  • 1. Data: 2004-01-13 13:04:33
    Temat: mandat za przekroczenie predkosci - mozna nie placic :D?
    Od: Michał Gwiazdowski <m...@w...pl>

    tak wiec po paru latach bezpunktowej jazdy dostalem mandat za przekroczenie,
    zaplacilem go juz, wiec pytanie jest czysto teoretyczne:

    co by bylo gdybym nie zaplacil? - w szczegolnosci w zwiazku z tym , ze
    policjant
    sie walnal w nastepujacych rubrykach:
    Nazwisko: podobne Gazdowski
    Pesel: (6 cyfr jest- czyli data urodzenia,ale reszty nie ma)
    Adres: ulica jest, ale numer nie 7, a 1

    tak wiec jest czyim jestem synem, imie, przekrecone nazwisko,czesc peselu,
    ale wlasciwie to data urodzin, nr prawa jazdy

    no i to by bylo na tyle, sporo bledow jak na jeden mandat :), nie wiem czy
    to specjalnie bo
    wyjatkowo mily byl i wcale mi nie chcial krzywdy robic?to moze wcale mu nie
    zalezalo
    zebym placil?nie rozumiem, nie wygladal jak jakis glupi kraweznik,wyrazal
    sie jasno i
    zbornie, nawet mial poczucie humoru ;) poza tym byl mlody i pachnial
    przynajmniej
    ogolnoksztalcacym, a moze i ciut lepiej..no wiec o co chodzi z tym
    wypelnianiem mandatow, wie ktos?
    czy na podstawie blednych danych moglbym nie zaplacic?

    pozdrawiam
    --
    mihau

  • 2. Data: 2004-01-13 18:42:42
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sie walnal w nastepujacych rubrykach:
    > Nazwisko: podobne Gazdowski
    > Pesel: (6 cyfr jest- czyli data urodzenia,ale reszty nie ma)

    Nic by nie bylo. MAnadat wystawiony na kogos innego. Foka, zes zplacil.

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

  • 3. Data: 2004-01-13 19:12:27
    Od: "Leszek" <l...@u...fm>

    Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Nic by nie bylo. MAnadat wystawiony na kogos innego.

    Zwykła "literówka". Właściwa osoba mandat przyjęła kwitując to
    własnoręcznym podpisem.

    Pozdr
    Leszek

  • 4. Data: 2004-01-13 21:15:04
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Nic by nie bylo. MAnadat wystawiony na kogos innego. Foka, zes zplacil.

    No coz ... nieprawda ...
    w moim przypadku zle bylo napisane auto, zle nazwisko, zle imie (nie wiem
    czemu gosc uparcie wpisal imie ojca) pesel kopniety bo jedno 0 ucieklo ...
    adres sie zgadzal no i tyle ... komornik mily zawezwal i zaplacilem (chociaz
    kilka mi sie juz upieklo z przedawnienia- a moze z lenistwa nie wiem)