  • 41. Data: 2009-03-21 15:38:46
    Temat: Re: mandat na parkingu
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gq2tdu$avl$1@news.onet.pl...

    > O to też, ale głównie chodzi o fakt niemożności posługiwania się obiema
    > rękami.

    o to akurat najmniej, bo i najmniej problemow jest z ta kwestia

    > A biegi zmieniasz nogą? ;-)

    a ile czau trwa zmiana biegu, i co ci przeszkadza zmieniac bieg z telefonem
    w reku?

    > Owszem, ale drugą mają wolną. Właśnie do innych czynności związanych z
    > prowadzeniem auta.

    a jakiez to sa te "inne" czynnosci?

  • 42. Data: 2009-03-21 15:44:25
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > a ile czau trwa zmiana biegu, i co ci przeszkadza zmieniac bieg z
    > telefonem w reku?

    No mi przeszkadza. Telefon trzymam w lewej ręce, prowadzę prawą. Prawą też
    zmieniam bieg. Więc w którymś momencie muszę puścić kierownicę. Jest to
    dość niebezpieczne, zwłaszcza podczas pokonywania zakrętu, a wtedy
    najczęściej zmienia się biegi :)

    > a jakiez to sa te "inne" czynnosci?

    A różne takie związane z klimą, radiem, oknami, wycieraczkami, GPS'em itp
    :)

  • 43. Data: 2009-03-21 16:07:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Nie chodzi przecież konkretnie o rozmowę, tylko o to, że komórkę trzymasz
    > w łapie

    Ano właśnie nieprawda.

  • 44. Data: 2009-03-21 16:49:10
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 21 marzec 2009 16:26
    (autor Baloo
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gq30ut$k2i$1@news.onet.pl>):

    > Dlaczego? Ktoś zabrania?

    A pisałem, że zabrania? Po prostu się nie rozmawia... Tak jak nie jada się
    surowej wieprzowiny na obiad.

    > A jak siedzi klient, to może zechcieć gadać o sprawach biznesowych.

    Tak, ale i tak nie jest to rozmowa aż tak skompresowana jak przez telefon i
    tak wymagająca zastanowienia.

    --
    Tristan

  • 45. Data: 2009-03-22 07:51:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > GPS'em itp

    to dopiero powinno byc zabronione, bo u niektorych samo uruchomione
    rzadzenie wylacza myslenie, o obslugiwaniu w czasie jazdy nawet nie
    wspominam :)

  • 46. Data: 2009-03-22 13:09:05
    Od: r...@m...com

    > Jesli podczas jazdy to tak.
    > Na terenie parkingu obowiazuke KD

    A czy na mojej prywatnej i ogrodzonej posesji obowiązuje KD?

  • 47. Data: 2009-03-22 17:37:36
    Od: "Nostradamus" <n...@n...pl>

    > A widzisz tam coś o jeździe samochodem?

    Dopuszczasz myśl, że dostał mandat za gadanie na postoju? Ja nie. I tym się
    widocznie różnimy;))
    Ale EOT.

    Leszek

  • 48. Data: 2009-03-22 17:40:56
    Od: "Nostradamus" <n...@n...pl>

    > Nie widzę tam słowa o ŻADNYM pojeździe, ani o jeździe, ani o niczym innym
    > jak tylko rozmowa przez komórkę na parkingu. Przeczytaj dokładnie :)
    > Dlatego nic tu nie jest logiczne.
    > I nie, nie czepiam się.

    Czepiasz się. Ja nie uważam wątkotrwórcy za debila więc zakładam, że pisze
    o gadaniu w jadącym aucie.

    > Być może okoliczności były inne. Np. gadał, wycofywał i nie widział, że
    > właśnie wjeżdża komuś w "kufer".

    No widzisz. Też założyłeś, że jednak jechał a nie stał;)
    Będą jeszcze z ciebie ludzie.
    TYLKO PRZESTAŃ SIĘ CZEPIAĆ ;))

    Leszek

  • 49. Data: 2009-03-23 08:41:06
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > A pisałem, że zabrania? Po prostu się nie rozmawia...

    Ale na Boga kto to określa, Ty?
    Bo inni rozmawiają przez telefon o pierdołach (chociaż nie jedzą surowej
    wieprzowiny ;-)

    > Tak, ale i tak nie jest to rozmowa aż tak skompresowana jak przez telefon
    > tak wymagająca zastanowienia.

    Jak wyżej - tak w ogóle, nigdy nie jest czy piszesz o swoim przypadku?
    Nie bardzo rozumiem, skąd ten dziwny podział, że o biznesie to tylko przez
    telefon, a o pierdołach tylko w realu.