  • 31. Data: 2012-12-29 19:42:39
    Temat: Re: mandat od SM a sprzedane auto
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:

    > Dlaczego miałby to robić skoro nie jest właścicielem pojazdu ?

    > To powinien z wyjaśnieniem że nie jest właścicielem.

    > Tylko właściciel ma obowiązek wskazania osoby której powierzył
    > pojazd.

    > Mandat za niewskazania może dostać tylko właściciel auta, aktualny
    > to znaczy będący właścicielem w chwili odnotowania wykroczenia a może
    > jestem w błędzie ?
    >

    > Pozdrawiam

    caly pic w tym, ze wyglada na to, ze samochod nie zostal nigdy ani
    zgloszony ze zostal sprzedany, ani nie zostal przerejestrowany i dlatego
    wg papierow on ciagle jest wlascicielem i jak nie zrobi nic to sad
    przyklepie "stan faktyczny".

  • 32. Data: 2012-12-29 19:46:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Konfabulator wrote:

> [...]
    > opcje, ani wypełniać jakiekolwiek ich ankiety i wybierać wersji.
    > Jedyny obowiązek wskazuje 78.4 PoRD, a ten nie nakazuje formy
    > odpowiedzi SM. Więc można wziąć kartkę papieru i napisać własnymi
    > słowami co tylko się chce, co wypełnia obowiązek wskazany w przepisie
    > (kto kierował LUB użytkował pojazd), może to być jedno zdanie, że mój
    > pojazd jest na stałe powierzony do użytkowania bez zastrzeżenia
    > scedowania tego prawa na inne osoby przez: i dalej można podać imiona
    > i nazwiska połowy powiatu w którym się mieszka.
    >
    > Po drugie wskazanie jako kierującego nabywcy pojazdu jest

    ludzie kochani, czy wyscie kiedykolwiek widzieli taki mandat od strazy
    miejkiej na oczy? Alo kiedykolwiek przeczytali PORD i KW.
    Bo odnosze ciezkie wrazenie ze pierd...licie wg wlasnego wyobrazenia.

    EOT.
    Odpowiem tylko na sensowne posty majace cokolwike wspolnego z
    przepisami, a nie wyobrazeniami jak powinno byc wg waszego widzimisie.

  • 33. Data: 2012-12-29 20:21:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik witek w...@g...pl.invalid ...

    > bo nie ma sensowniejszej opcji do wyboru.

    ja widzę jeszcze jedną opcję - nie wybieraćnic, dołączyć spisane pismo z
    wyjaśnieniem sytuacji i odesłać.
    Sądzisz, że nie zadziała?

    P.S. 20 postów, żeby wyciągnąć z Ciebie takie zdanie :)

  • 34. Data: 2012-12-29 20:31:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-12-29 19:42, Użytkownik witek napisał:

> [...]
    > zgloszony ze zostal sprzedany, ani nie zostal przerejestrowany i dlatego
    > wg papierow on ciagle jest wlascicielem i jak nie zrobi nic to sad

    A wątkotwórca może to potwierdzić ? Bo z tego co wyczytałem
    dotychczas nie było informacji że sprzedaż była nieformalna.
    Jeśli tak to ojciec wątkotwórcy ma większy problem niż piszemy
    ale oczywiście bez przesady. Poproszę o informację jak to było
    faktycznie ze sprzedażą, czy jest umowa, czy zgłaszał sprzedaż
    i kto płacił OC.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2012-12-29 21:05:43
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 29 Gru, 19:46, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Odpowiem tylko na sensowne posty majace cokolwike wspolnego z
    > przepisami, a nie wyobrazeniami jak powinno byc wg waszego widzimisie.

    Ale to ty nie masz pojęcia o przepisach :) A strugasz cwaniaka.

    Wskaż jakiekolwiek fragment przepisu, który nakazuje odpowiadać SM na
    tym świstku z wyborem.

    Z nas dwóch to akurat o prawie to Ty masz takie pojęcie, jak ja o
    masarstwie.

  • 36. Data: 2012-12-29 22:00:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
    > Użytkownik witek w...@g...pl.invalid ...

    > ja widzę jeszcze jedną opcję - nie wybieraćnic, dołączyć spisane pismo z
    > wyjaśnieniem sytuacji i odesłać.
    > Sądzisz, że nie zadziała?

    to zalezy od chamstwa SM.
    Jak polecą proceduralnie, to nie zaznaczyles zadnej opcji czyli mogą
    pójść do sądu z czym chcą.

    > P.S. 20 postów, żeby wyciągnąć z Ciebie takie zdanie :)

    Nikt do tej pory oprocz ciebie nie zapytal dlaczego.

  • 37. Data: 2012-12-29 22:02:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:

    > A wątkotwórca może to potwierdzić ? Bo z tego co wyczytałem
    > dotychczas nie było informacji że sprzedaż była nieformalna.

    z tego co bylo w postac
    zgłosić sprzedaz zapomniał a umowe zgubil

    skoro w bazach ciagle figuruje jako wlasciciel to wyglada na to, ze
    samochodu do tej pory nikt nie przerejestrował.

  • 38. Data: 2012-12-29 22:37:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.12.2012 20:21, Budzik pisze:
> [...]
    > wyjaśnieniem sytuacji i odesłać.
    > Sądzisz, że nie zadziała?
    >
    > P.S. 20 postów, żeby wyciągnąć z Ciebie takie zdanie :)

    Bo witek to debil, któremu jak ktoś przyśle formularz NIE WYCZERPUJĄCY
    WSZYSTKICH OPCJI to koniecznie musi wypełnić formularz - nawet jeśli
    jest to bez sensu i niezgodnie z prawem.

    Opcja odpisania, że zaszła sytuacja nieprzewidziana przez tłumoka który
    formularz ułożył, nie przyjdzie mu to łba.

  • 39. Data: 2012-12-29 22:49:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-12-29 22:02, Użytkownik witek napisał:

    > z tego co bylo w postac
    > zgłosić sprzedaz zapomniał a umowe zgubil

    W jakich postach? wątkotwórca napisał jeden, to co pisali
    inni nie ma znaczenia bo to tylko ich domysły.

    > skoro w bazach ciagle figuruje jako wlasciciel to wyglada na to, ze
    > samochodu do tej pory nikt nie przerejestrował.

    Figurowanie w bazach niczego nie dowodzi, oni tam mają niezły
    burdel, sąsiad był przesłuchiwany na konto "zaboru benzyny"
    ze stacji paliw, tyle że samochód z numerami które zostały
    na tej stacji nagrane złomował rok wcześniej.
    Z twoim podejściem to powinien iść na to przesłuchanie
    z adwokatem. :-)

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2012-12-29 22:59:57
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    > z tego co bylo w postac
    > zgłosić sprzedaz zapomniał a umowe zgubil
    >
    > skoro w bazach ciagle figuruje jako wlasciciel to wyglada na to, ze
    > samochodu do tej pory nikt nie przerejestrował.

    niekoniecznie. moj ojciec mial kiedys podobna sytuacje, ale mial umowe
    sprzedazy, zgloszoną sprzedaż, formalnie był czysty, po prostu policja (albo
    SM, nie pamietam) miała balagan w papierach.