  • 11. Data: 2008-09-17 18:09:20
    Temat: Re: mandat wstecz ? uwaga emerytowany policjant donosi ! zenada - takie rzeczy tylko w ... polsce
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Dokładnie tak.

    Widzę, że każdy głupi ch*j na podstawie durnych zeznań może załatwić Ci wyrok - tak
    wynika z waszych opinii.

    *piotr'ek*

  • 12. Data: 2008-09-17 18:23:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    *piotr'ek* wrote:

    > Zawsze powtarzam - nie odbierać nie zamówionej i nie pochodzącej od firm/osób z
    którymi robimy interesy, korespondencji .

    > *piotr'ek*
    zastosuj to do siebie, jak przyjdzie wezwanie z sądu.
    Metoda głowa strusia w piasek jest najgorszą z możliwych.

  • 13. Data: 2008-09-17 18:24:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    *piotr'ek* wrote:

    > Widzę, że każdy głupi ch*j na podstawie durnych zeznań może załatwić Ci wyrok - tak
    wynika z waszych opinii.

    i nieodbieranie korespondencji niczego w tym temacie nie zmienia, a co
    najwyżej trudniej to potem odkręcić

  • 14. Data: 2008-09-17 18:31:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    stef wrote:

    > Okazuje sie ze 4tyg temu, emerytowany (byly) policjant stojac na chodniku
    > spisal moje numery i wybral sie do swojego bylego miejsca pracy, aby doniesc
    > na moja osobe, stwierdzil, ze stwarzalem wg jego oceny - zagrozenie w ruchu
    > drogowym. Uznajmy, ze przypadkowo auto wpadlo w polsizg na pustym rondzie.

    Czyli rozumiem, że wpadło.

    > Sprawa wyglada tak, ze chca mi wystawic mandat na sume 500zl i 6pkt
    > karnych.

    No. Pewnie po znajomości z tamtym policjantem.

    > Po prostu dziadek po fachu, z nudow spisal moje numery i wybral sie na
    > komende.

    Skoro sytuacja miała miejsce, to każdy ma prawo się nudzić na starość

    > co moge zrobic w tej sytuacji ?

    1. Przyjąc, zapłacić i uznać, że szkoda czasu i nerwów.
    2. Nie przyjąć. Wytłumaczyć im, że mają kiepskie dowody. Liczyć, że
    machną ręką.
    3. Nie przyjąć. Stawić się w sądzie grodzkim na rozprawie i przyjąć
    grzecznie co sąd zasądzi.

    > czy maja w ogole mozliwosc wystawienia mi mandatu z data wstecz o kilka tyg
    > ?

    zdaje się, że mandat to przywilej do 30 dni wstecz. potem sprawa z
    definicji idzie do sądu grodzkiego. Wiec pewnie się zmieścili.

    > czy maja jakis dowod ?
    dziadka emeryta.

    > czy mam tego mandatu nie przyjac, sprawa trafi do sadu do grodzkiego ?

    j.w.

    > czy ja w ogole popelnilem jakies wykroczenie ?!

    a nie napisali z jakiego paragrafu? Skoro ci coś wysłali, to pewnie tak.

  • 15. Data: 2008-09-17 18:49:46
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > a co najwyżej trudniej to potem odkręcić

    Spoko... ja nie mam obowiązku odbierać korespondencji nie zamówionej (np. rachunki z
    firm z którymi robię interesy/mam podpisane umowy). I nie widzę tutaj żadnego
    problemu na odkręcenie sprawy. Ich korespondencja = ich problem!

    *piotr'ek*

  • 16. Data: 2008-09-17 18:50:40
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > zastosuj to do siebie, jak przyjdzie wezwanie z sądu.

    Nie przyjdzie... jestem na liście osób do których od razu 4-rech uzbrojonych
    mundurowych przychodzi :-)

    *piotr'ek*

  • 17. Data: 2008-09-17 18:51:45
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > 3. Nie przyjąć. Stawić się w sądzie grodzkim na rozprawie i przyjąć
    > grzecznie co sąd zasądzi.

    4. Zadzwonić i zapytać kulturalnie "Czego ku*wa?"

    *piotr'ek*

  • 18. Data: 2008-09-17 19:39:58
    Od: "#1 Fan Motylińskiego Tomasza z Włocławka" <Motylińs...@t...ciota.pizda.i.kłamca>

    >. Ich korespondencja = ich problem!

    myslisz sie. to twoj problem. jak nie wiesz to nie sugeruj tego na newsach
    bo jeszcze ktos postapi wedle twoich 'rad' i sobie niepotrzebnie gnoju
    narobi.

  • 19. Data: 2008-09-17 20:21:40
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > myslisz sie. to twoj problem. jak nie wiesz to nie sugeruj tego na newsach
    > bo jeszcze ktos postapi wedle twoich 'rad' i sobie niepotrzebnie gnoju
    > narobi.

    Korespondencja do niego kierowana = jego problem. Ja spamu nie odbieram z zasady!

    *piotr'ek*

  • 20. Data: 2008-09-17 20:24:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    #1 Fan Motylińskiego Tomasza z Włocławka pisze:

    > przeciez mial racje. na rondzie przypadkowo auto wpada w poslizg jedynie na
    > sypkim sniegu.

    Mogło być też coś rozlane albo rozsypane.