  • 41. Data: 2010-09-12 16:39:10
    Temat: Re: mandat niezgodny z prawem
    Od: "Papo5murpfs" <x...@i...pl>

    Órzytkownik "witek" napisał:
    > cos sie uparł przy tym myśleniu.
    > przyjąłeś mandat = popełniłeś wykroczenie.
    > stan faktyczny jest bez znaczenia.

    achaaaaa:O)
    to zgodnie z tą tfoją logiką, skoro nie przyjołem mandatu to znaczy ze nie
    popełniłem wykroczenia, bo stan faktyczny nie ma znaczenia:O)
    to po co jest ten sond grocki?:O)

  • 42. Data: 2010-09-12 16:39:13
    Od: "Papo5murpfs" <x...@i...pl>

    Órzytkownik "Jacek S" napisał:
    > Cytując: "nieznajomość prawa nie zwalnia z odpowiedzialności,
    > lecz wprost szkodzi "

    co ty cytujesz, mógłbyś zapodać źrudło?:O)

  • 43. Data: 2010-09-12 16:49:01
    Od: Damian Skrycki <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-12 18:39, Papo5murpfs pisze:

    > Tak!:O)
    > wystawienie mandatu za jazdę 50km/h na drodze gdzie obowiązuje ograniczenie
    > 90km/h jest włąśnie wystawieniem mandatu za coś co nie jest wykroczeniem,
    > prawda?:O)

    Jest słuszne jak nie było obiektywnych przesłanek do jazdy z taką
    prędkością.

  • 44. Data: 2010-09-12 17:49:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/12/2010 11:39 AM, Papo5murpfs wrote:

> [...]
    > 90km/h jest włąśnie wystawieniem mandatu za coś co nie jest wykroczeniem,

    a tak masz na mandacie? że jechałeś 50 km/h?

  • 45. Data: 2010-09-12 17:51:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    > jakie?:O)

    a weż sobie pogooglaj.

    > a mogę przed podpisaniem się rozmyślić, odmówic a mandat schować do
    > kieszeni?:O)

    jak ci na miejscu policjant wręcza mandat i ty go nie podpiszesz, to
    raczej go do kieszeni nie dostaniesz. ale podpisywać nie musisz.

    jak dostałeś go pocztą to jak najbardziej możesz zrobić z nim co chcesz.
    jeszcze go nie podpisałeś.

    to może jednak napisz jak to było w rzeczywistosci bo powoli zaczynasz
    się zapętlać w twoich wersjach.

  • 46. Data: 2010-09-12 18:00:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    > achaaaaa:O)
    > to zgodnie z tą tfoją logiką, skoro nie przyjołem mandatu to znaczy ze nie
    > popełniłem wykroczenia, bo stan faktyczny nie ma znaczenia:O)
    > to po co jest ten sond grocki?:O)

    tylko zgodnie z twoją logikę.

    z faktu niepodpisania mandatu nic nie wynika, ani to, że popełniłeś
    wykroczenie, ani to, że nie.

  • 47. Data: 2010-09-13 17:12:29
    Od: "Papo5murpfs" <p...@w...pl>

    Órzytkownik "witek" napisał:

    > a tak masz na mandacie? że jechałeś 50 km/h?

    a co, na mandacie nie powinno być za co?:O)

  • 48. Data: 2010-09-13 17:12:36
    Od: "Papo5murpfs" <p...@w...pl>

    Órzytkownik "witek" napisał:

    > tylko zgodnie z twoją logikę.
    > z faktu niepodpisania mandatu nic nie wynika, ani to, że popełniłeś
    > wykroczenie, ani to, że nie.

    acha, z faktu nie pszyjęcia nic nie wynika, a z faktu pszyjęcia wynika a
    stan faktyczny nie ma znaczenia:O)
    ciekawa ta tfoja logika, bo rozumiem że to wyłącznie tfoje rozumowanie, bo
    żadnym paragrafem podepszeć się nie potrafisz, bo po prostu takiego nie
    ma:O)

    ale faktycznie dziki jest ten kraj gdzie o prafie decyduje widzimisie
    jakeigoś prafnika i jego logika:O)

  • 49. Data: 2010-09-13 17:13:02
    Od: "Papo5murpfs" <p...@w...pl>

    Órzytkownik "witek" napisał:
    > a weż sobie pogooglaj.

    nie jestem indyk:O)
    tak jak myślałem, gadasz a nic nie wiesz, a pszepisuf nie ma:O)

> [...]
    > jeszcze go nie podpisałeś.
    > to może jednak napisz jak to było w rzeczywistosci bo powoli zaczynasz się

    nijak nie było, to była wyłącznie moja dywagacja na temat absurdów
    mandatowych o jakich słyszałem i część z nich zapodałem, i niestety dyskusja
    tylko potfierdziła moje pszemyślenia na ten temat, czyli że prawo to jest
    tylko z nazwy, a chodzi wyłacznie o wyłudzanie kasy:O)

    natomiast jak mi będą mandat wręczać to jsz wiem żeby nie pszyjmować,
    ewentualnie powiem żeby mi wysłali pocztą:O)

  • 50. Data: 2010-09-13 19:10:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/13/2010 12:12 PM, Papo5murpfs wrote:
    >>> 90km/h jest włąśnie wystawieniem mandatu za coś co nie jest
    >>> wykroczeniem,

    > a co, na mandacie nie powinno być za co?:O)

    ja sie pytam co masz, a nie co ewentualnie mogłoby być