valdoozz <v...@o...pl>

    W dniu 2011-06-28 00:29, Massai pisze:

    > Oj, bo wcześniej pisałeś o 2 promilach, które spadły do 0.2.
    >
    > Nie dziw się że rozmówca się tak zastrzega.

    Jak ktoś nie czyta wszystkich wątków, nie moja wina. Przepraszałem 5 razy.

  • 107. Data: 2011-06-27 23:30:44
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    valdoozz wrote:

    > Jak ktoś nie czyta wszystkich wątków, nie moja wina.
    > Przepraszałem 5 razy.

    Wiesz co, napiszę Ci wprost, bo najwyraźniej masz jakiś problem z
    rozumieniem słowa pisanego, nie chodzi o przeprosiny czy prostowanie:

    Skoro mogłeś pomylić się w opisie faktów raz (z tymi promilami),
    to mogłeś się pomylić się po raz drugi (np. opisując scenerię
    zdarzeń).

    Kumasz? To że sprostowałeś, przeprosiłeś itp - nie ma żadnego
    znaczenia dla oceny, jak to mówią, Twojej wiarygodności. Tu nie
    wersal, ludzie nie oczekują że będziesz ich przepraszał. Po prostu
    raz walnąłeś babola z którego wynikł mały flejm, i teraz z
    ostrożnością podchodzą do Twoich opisów.

    "Masz tylko jedną szansę zrobić dobre pierwsze wrażenie".

    Bo po prawdzie te opisy teraz ciut nie trzymają się kupy. Na razie
    tylko ciut.
    Najpierw pisałeś o ławce, alejce itp. Teraz piszesz że jednak nie
    alejki, tylko "polana".

    --
    Pozdro
    Massai

  • 108. Data: 2011-06-28 06:33:12
    Od: valdoozz <v...@o...pl>

    W dniu 2011-06-28 01:30, Massai pisze:

> [...]
    > tylko ciut.
    > Najpierw pisałeś o ławce, alejce itp. Teraz piszesz że jednak nie

    Pokaż mi, gdzie pisałem że siedzieli na ławce, albo jechał alejką?

  • 109. Data: 2011-06-28 06:58:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Oj, bo wcześniej pisałeś o 2 promilach, które spadły do 0.2.

    a co w tym dziwnego?
    w sobotę porobiliśmy sobie z kumplami eksperymenty, 0,7 na 3 pod koniec
    flaszki pomiar
    mi wykazało 0,3, lufa, pomiar wykazało 4,0, za 3 minuty kolejny pomiar
    wykazało już tylko 1,5 które dążyło do wspomnianych 0,3

    wszystko zależy od czasu w jakim zostanie dokonany pomiar po ostatnim łyku

  • 110. Data: 2011-06-28 07:01:10
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-06-28 08:58, szerszen pisze:

> [...]
    > wykazało już tylko 1,5 które dążyło do wspomnianych 0,3
    >
    > wszystko zależy od czasu w jakim zostanie dokonany pomiar po ostatnim łyku

    Ale nie czytałeś postu do którego Massai się odnosi?

    --
    spp