  • 21. Data: 2009-03-21 11:57:06
    Temat: Re: mandat na parkingu
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 21 marzec 2009 11:57
    (autor Cavallino
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gq2h7j$abp$1@news.onet.pl>):

    > Ale KAŻDA rozmowa telefoniczna, a nie tylko ta z komórką w ręku.

    Nie każda. Rozmawiając z pasażerem zupełnie nie odczuwam wpływu. Natomiast
    telefon absorbuje całkowicie. Pewnie da się wyćwiczyć mózg, żeby z
    telefonem mniej szkodziło, ale w ogólności telefon, nawet z zestawem, który
    jest chorym kompromisem i powinien być całkowity zakaz.

    --
    Tristan

  • 22. Data: 2009-03-21 12:03:57
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 21 marzec 2009 09:04
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <49c49f90$0$29428$f69f905@mamut2.aster.pl>):

    > widac za mlody jestes aby to pamietac,

    No moje prawo jazdy może już mieć prawo jazdy, więc dość słabo z tą
    młodością niestety.

    > z takiego ze jeden z majacych wplyw
    > na ustawe mial firme sprzedajaca i instalujaca, miedzy innymi samochodowe
    > zestawy glosnomowiace i interes slabo sie krecil

    Może i tak, bo faktycznie bezpieczniej by było, jakby zestawy też nie były
    dopuszczone.

    --
    Tristan

  • 23. Data: 2009-03-21 13:25:52
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości news:49c49f90$0$29428

    > widac za mlody jestes aby to pamietac, z takiego ze jeden z majacych
    > wplyw na ustawe mial firme sprzedajaca i instalujaca, miedzy innymi
    > samochodowe zestawy glosnomowiace i interes slabo sie krecil

    Taaa, a producent znaków ograniczających prędkość też miał wpływ na ustawę
    ;-)
    Tudzież producent fotelików dla dzieci?

  • 24. Data: 2009-03-21 13:27:30
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > myslisz ze jak prowadzisz rozmowe przez sluchawke w uchu, glosnik, czy z
    > osoba siedzaca obok ciebie, to ta rozmowa staje sie nagle mniej
    > niebezpieczna?

    Nie chodzi przecież konkretnie o rozmowę, tylko o to, że komórkę trzymasz w
    łapie (więc prowadzisz tylko jedną i tą samą zmieniasz biegi) albo miedzy
    uchem a ramieniem. Faktycznie obie pozycje sprzyjają bezpieczeństwu
    prowadzenia auta ;-)

  • 25. Data: 2009-03-21 14:05:29
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 21 marzec 2009 14:27
    (autor Baloo
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gq2q02$23j$1@news.onet.pl>):

> [...]
    > w łapie (więc prowadzisz tylko jedną i tą samą zmieniasz biegi) albo
    > miedzy uchem a ramieniem. Faktycznie obie pozycje sprzyjają bezpieczeństwu

    Ja jeżdżę już wiele lat i akurat to najmniej mi przeszkadza. O wiele
    bardziej zaangażowanie w rozmowę. Skoro dzwoni telefon, to to nie jest
    luźna gadka z pasażerem, którą prowadzę w zasadzie bez użyciu mózgu. Dzwoni
    klient, o coś konkretnego pyta, trzeba analizować problem. Albo chce się
    umówić na spotkanie, trzeba analizować sprawę. Rozmawiając przez telefon
    moja uwaga jest skierowana wyłącznie na rozmówcę, zupełnie inaczej niż przy
    pogaduchach z pasażerem.

    --
    Tristan

  • 26. Data: 2009-03-21 14:07:00
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 21 marzec 2009 14:25
    (autor Baloo
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gq2pt0$1rp$1@news.onet.pl>):

    > Taaa, a producent znaków ograniczających prędkość też miał wpływ na ustawę
    > ;-)
    > Tudzież producent fotelików dla dzieci?

    Wiesz, szerszeń jest z pokolenia naszych dziadków i inaczej patrzy na świat,
    bo za jego czasów to co wymyśliła władza (najpierw okupacyjna niemiecka,
    później okupacyjna sowiecka) było przeciwko narodowi (nie żeby naprawdę
    było, ale tak wtedy naród uważał).

    --
    Tristan

  • 27. Data: 2009-03-21 14:13:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]
    > umówić na spotkanie, trzeba analizować sprawę. Rozmawiając przez telefon
    > moja uwaga jest skierowana wyłącznie na rozmówcę, zupełnie inaczej niż

    no wiec ponawiam pytanie, czy jak taka sama rozmowe prowadzisz przez
    sluchawke albo glosnik, to ta rozmowa staje sie mniej
    angazujaca/niebezpiczna? ;)

  • 28. Data: 2009-03-21 14:15:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > w łapie (więc prowadzisz tylko jedną i tą samą zmieniasz biegi) albo
    > miedzy uchem a ramieniem. Faktycznie obie pozycje sprzyjają bezpieczeństwu

    widzisz jak ty malo wiesz, wlasnie o to chodzi, oczywiscie z punktu
    psychologii i zaangazowania mozgu w rozmowe i analize sytuacji na drodze
    pozatym co jest niebzpiecznego w prowadzeniu samochodu jedna reka?
    w dobie powszechnego wspomagania kierownicy i innych ulatwiaczy jazdy, wielu
    ludzi przy dobrych warunkach drogowych prowadzi jedna reka

  • 29. Data: 2009-03-21 14:16:41
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie każda. Rozmawiając z pasażerem zupełnie nie odczuwam wpływu.

    ozmawiasz z pasazerem przez telefon?
    to co ty kierowca lizmuzyny jestes? ;)

  • 30. Data: 2009-03-21 14:17:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Taaa, a producent znaków ograniczających prędkość też miał wpływ na ustawę
    > ;-)
    > Tudzież producent fotelików dla dzieci?

    poszperaj, pogooglaj, a sam zobaczysz, z bezpieczenstwem ma to akurat
    najmniej wspolnego